Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
عاشق شکوفههایم شدی نه ریشهها،
وقتی که پاییز رسید
نمیدانستی چه کنى.
ناشناس
#دلبرانه_های_پاییز
🎑نسرین
ترکیه
@adelehz
وقتی که پاییز رسید
نمیدانستی چه کنى.
ناشناس
#دلبرانه_های_پاییز
🎑نسرین
ترکیه
@adelehz
در بهار عاشقت شده بودم و در پاییز دیگر نداشتمت
آنپاییزی که تو دیگر نبودی
من انگار تورا میان هر برگ زرد بر زمین افتاده گم میکردم و از دست میدادم.
بهار که بیاید برگها دوباره جوانه خواهند زد اما شاید خودت بهتر بدانی که عشق مثل برگ درختان نیست .
اگر بریزد و گم شود و بادببردش بعیدست دوباره جوانه زند...
#عادله_زمانی
@adelehz
آنپاییزی که تو دیگر نبودی
من انگار تورا میان هر برگ زرد بر زمین افتاده گم میکردم و از دست میدادم.
بهار که بیاید برگها دوباره جوانه خواهند زد اما شاید خودت بهتر بدانی که عشق مثل برگ درختان نیست .
اگر بریزد و گم شود و بادببردش بعیدست دوباره جوانه زند...
#عادله_زمانی
@adelehz
به بهانه صبح
چشم که می گشایی
خورشید پر توان تر می تابد نمیخواهم بگویم که از نگاهت شعری خواهم سرود چون نگاهت خودش عین شعرش ست .
حتی اگر دور گاهی از شروع شدن روزت به من احوالی بده بگذار خزانم ختم به خیر شود
#عادله_زمانی
@adelehz
چشم که می گشایی
خورشید پر توان تر می تابد نمیخواهم بگویم که از نگاهت شعری خواهم سرود چون نگاهت خودش عین شعرش ست .
حتی اگر دور گاهی از شروع شدن روزت به من احوالی بده بگذار خزانم ختم به خیر شود
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشقانه تر از یک روز پاییزی
یک ایستگاه اتوبوس ست وقتی کسی درونش منتظرت باشد ..
یک خیابان ست غرق برگ های زرد و خش خش برگها زیرِ پایت و زیر پایش...
یک صبح ست که دوباره آغاز میشود و امیدی که ته دل شکسته ات هنوز مجالی برای درخشیدن دارد...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
حدیث حیدری
همدان
@adelehz
یک ایستگاه اتوبوس ست وقتی کسی درونش منتظرت باشد ..
یک خیابان ست غرق برگ های زرد و خش خش برگها زیرِ پایت و زیر پایش...
یک صبح ست که دوباره آغاز میشود و امیدی که ته دل شکسته ات هنوز مجالی برای درخشیدن دارد...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
حدیث حیدری
همدان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلمان حال خوب میخواهد ولی حال خوب را برای هم آرزو نمی کنیم.
برای گرفتاری همسایه دست به دعا نمی شویم
بازشدن بخت دختر فلانی هیچ وقت در دعایمان نیست.
اگر کسی دنبال کار ست در حالت عبادتمان نمیگویم کاش این بار نا امید برنگردد.
ما اما نمی دانیم دعا در حق بقیه دعا در حق خودمان ست.
میخواهم بگویم رسیدن بقیه به آرزوهایشان چیزی از ما کم نمیکند.اینکه آنها خوشحال باشند دلیل ناراحتی ما نمیشود .
میپذیرم که آدمهایی هستند که به ما بد کردند و از آنها متنفریم ولی همه ی آدمها به ما بدی نکرده اند.
این بار در دعاها یاد دیگران هم باشیم شیرینی و حلاوت را به تنهایی نخواهیم
از چراغ همسایه حوالی خانه ی ما هم روشنتر خواهد بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
برای گرفتاری همسایه دست به دعا نمی شویم
بازشدن بخت دختر فلانی هیچ وقت در دعایمان نیست.
