"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرغ شَبخوان که با دلم میخواند، رفت و این آشیانه خالی ماند
آهوان گم شده اند در شب دشت، آه از آن رفتگانِ بی برگشت ...

هوشنگ ابتهاج

@adelehz
بگذشت در فراق تو شب‌های بی‌شمار
هر شب در این امید که فردا ببینمت

مفتون امینی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پست اینستاگرامی مژگان شجریان در راه سفر به مشهد...دیار پدر

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پای رفتن را همه دارند اگر
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
محبوبم! من دائماً شما را دوست دارم.
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده می‌روم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوه‌های گندیده، پیتزای نیم‌خورده، بطری نوشابه نوشیده و گل‌های پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگ‌های داغ از پشت نان‌های سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم

محمد صالح‌علاء


@adelehz
در زندگی همیشه غمگین بودن آسان تر از شاد بودن ست اما
بنظرم افراد شاد شهامت بیشتری از باقی آدمها دارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
دعای صبح استاد با این جمله شروع می‌شد: «خداوندا ممنون که دوباره زنده هستم.»
وقتی روز را این گونه آغاز می‌کنید، بقیه‌ی آن هدیه‌ای است از جانب خداوند.
اگر کسی می‌خواهد بار خود را برای بهشت ببندد، باید همین کار را کند؛ لمس همه چیز و نبردن چیزی با خود...

📕 کمی ایمان داشته باش
✍🏻 میچ البوم
صبح به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنظرم اصلا مهم نیست که پوشکش دیده میشه
بلکه این مهمه که بسیار با شهامتِ 😎
@adelehz
یک روز کوله بارت را برمیداری
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آه اگر می دانستی یک لبخند
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
اندک اندک جمع یاران می رسد ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای دوستانتون ارسال کنید .
از گرفتن ماسک از افراد غریبه پرهیز کنید.
@adelehz
شب زیبا ❤️
@adelehz
انارها
اگر از آمدن پاییز می ترسیدند هرگز انار نمیشدند.
درختها اگر از آمدن زمستان می ترسیدند هرگز دوباره سبز نمیشدند.
از مشکلاتت نترس
کسی نمیداند شاید در زمستانی ،ولی بهار بهر حال آمدنی ست .
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقام همه ی صبحهایی که خروس بی محل بود و گرفت :)))
@adelehz
وقتی کسی از چیزی ناراحت است.وقتی دلش عجیب گرفته،وقتی بغضهایش لای گلو نم خورده اماده ترکیدن است ..با مسخره ترین دلداری دنیا به او نگویید که خودت را ناراحت نکن.نگوید غصه نخور ...
این مسخره ترین و مزخرف ترین شکل دلداری دادن در جهان است ..
بگذارید گریه کند به او بگوید که هق هق اشک بریزد بگوید غمگین ترین اهنگ ممکن را گوش دهد..ساعتها راه برود ..واگر دوست دارد بگذارید لباس تیره بپوشد به اواجازه دهید عمیق ترین عزاداری روحی ممکن را انجام دهد..این بهترین کمکی ست که میتونید به دوستتان به رفیقتان به کسی که برایتان مهم است بکنید ...
به او اجازه دهید دوره فراغش را با تمام متانت و زیبایی به پایان برساند...هیچ بغضی راکهنه نکند ..هیچ اشکی را در چشمهایش محبوس نکند درنهایت او خواهد توانست بر اندوهش غلبه کند...
بهترین دوست باشید و شانه تان را برای گریه کردن به دوستتان قرض بدهید...
#عادله_زمانی
@adelehz
من اينجا بس دلم تنگ است
و هر سازی كه می‌بينم بد آهنگ است
بيا ره توشه برداريم
قدم در راه بی‌برگشت بگذاريم
ببينيم آسمان هر كجا آيا همين رنگ است؟

مهدى اخوان ثالث
@adelehz