"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از کنکوری ها راجع به رتبه شون سوال نکنید
اون بچه اگه رتبش بد شده باشه الان دلش پرِ غصه ست 😔
@adelehz
هميشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است
تاريكترين لحظه ی شب لحظه ی پيش از برآمدن آفتاب است ...


پائولوكوئلیو
صبح بخیر

@adelehz
صبح آخرین روز تابستونی تون بخیر
آماده آید برای پاییز؟😍

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدن این صحنه حالم و قشنگ کرد
دوتا جوان آبادانی کلی پول دادن این بلبلها رو از شکارچی ها خریدن و حالا آزاد میکنند.
انسانیت همیشه زنده ست...
@adelehz
مادر بهترین دوستم امروز صبح فوت کردند
لطفا برای روح اون مادر و قلب دوست من دعا کنید 😔💔
همیشه برای رفتن مادرها و پدرها زوده😔
@adelehz
رسالت تو
پیمودن آن مسیر درخشان است.
چه باک از تاریکنای شب در پیرامونت.

ریچارد باخ
@adelehz
خزان به خزان
رنگ به رنگ
باغ به باغ
خیابان به خیابان
دلم همیشه یک پاییز میخواست که با قدم زدن همراه تو بگذرد...
#عادله_زمانی


پاییز مبارک❤️🍁🍂
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفته بودی که تمامم به وفا!
برو ای شوخ که بس مختصری

خاقانی
@adelehz
اندر احوالات رسیدن پاییز
راستش را بخواهی اگر بخواهم حداقل کمی هم با تو صادق باشم باید بگویم که دلتنگ رسیدن پاییز بودم.
کوچکتر که بودم عاشق رسیدن تابستان بودم.البته در آن میانه رسیدن عید نوروز و ایضا بهار هم قندهای زیادی را در دلم آب میکرد.
تابستان را به دلیل کودکانه ای دوست داشتم ،تعطیلی مدارس،خوشگذرانی،ارامش،دیدن آنهایی که سالی یکبار نمیدیدمشان،بازی و خلاصه هزار دلیل کودکانه دیگر
بزرگتر که شدم وقتی دیگر مدرسه نمی رفتم کم کم چشمم به پاییز باز شد .مثل یک مرد جوان که سالها دختر زیبای همسایه را با وجود اینکه کنارش بوده نبیند و ناگهان در یک لحظه متوجه زیبایی و خاص بودنش شود و دل به او ببازد .
من دل به پاییز باختم .ناگهان دیدمش با اینکه سالها کنارم بود.
بعد از آن یاد گرفتم خیلی زود حکم به دوست داشتن یا نداشتن ،خواستن یا نخواستن آدمها ندهم .باید مثل پاییز به آدمها نگاه کرد،مزه کرد بودنشان را ،حس کرد امدنشان را و متوجه نبودنشان شد تا تصمیم بگیری که میتوانی دوستش داشته باشی یا نه
بعضی آدمها مثل پاییزند اوایل درست متوجه حضورشان نمی شوی با آنکه هستند تو نمی بینی شان. اما وقتی ناگهان در یک صبح کنار پنجره ی اتاقت متوجه حضورشان میشوی دیگر نمی توانی تا آخر عمر فراموششان کنی.
من میخواهم تو برای من آن‌پاییز خاص باشی که روزی متوجه ات شوم و تا آخر عمر نتوانم چشم از تو بردارم.
می توانی پاییزِ خاص من باشی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برداشت ما از عشق باهم تفاوت داشت.
@adelehz
سلام
هشتگ دلبرانه های پاییز و از فردا شروع میکنیم به امید خدا
لطفا عکسهای خودتون از زیبایی های خزان شهر و روستا تون رو برای من بفرستید .
تا در طول پاییز در کانال با همه به اشتراک بگذاریم و از دیدن شون لذت ببریم.
@aydel7
#دلبرانه_های_پاییز
نه تو می مانی نه اندوه ...
و نه هیچ یک از مردم این آبادی !
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم میگذرد ...
بر تن لحظه خود ...
جامه اندوه مپوشان هرگز .
سهراب

صبح بخیر
#دلبرانه_های_پاییز
🎑پریسا جان راغیان،آمریکا
@adelehz
ما در محله ی ناامنی زندگی میکردیم. یک شب که مجبور بودم برای رسیدن به اتومبیلم از کوچه پشت خانه عبور کنم، از شوهرم خواستم تا از پنجره طبقه دوم مواظب باشد، تا برایم اتفاقی رخ ندهد.

به دور از امنیت خانه و در دل تاریکی شب، احساس ترس بر من مستولی شد. برگشتم و شوهرم را پشت پنجره دیدم.
او از پشت پنجره مرا نگاه می کرد، او آنجا بود و بلافاصله ترسم ناپدید شد و احساس امنیت و آرامش کردم.

بعد به این فکر افتادم که اعتقاد به خدا، همان احساس آرامش و امنیتی را که به آن احتیاج دارم به من می دهد.
با علم به این موضوع که او همیشه حاضر و ناظر بر اعمال ماست، کوشیدم تا به این منبع امنیت بیشتر تکیه کنم.

📕 وابستگی متقابل
ملودی بیتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل
یک گل تازه شکفته ی زیباست
که هروز باید کنارش بنشینی و برایش حرف بزنی و آب بدهی به خاک خشکش...
که اگر اینچنین کردی دل هرروز زیباتر میشود
اما اگر یک روز و دو روز و صد روز سراغش نرفتی و حرفش را نشنیدی و حرفت را به او نگفتی
پژمرده میشود و میمیرد ..
دل گل کم طاقتی ست ..
#عادله_زمانی

@adelehz