اگر کسی دنبال کار ست در حالت عبادتمان نمیگویم کاش این بار نا امید برنگردد.
ما اما نمی دانیم دعا در حق بقیه دعا در حق خودمان ست.
میخواهم بگویم رسیدن بقیه به آرزوهایشان چیزی از ما کم نمیکند.اینکه آنها خوشحال باشند دلیل ناراحتی ما نمیشود .
میپذیرم که آدمهایی هستند که به ما بد کردند و از آنها متنفریم ولی همه ی آدمها به ما بدی نکرده اند.
این بار در دعاها یاد دیگران هم باشیم شیرینی و حلاوت را به تنهایی نخواهیم
از چراغ همسایه حوالی خانه ی ما هم روشنتر خواهد بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
ساعتی دقیقتر از ساعت خدا نیست. آنقدر دقیق است که در سایه اش همه چیز سر موقعش اتفاق میافتد.
نه یک ثانیه زودتر، نه یک ثانیه دیرتر. برای هرانسانی یک زمان عاشق شدن هست، یک زمان مردن.
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
نه یک ثانیه زودتر، نه یک ثانیه دیرتر. برای هرانسانی یک زمان عاشق شدن هست، یک زمان مردن.
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
یکی نوشته اوایل آشنایی با همسرم خواستم یه حرف رمانتیک بزنم، بهش گفتم، "همه را بیازمودم، ز تو خوشترم نیامد" جنگ به پا شد :))))))
@adelehz
@adelehz
رازی که من میتوانم برایت برجا بگذارم این ست که هیچ کس بی دلیل وارد زندگیت نمی شود .هیچ چیز اتفاقی رخ نمیدهد .هرچیزی براساس حکمتی ست که رخ میدهد حکمتی که تو شاید بفهمی شاید زود شاید دیر شایدهم هرگز نفهمی ...اما سعی کن که نگاهت را فراخ کنی و به حوادث زندگیت از بالا نگاه کنی تا بفهمی خداوند هنرمندی ست که پازل زندگیت را به بهترین نحو ممکن میچیند .شاید گاهی از یک قطعه از این پازل راضی نباشی اما درنظر بگیر که قطعات کلیت را میسازند اگر آن قطعه حذف شود تو هرگز به تمامیت نخواهی رسید .
بله عزیزترینم ! هیچ چیز دنیا اتفاقی نیست.
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز
مازندران
@adelehz
بله عزیزترینم ! هیچ چیز دنیا اتفاقی نیست.
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز
مازندران
@adelehz
در زندگی، همیشه غمگین بودن،
از شاد بودن آسان تر است،
ولی من اصلا از آدم هایی خوشم نمی آید که
آسان ترین راه را انتخاب می کنند.
تو را به خدا شاد باش و برای آن که شاد شوی،
هر کاری از دستت بر می آید،
انجام بده ...
✍🏻آنا گاوالدا
صبح به خیر ❤️
@adelehz
از شاد بودن آسان تر است،
ولی من اصلا از آدم هایی خوشم نمی آید که
آسان ترین راه را انتخاب می کنند.
تو را به خدا شاد باش و برای آن که شاد شوی،
هر کاری از دستت بر می آید،
انجام بده ...
✍🏻آنا گاوالدا
صبح به خیر ❤️
@adelehz
هیچوقت امیدت را از دست نده، شاید آن زمان که امیدت را از دست می دهی دو ثانیه قبل از خوشبختی باشد ...
نیس لودیگ
@adelehz
نیس لودیگ
@adelehz
از روز دستبرد به باغ و بهار تو
دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو
تقویم را معطل پاییز کرده است
در من مرور باغ همیشه بهار تو
حسین منزوی
#دلبرانه_های_پاییز
محدثه
تبریز
@adelehz
دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو
تقویم را معطل پاییز کرده است
در من مرور باغ همیشه بهار تو
حسین منزوی
#دلبرانه_های_پاییز
محدثه
تبریز
@adelehz