در همهمه ی #قرمز و #آبی ها
دلخوش به توام شفای بی تابی ها
من جمعه به عشق دیدنت بیدارم
گور پدر تمام این #دربی ها...
#مرتضی_امیری
@adelehz
دلخوش به توام شفای بی تابی ها
من جمعه به عشق دیدنت بیدارم
گور پدر تمام این #دربی ها...
#مرتضی_امیری
@adelehz
موزیک شب قطعه بسیار زیبای "عشق دور"ازسیامک عباسی❤️
خیلی اهنگ زیبایی هستش من خیلی خوشم اومد..
بشنوید باما🎧🎼
@adelehz
خیلی اهنگ زیبایی هستش من خیلی خوشم اومد..
بشنوید باما🎧🎼
@adelehz
الهی...
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz
به نام بابا
که صدای کلیدش زمانی که درقفل میچرخد
صدقدم از دم مسیحای عیسی در زنده کردن آدمی
جلوتراست...❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
که صدای کلیدش زمانی که درقفل میچرخد
صدقدم از دم مسیحای عیسی در زنده کردن آدمی
جلوتراست...❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این منم😊وقتی دارم سریال مورد علاقمو میبینم😊👀اونجوری نگاه نکنین شمام همین شکلی میشین☺️😊
@adelehz
@adelehz
آدم معمولی های زندگیتان
را بیشتر دوست داشته باشید..
این ها طوفانی نمی آیند
جنجالی نیستن
ویکهو ناپدید نمیشوند
همیشه و مداوم حضور دارند
شبیه یک رود که ارام جاری ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
را بیشتر دوست داشته باشید..
این ها طوفانی نمی آیند
جنجالی نیستن
ویکهو ناپدید نمیشوند
همیشه و مداوم حضور دارند
شبیه یک رود که ارام جاری ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز داره میاد..
دونفره هاتون مستدام..
یک نفره هاتون برقرار
پاییز وبه هیچ بهانه ای بدون
لذت سپری نکنید..
@adelehz
دونفره هاتون مستدام..
یک نفره هاتون برقرار
پاییز وبه هیچ بهانه ای بدون
لذت سپری نکنید..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح به خیر😊
کم کم داره بوی اون صبح های خنک پاییزی
میادکه با لقمه نون پنیر گردو ودفتر مشق خط خورده و کوله پشتی پرکتابمون میرفتیم مدرسه،😊
فقط بااین فرق که ما دیگه مدرسه نمی ریم🙈
@adelehz
کم کم داره بوی اون صبح های خنک پاییزی
میادکه با لقمه نون پنیر گردو ودفتر مشق خط خورده و کوله پشتی پرکتابمون میرفتیم مدرسه،😊
فقط بااین فرق که ما دیگه مدرسه نمی ریم🙈
@adelehz
برای من از یک شروع خوب حرف بزن
مثلا از روزی که با بازشدن چشمانم در چشمانت
آغازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مثلا از روزی که با بازشدن چشمانم در چشمانت
آغازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه اقیانوس ته چشماشه❤️
@adelehz
@adelehz