This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
منِ جو گیر روز اول باشگاه :))))
@adelehz
@adelehz
مادر
عاشق ترین عاشق دنیاست.
ادعای عاشقی نمیکند بلکه عشقش را با یک لیوان چای گرم و خوش رنگ دقیقا هنگامی که از خستگی و سرما می لرزی نشانت میدهد.
چایش گرم و سرش سلامت
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
عاشق ترین عاشق دنیاست.
ادعای عاشقی نمیکند بلکه عشقش را با یک لیوان چای گرم و خوش رنگ دقیقا هنگامی که از خستگی و سرما می لرزی نشانت میدهد.
چایش گرم و سرش سلامت
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
هميشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است
تاريكترين لحظه ی شب لحظه ی پيش از برآمدن آفتاب است ...
پائولوكوئلیو
صبح بخیر
@adelehz
از خود رنج بدتر است
تاريكترين لحظه ی شب لحظه ی پيش از برآمدن آفتاب است ...
پائولوكوئلیو
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدن این صحنه حالم و قشنگ کرد
دوتا جوان آبادانی کلی پول دادن این بلبلها رو از شکارچی ها خریدن و حالا آزاد میکنند.
انسانیت همیشه زنده ست...
@adelehz
دوتا جوان آبادانی کلی پول دادن این بلبلها رو از شکارچی ها خریدن و حالا آزاد میکنند.
انسانیت همیشه زنده ست...
@adelehz
مادر بهترین دوستم امروز صبح فوت کردند
لطفا برای روح اون مادر و قلب دوست من دعا کنید 😔💔
همیشه برای رفتن مادرها و پدرها زوده😔
@adelehz
لطفا برای روح اون مادر و قلب دوست من دعا کنید 😔💔
همیشه برای رفتن مادرها و پدرها زوده😔
@adelehz
خزان به خزان
رنگ به رنگ
باغ به باغ
خیابان به خیابان
دلم همیشه یک پاییز میخواست که با قدم زدن همراه تو بگذرد...
#عادله_زمانی
پاییز مبارک❤️🍁🍂
@adelehz
رنگ به رنگ
باغ به باغ
خیابان به خیابان
دلم همیشه یک پاییز میخواست که با قدم زدن همراه تو بگذرد...
#عادله_زمانی
پاییز مبارک❤️🍁🍂
@adelehz
اندر احوالات رسیدن پاییز
راستش را بخواهی اگر بخواهم حداقل کمی هم با تو صادق باشم باید بگویم که دلتنگ رسیدن پاییز بودم.
کوچکتر که بودم عاشق رسیدن تابستان بودم.البته در آن میانه رسیدن عید نوروز و ایضا بهار هم قندهای زیادی را در دلم آب میکرد.
تابستان را به دلیل کودکانه ای دوست داشتم ،تعطیلی مدارس،خوشگذرانی،ارامش،دیدن آنهایی که سالی یکبار نمیدیدمشان،بازی و خلاصه هزار دلیل کودکانه دیگر
بزرگتر که شدم وقتی دیگر مدرسه نمی رفتم کم کم چشمم به پاییز باز شد .مثل یک مرد جوان که سالها دختر زیبای همسایه را با وجود اینکه کنارش بوده نبیند و ناگهان در یک لحظه متوجه زیبایی و خاص بودنش شود و دل به او ببازد .
من دل به پاییز باختم .ناگهان دیدمش با اینکه سالها کنارم بود.
بعد از آن یاد گرفتم خیلی زود حکم به دوست داشتن یا نداشتن ،خواستن یا نخواستن آدمها ندهم .باید مثل پاییز به آدمها نگاه کرد،مزه کرد بودنشان را ،حس کرد امدنشان را و متوجه نبودنشان شد تا تصمیم بگیری که میتوانی دوستش داشته باشی یا نه
بعضی آدمها مثل پاییزند اوایل درست متوجه حضورشان نمی شوی با آنکه هستند تو نمی بینی شان. اما وقتی ناگهان در یک صبح کنار پنجره ی اتاقت متوجه حضورشان میشوی دیگر نمی توانی تا آخر عمر فراموششان کنی.
