یک روز کوله بارت را برمیداری
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آه اگر می دانستی یک لبخند
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
انارها
اگر از آمدن پاییز می ترسیدند هرگز انار نمیشدند.
درختها اگر از آمدن زمستان می ترسیدند هرگز دوباره سبز نمیشدند.
از مشکلاتت نترس
کسی نمیداند شاید در زمستانی ،ولی بهار بهر حال آمدنی ست .
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
اگر از آمدن پاییز می ترسیدند هرگز انار نمیشدند.
درختها اگر از آمدن زمستان می ترسیدند هرگز دوباره سبز نمیشدند.
از مشکلاتت نترس
کسی نمیداند شاید در زمستانی ،ولی بهار بهر حال آمدنی ست .
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقام همه ی صبحهایی که خروس بی محل بود و گرفت :)))
@adelehz
@adelehz
وقتی کسی از چیزی ناراحت است.وقتی دلش عجیب گرفته،وقتی بغضهایش لای گلو نم خورده اماده ترکیدن است ..با مسخره ترین دلداری دنیا به او نگویید که خودت را ناراحت نکن.نگوید غصه نخور ...
این مسخره ترین و مزخرف ترین شکل دلداری دادن در جهان است ..
بگذارید گریه کند به او بگوید که هق هق اشک بریزد بگوید غمگین ترین اهنگ ممکن را گوش دهد..ساعتها راه برود ..واگر دوست دارد بگذارید لباس تیره بپوشد به اواجازه دهید عمیق ترین عزاداری روحی ممکن را انجام دهد..این بهترین کمکی ست که میتونید به دوستتان به رفیقتان به کسی که برایتان مهم است بکنید ...
به او اجازه دهید دوره فراغش را با تمام متانت و زیبایی به پایان برساند...هیچ بغضی راکهنه نکند ..هیچ اشکی را در چشمهایش محبوس نکند درنهایت او خواهد توانست بر اندوهش غلبه کند...
بهترین دوست باشید و شانه تان را برای گریه کردن به دوستتان قرض بدهید...
#عادله_زمانی
@adelehz
این مسخره ترین و مزخرف ترین شکل دلداری دادن در جهان است ..
بگذارید گریه کند به او بگوید که هق هق اشک بریزد بگوید غمگین ترین اهنگ ممکن را گوش دهد..ساعتها راه برود ..واگر دوست دارد بگذارید لباس تیره بپوشد به اواجازه دهید عمیق ترین عزاداری روحی ممکن را انجام دهد..این بهترین کمکی ست که میتونید به دوستتان به رفیقتان به کسی که برایتان مهم است بکنید ...
به او اجازه دهید دوره فراغش را با تمام متانت و زیبایی به پایان برساند...هیچ بغضی راکهنه نکند ..هیچ اشکی را در چشمهایش محبوس نکند درنهایت او خواهد توانست بر اندوهش غلبه کند...
بهترین دوست باشید و شانه تان را برای گریه کردن به دوستتان قرض بدهید...
#عادله_زمانی
@adelehz
من اينجا بس دلم تنگ است
و هر سازی كه میبينم بد آهنگ است
بيا ره توشه برداريم
قدم در راه بیبرگشت بگذاريم
ببينيم آسمان هر كجا آيا همين رنگ است؟
مهدى اخوان ثالث
@adelehz
و هر سازی كه میبينم بد آهنگ است
بيا ره توشه برداريم
قدم در راه بیبرگشت بگذاريم
ببينيم آسمان هر كجا آيا همين رنگ است؟
مهدى اخوان ثالث
@adelehz
و تو خوب باش بی توجه به دیگران
خوبی نوری ست که در اتاق آیینه تابیده میشود هرکجای اتاق که ایستاده باشی
نور به تو برخواهد گشت .
#عادله_زمانی
صبح زیبا تون پرنور
#دلبرانه_های_پاییز
📷 پریسا جان راغیان
@adelehz
خوبی نوری ست که در اتاق آیینه تابیده میشود هرکجای اتاق که ایستاده باشی
نور به تو برخواهد گشت .
#عادله_زمانی
صبح زیبا تون پرنور
#دلبرانه_های_پاییز
📷 پریسا جان راغیان
@adelehz
مادربزرگ
همیشه میگفت
دوختن کار زنانه ای ست !
میپرسیدیم یعنی چه؟
میگفت ساده ست ، زن باید بدوزد عروس را به پسر، دختر را به داماد ، نوه ها را به پدر بزرگ ، خوشی ها را به ظهر جمعه در خانه
زن کارش دوختن ست .
