Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هر کدام از ما آدمها
مجموعه ای از نامه هایی هستیم نانوشته...پست نشده ..
نامه هایی که همیشه قصد داشتیم بنویسیم اما نشد
حرفهایی که زده نشد .
هر ادمی هنگامی که دفن میشود سنگین ست فقط به خاطر حجم نامه هایی که ننوشت و نفرستاد و کسی نخواند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
مجموعه ای از نامه هایی هستیم نانوشته...پست نشده ..
نامه هایی که همیشه قصد داشتیم بنویسیم اما نشد
حرفهایی که زده نشد .
هر ادمی هنگامی که دفن میشود سنگین ست فقط به خاطر حجم نامه هایی که ننوشت و نفرستاد و کسی نخواند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ربنا
استاد محمدرضا شجریان
صدای ربنای استاد شجریان
اولین صدایی بود که من از او در دنیای کودکی شنیدم .
در همان حال معنوی پاک کودکانه که حس میکردم پای سفره افطار به خدا نزدیک ترم
به سوی همان خدا برگشت..
سفر بخیر خسروی آواز...سفر بسلامت...
اولین صدایی بود که من از او در دنیای کودکی شنیدم .
در همان حال معنوی پاک کودکانه که حس میکردم پای سفره افطار به خدا نزدیک ترم
به سوی همان خدا برگشت..
سفر بخیر خسروی آواز...سفر بسلامت...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرغ شَبخوان که با دلم میخواند، رفت و این آشیانه خالی ماند
آهوان گم شده اند در شب دشت، آه از آن رفتگانِ بی برگشت ...
هوشنگ ابتهاج
@adelehz
آهوان گم شده اند در شب دشت، آه از آن رفتگانِ بی برگشت ...
هوشنگ ابتهاج
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پای رفتن را همه دارند اگر
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
محبوبم! من دائماً شما را دوست دارم.
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz
در زندگی همیشه غمگین بودن آسان تر از شاد بودن ست اما
بنظرم افراد شاد شهامت بیشتری از باقی آدمها دارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بنظرم افراد شاد شهامت بیشتری از باقی آدمها دارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
دعای صبح استاد با این جمله شروع میشد: «خداوندا ممنون که دوباره زنده هستم.»
وقتی روز را این گونه آغاز میکنید، بقیهی آن هدیهای است از جانب خداوند.
اگر کسی میخواهد بار خود را برای بهشت ببندد، باید همین کار را کند؛ لمس همه چیز و نبردن چیزی با خود...
📕 کمی ایمان داشته باش
✍🏻 میچ البوم
صبح به خیر ❤️
@adelehz
وقتی روز را این گونه آغاز میکنید، بقیهی آن هدیهای است از جانب خداوند.
اگر کسی میخواهد بار خود را برای بهشت ببندد، باید همین کار را کند؛ لمس همه چیز و نبردن چیزی با خود...
📕 کمی ایمان داشته باش
✍🏻 میچ البوم
صبح به خیر ❤️
@adelehz
یک روز کوله بارت را برمیداری
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آه اگر می دانستی یک لبخند
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz