۱۸ سپتامبر روز اولین عشق ست.
یعنی اولین باری که آدم عاشق میشه
ممکنه بارها این اتفاق در زندگی یه شخص بیفته اما بیشتر آدمها عشق اولشون و فراموش نمیکنند و خیلی ها هم دوباره عاشق نمیشن.
تجربه ی اولین ها یه تجربه ی تکرار نشدنی ست.
اولین قدم ،اولین کلمه اولین روز مدرسه، اولین عشق و اولین بوسه
با گذشت زمان این ها در ظاهر تکرار میشه اما در واقع هرگز دوباره اون حس اولین به وجود نخواهد اومد.
کاش اولین عشق ها همیشه درست بود و اشتباه نبود تا چنین چیز زیبایی تلخ نشه.
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی اولین باری که آدم عاشق میشه
ممکنه بارها این اتفاق در زندگی یه شخص بیفته اما بیشتر آدمها عشق اولشون و فراموش نمیکنند و خیلی ها هم دوباره عاشق نمیشن.
تجربه ی اولین ها یه تجربه ی تکرار نشدنی ست.
اولین قدم ،اولین کلمه اولین روز مدرسه، اولین عشق و اولین بوسه
با گذشت زمان این ها در ظاهر تکرار میشه اما در واقع هرگز دوباره اون حس اولین به وجود نخواهد اومد.
کاش اولین عشق ها همیشه درست بود و اشتباه نبود تا چنین چیز زیبایی تلخ نشه.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عکسی از دوران کودکی خود بردارید
و آن را جایی قرار دهید
که روزی یکی دوبار به چشمتان بخورد.
اگر هر روز به اداره میروید،
عکسی هم در اتاق کارتان بگذارید.
این کودک جنبهای از وجود شماست
که چنانچه مورد مهر و توجه قرار گیرد،
تمامی شادی و نشاطی را که همواره خواستهاید برایتان به ارمغان میآورد . . .
ما آن قدر مشغول مشغلههایمان هستیم
که فراموش کردهایم
چگونه مراقب خود باشیم..!
📕 نیمه تاریک وجود
✍🏻 دبی فورد
@adelehz
و آن را جایی قرار دهید
که روزی یکی دوبار به چشمتان بخورد.
اگر هر روز به اداره میروید،
عکسی هم در اتاق کارتان بگذارید.
این کودک جنبهای از وجود شماست
که چنانچه مورد مهر و توجه قرار گیرد،
تمامی شادی و نشاطی را که همواره خواستهاید برایتان به ارمغان میآورد . . .
ما آن قدر مشغول مشغلههایمان هستیم
که فراموش کردهایم
چگونه مراقب خود باشیم..!
📕 نیمه تاریک وجود
✍🏻 دبی فورد
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه حال خوب کودکی ست ،کودکی که دلش از مشق شب نوشتن های هفته پرست و حالا به جمعه فکر میکند و فراغت بال ،مثل یک گنجشک کوچک که بروی شاخه ای بنشیند و دشت را ببیند و دل کوچکش شاد باشد .
جمعه های سالهای بزرگسالی شبیه کودکی نیست اما هنوز هم گاهی چیزی در دل ما جوانه میزند که شادمان میکند .چیزی مثل شوق کودکانه ی رسیدن جمعه..
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه های سالهای بزرگسالی شبیه کودکی نیست اما هنوز هم گاهی چیزی در دل ما جوانه میزند که شادمان میکند .چیزی مثل شوق کودکانه ی رسیدن جمعه..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک کار قشنگ و قابل تحسین
اینحا روستای دینه کوه در الموت شرقی استان قزوین است
نام کوچه های این روستا را براساس نام مادربزرگ هایی که روزگاری در آن کوچه زندگی میکردند و امروز در قید حیات نیستند انتخاب کرده اند😍
#شما_فرستادین
@adelehz
اینحا روستای دینه کوه در الموت شرقی استان قزوین است
نام کوچه های این روستا را براساس نام مادربزرگ هایی که روزگاری در آن کوچه زندگی میکردند و امروز در قید حیات نیستند انتخاب کرده اند😍
#شما_فرستادین
@adelehz
از این عکس صدای این آهنگ میاد
روزهای بچگی که سوار پیکان میشدیم و میرفتیم سفر...