وصله ها را به هم می دوزد
گاهی این وصله ها ناجورند اما بازهم زن خانه آنها را بهم می دوزد .
این لحاف چهل تکه ی خانواده همیشه هم شکل نیست ولی زیباست .
و امان از روزی که خانه ای مادر و زن برای دوختن اعضای خانواده بهم نداشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه میگفت
دوختن کار زنانه ای ست !
میپرسیدیم یعنی چه؟
میگفت ساده ست ، زن باید بدوزد عروس را به پسر، دختر را به داماد ، نوه ها را به پدر بزرگ ، خوشی ها را به ظهر جمعه در خانه
زن کارش دوختن ست .
وصله ها را به هم می دوزد
گاهی این وصله ها ناجورند اما بازهم زن خانه آنها را بهم می دوزد .
این لحاف چهل تکه ی خانواده همیشه هم شکل نیست ولی زیباست .
و امان از روزی که خانه ای مادر و زن برای دوختن اعضای خانواده بهم نداشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچوقت امیدت را از دست نده، شاید آن زمان که امیدت را از دست می دهی دو ثانیه قبل از خوشبختی باشد ...
📕 کمی قبل از خوشبختی
✍🏻 انیس لودیگ
@adelehz
📕 کمی قبل از خوشبختی
✍🏻 انیس لودیگ
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
روز جهانی بدون سوتین برای جلب توجه زنان به سرطان مهیب پستان..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تغییرات در سینه ها را جدی بگیرید و از کنار هر نشانه ی کوچک به راحتی عبور نکنید .
@adelehz
@adelehz
سرطان سینه
برای هر زنی چالش و بیماری بزرگی ست .
تنها بحث درد و سرو کله زدن با یک بیماری سمج نیست .سرطان سینه مستقیما زنانگی هر زنی را هدف میگیرد بخشی از چیزی که هویت جنسیتی یک زن بر آن اساس ساخته شده ست .
این ست که بر همه ماست تا آگاهی بخش باشیم و در تلاش برای چند چیز
اول اینکه با هر سنی که هستیم از علائم ساده عبور نکنیم و فراموش نکنیم هرکدام از ما میتوانیم درگیر این بیماری شویم سرطان سینه همیشه برای دیگران نیست .هوشیار باشیم.
دوم اینکه دانش مان را در برخورد با آن بالا ببریم
سوم در برخورد با زنانی که غول سرطان سینه به آنها حمله کرده اند هوشمند عمل کنیم .بفهمیم که چه میگوییم و باید چه کنیم که او باور کند از سرطان قوی تر ست .
شاید سالها بعد علم آنقدر پیشرفت کند که سرطان سینه یا هر سرطان دیگری چون یک سرماخوردگی ساده درمان شود ولی تا آن روز راه درازی در پیش ست.
برای تمام زنانی که درگیر این چالش نفس گیر هستند آرزو میکنیم که هر چه زودتر پیروز میدان نبرد با سرطان سینه باشند .
#عادله_زمانی
#بهداشت_زنان
#زنان
@adelehz
برای هر زنی چالش و بیماری بزرگی ست .
تنها بحث درد و سرو کله زدن با یک بیماری سمج نیست .سرطان سینه مستقیما زنانگی هر زنی را هدف میگیرد بخشی از چیزی که هویت جنسیتی یک زن بر آن اساس ساخته شده ست .
این ست که بر همه ماست تا آگاهی بخش باشیم و در تلاش برای چند چیز
اول اینکه با هر سنی که هستیم از علائم ساده عبور نکنیم و فراموش نکنیم هرکدام از ما میتوانیم درگیر این بیماری شویم سرطان سینه همیشه برای دیگران نیست .هوشیار باشیم.
دوم اینکه دانش مان را در برخورد با آن بالا ببریم
سوم در برخورد با زنانی که غول سرطان سینه به آنها حمله کرده اند هوشمند عمل کنیم .بفهمیم که چه میگوییم و باید چه کنیم که او باور کند از سرطان قوی تر ست .
شاید سالها بعد علم آنقدر پیشرفت کند که سرطان سینه یا هر سرطان دیگری چون یک سرماخوردگی ساده درمان شود ولی تا آن روز راه درازی در پیش ست.
برای تمام زنانی که درگیر این چالش نفس گیر هستند آرزو میکنیم که هر چه زودتر پیروز میدان نبرد با سرطان سینه باشند .
#عادله_زمانی
#بهداشت_زنان
#زنان
@adelehz