من میخواهم تو برای من آنپاییز خاص باشی که روزی متوجه ات شوم و تا آخر عمر نتوانم چشم از تو بردارم.
می توانی پاییزِ خاص من باشی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش را بخواهی اگر بخواهم حداقل کمی هم با تو صادق باشم باید بگویم که دلتنگ رسیدن پاییز بودم.
کوچکتر که بودم عاشق رسیدن تابستان بودم.البته در آن میانه رسیدن عید نوروز و ایضا بهار هم قندهای زیادی را در دلم آب میکرد.
تابستان را به دلیل کودکانه ای دوست داشتم ،تعطیلی مدارس،خوشگذرانی،ارامش،دیدن آنهایی که سالی یکبار نمیدیدمشان،بازی و خلاصه هزار دلیل کودکانه دیگر
بزرگتر که شدم وقتی دیگر مدرسه نمی رفتم کم کم چشمم به پاییز باز شد .مثل یک مرد جوان که سالها دختر زیبای همسایه را با وجود اینکه کنارش بوده نبیند و ناگهان در یک لحظه متوجه زیبایی و خاص بودنش شود و دل به او ببازد .
من دل به پاییز باختم .ناگهان دیدمش با اینکه سالها کنارم بود.
بعد از آن یاد گرفتم خیلی زود حکم به دوست داشتن یا نداشتن ،خواستن یا نخواستن آدمها ندهم .باید مثل پاییز به آدمها نگاه کرد،مزه کرد بودنشان را ،حس کرد امدنشان را و متوجه نبودنشان شد تا تصمیم بگیری که میتوانی دوستش داشته باشی یا نه
بعضی آدمها مثل پاییزند اوایل درست متوجه حضورشان نمی شوی با آنکه هستند تو نمی بینی شان. اما وقتی ناگهان در یک صبح کنار پنجره ی اتاقت متوجه حضورشان میشوی دیگر نمی توانی تا آخر عمر فراموششان کنی.
من میخواهم تو برای من آنپاییز خاص باشی که روزی متوجه ات شوم و تا آخر عمر نتوانم چشم از تو بردارم.
می توانی پاییزِ خاص من باشی؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برداشت ما از عشق باهم تفاوت داشت.
@adelehz
@adelehz
سلام
هشتگ دلبرانه های پاییز و از فردا شروع میکنیم به امید خدا
لطفا عکسهای خودتون از زیبایی های خزان شهر و روستا تون رو برای من بفرستید .
تا در طول پاییز در کانال با همه به اشتراک بگذاریم و از دیدن شون لذت ببریم.
@aydel7
#دلبرانه_های_پاییز
هشتگ دلبرانه های پاییز و از فردا شروع میکنیم به امید خدا
لطفا عکسهای خودتون از زیبایی های خزان شهر و روستا تون رو برای من بفرستید .
تا در طول پاییز در کانال با همه به اشتراک بگذاریم و از دیدن شون لذت ببریم.
@aydel7
#دلبرانه_های_پاییز
نه تو می مانی نه اندوه ...
و نه هیچ یک از مردم این آبادی !
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم میگذرد ...
بر تن لحظه خود ...
جامه اندوه مپوشان هرگز .
سهراب
صبح بخیر
#دلبرانه_های_پاییز
🎑پریسا جان راغیان،آمریکا
@adelehz
و نه هیچ یک از مردم این آبادی !
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم میگذرد ...
بر تن لحظه خود ...
جامه اندوه مپوشان هرگز .
سهراب
صبح بخیر
#دلبرانه_های_پاییز
🎑پریسا جان راغیان،آمریکا
@adelehz