خاطرات شمال...
یادش بخیر
@adelehz
روزهای بچگی که سوار پیکان میشدیم و میرفتیم سفر...
خاطرات شمال...
یادش بخیر
@adelehz
تا صبح زیر پنجرهی کور آهنین
بیدار مینشینم و میکاوم آسمان
در راههای گمشده، لبهای بیسرود
ای شعر ناسروده! کجا گیرمت نشان؟
شاملو
🎑پریسا جان راغیان
@adelehz
بیدار مینشینم و میکاوم آسمان
در راههای گمشده، لبهای بیسرود
ای شعر ناسروده! کجا گیرمت نشان؟
شاملو
🎑پریسا جان راغیان
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به خودت در آیینه نگاه کن و زیباترین شعری که بلدی را برای خودت بخوان
قرار نیست همیشه برای یک نفر دیگر دلبرانه بخوانی و عاشقانه بسرایی ،خودت بیخبری اما تو حاصل عشق خدایی به آفرینش
تو را برای دل خودش آفریده ست چطور امکان دارد چنین مخلوق خاصی کم ارزش باشد ؟
زندگی بی تو ،بله بی تو تویی که حالا روبروی آیینه ای، زشت ست .
تو به تنهایی برای زیبایی جهان لازم هستی
خودت را رها نکن هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
قرار نیست همیشه برای یک نفر دیگر دلبرانه بخوانی و عاشقانه بسرایی ،خودت بیخبری اما تو حاصل عشق خدایی به آفرینش
تو را برای دل خودش آفریده ست چطور امکان دارد چنین مخلوق خاصی کم ارزش باشد ؟
زندگی بی تو ،بله بی تو تویی که حالا روبروی آیینه ای، زشت ست .
تو به تنهایی برای زیبایی جهان لازم هستی
خودت را رها نکن هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
شهریور عاشق انار بود،
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
منِ جو گیر روز اول باشگاه :))))
@adelehz
@adelehz
مادر
عاشق ترین عاشق دنیاست.
ادعای عاشقی نمیکند بلکه عشقش را با یک لیوان چای گرم و خوش رنگ دقیقا هنگامی که از خستگی و سرما می لرزی نشانت میدهد.
چایش گرم و سرش سلامت
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
عاشق ترین عاشق دنیاست.
ادعای عاشقی نمیکند بلکه عشقش را با یک لیوان چای گرم و خوش رنگ دقیقا هنگامی که از خستگی و سرما می لرزی نشانت میدهد.
چایش گرم و سرش سلامت
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
هميشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است
تاريكترين لحظه ی شب لحظه ی پيش از برآمدن آفتاب است ...
پائولوكوئلیو
صبح بخیر
@adelehz
از خود رنج بدتر است
تاريكترين لحظه ی شب لحظه ی پيش از برآمدن آفتاب است ...
پائولوكوئلیو
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدن این صحنه حالم و قشنگ کرد
دوتا جوان آبادانی کلی پول دادن این بلبلها رو از شکارچی ها خریدن و حالا آزاد میکنند.
انسانیت همیشه زنده ست...
@adelehz
دوتا جوان آبادانی کلی پول دادن این بلبلها رو از شکارچی ها خریدن و حالا آزاد میکنند.
انسانیت همیشه زنده ست...
@adelehz
مادر بهترین دوستم امروز صبح فوت کردند
لطفا برای روح اون مادر و قلب دوست من دعا کنید 😔💔
همیشه برای رفتن مادرها و پدرها زوده😔
@adelehz
لطفا برای روح اون مادر و قلب دوست من دعا کنید 😔💔
همیشه برای رفتن مادرها و پدرها زوده😔
@adelehz