"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پیگیر پریشانی ما دیر به دیر است
دلتنگ به یک خنده ی او زود به زودیم

حامد عسکری

شب زیبا❤️

@adelehz
دلم یک صبح سرد و هوای گرگ و میش میخواهد وقتی با ماشین از کنار چراغهای نیمه خواب شهری تازه و جاده ای نو میگذرم و به داستان دل هرخانه فکرمیکنم...

#عادله_زمانی

@adelehz
دوستت دارم و این داستان تازه ای نیست .
مثل صبح که هر روز تکرار میشود اما بازهم منتظر دوباره امدنش هستی .
دوستت دارم و هر روز تکرار شدنت را در انتظارم .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تحقیقات نشان می‌دهند صحبت کردن درباره تجریبات مثبت با دیگران آن تجربه را تقویت می‌کند. انسان‌ها اجتماعی‌ترین موجودات کائنات هستند، بنابراین ما شبکه عصبی بسیار پیشرفته‌ای برای همدلی و درک متقابل داریم و می‌توانیم خود را جای دیگران بگذاریم. مادام که دو یا چند نفر تجربه مثبت مشترکی دارند، احساس مثبت تولید شده در این شبکه‌های همدلی دوباره خود را نشان می‌دهد و به صورت زنجیروار در عکس‌العمل نمایان می‌شود. همانطور که جان میلتون در کتاب «بهشت گمشده» خود می‌نویسد: «هرچه از خوبی بیشتر یاد کنید، بیشتر رشد می‌کنند.»

شادکامی_ماندگار
ریک هانسون

@adelehz


پ.ن دقیقا به همین دلیل ست که میگویند کلام‌تان را مثبت کنید و منفی گویی و منفی نویسی را کنار بگذارید.
هیچ‌وقت فکر نمی کردم یه روزی بیاد که دلم برای گردش های علمی مدرسه ام تنگ بشه 🚎💔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شما را دعوت میکنم به دیدن معجزه ی ۱۴ قلاده گرگ در پارک ملی یلواستون آمریکا نخستین پارک ملی جهان در سال 1995.

ببینید بر اثر آوردن ۱۴ قلاده گرگ به پارک چه رخ داده ست....
@adelehz
چه کرده‌ای که منِ تیز چنگِ چشم دریده
میان این‌همه آهو دل شکار ندارم ...

👤 غلامرضا طریقی

@adelehz
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .💗

Instagram.com/adeleh.z7
چرا خورم غم دنیا به این دو روزه اقامت؟
چو بازگشت به این منزل خراب ندارم

صائب

#دلبرانه_های_پاییز
شیما
امریکا
@adelehz
به قدر رسیدن شب به صبح
در همان چند دقیقه ی واپسین شب
هنگامی که شب در آخرین و سیاه ترین لحظه اش به سر می برد.
در همان چند دقیقه ی خاص،معجزه رخ می دهد.
معجزه ی نور
به سخت ترین و سیاه ترین شرایط زندگیت خوش بین باش
شاید خورشیدی در گوشه ای از جهان شروع به تابیدن و پایان شبت کند.
#عادله_زمانی

@adelehz
دخترم! باید یاد بگیری حالِ خوبت رو به هیچ آدمی وصل نکنی چون اگه یه روز نباشه حالِ خوبت، بد میشه
یاد بگیر لبخند خاصیت چهره‌ات باشه ولی حرفای هیچکسی دلیل خنده‌هات نباشه چون اگه یه روزی خودش و حرفاش نباشه خندیدن یادت میره
قشنگیِ یه دختر به موهاشه تو هم موهاتو فقط به عشقِ خودت بلند کن ولی به دستای هیچکس عادتشون نده چون اگه یه روزی خودش و دستاش نباشه، موهات اضافه‌ترین قسمت زندگیت میشن
شعر خوندن شبونه رو یاد بگیر ولی به گوشای هیچکس عادت نکن چون اگه یه روزی خودش و گوشاش نباشه، دیگه صداتو دوس نداری

دخترم! اومدن هر آدمی توی زندگیت دلیل بر موندنش نیست، باید یاد بگیری به حرف ، صدا ، نگاه ، دست و گوش کسی عادت نکنی
زندگی کن ، بگو ، بخند ، شعر بخون ، برقص ولی فقط برای دلِ خودت

پریسا امیریان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رازی که من میتوانم برایت برجا بگذارم این ست که هیچ کس بی دلیل وارد زندگیت نمی شود .هیچ چیز اتفاقی رخ نمیدهد .هرچیزی براساس حکمتی ست که رخ میدهد حکمتی که تو شاید بفهمی شاید زود شاید دیر شایدهم هرگز نفهمی ...اما سعی کن که نگاهت را فراخ کنی و به حوادث زندگیت از بالا نگاه کنی تا بفهمی خداوند هنرمندی ست که پازل زندگیت را به بهترین نحو ممکن میچیند .شاید گاهی از یک قطعه از این پازل راضی نباشی اما درنظر بگیر که قطعات کلیت را میسازند اگر آن قطعه حذف شود تو هرگز به تمامیت نخواهی رسید .
بله عزیزترینم ! هیچ چیز دنیا اتفاقی نیست.
#عادله_زمانی
صدا : جواد پرویز
@adelehz
پاییز کوچک من
دنیای سازش همه‌ی رنگ هاست
با یکدیگر
تا من نگاه شیفته ام را
در خوش ترین زمینه به گردش برم
حسین منزوی
#دلبرانه_های_پاییز
زهرا پارسا
قمصر کاشان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محض بی دردی است منع ما کهنسالان ز عشق
عشق در هنگام پیری، چون به سرما آتش است
صائب تبریزی

پ.ن یکی و پیدا کنید اینجوری عاشق تون باشه .
@adelehz
وقتی خودش میگوید که برای ما کافی ست .
نهایت دیوانگی ست اگر بازهم غرق غم دنیا شویم‌.
شب زیبا ❤️
@adelehz
چای بنوش
و قندی در دهان بگذار..
طعم گس بغض را با چایت قورت بده
که بقول نیما ازگندم زار من و تو
مشتی کاه می ماند برای بادها...
#عادله_زمانی
خط: محمد ابراهیمی جویباری

صبح بخیر ❤️
@adelehz