بایزيد بسطامی را پرسيدند:
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz
برایت آرزو میکنم
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز سالمرگ شهریار ست .
یکی از دوستان از من پرسیدند اگه شهریار به عشقش می رسید بازهم همین اندازه زیبا می سرود؟
بخواهم صادق باشم بنظرم نه
قصه ی عادت قصه ی بسیار نامهربانی ست .عادت میتواند عشق را از جلوه اش بیندازد.
جلوه ی عشق با عادت بیرنگ میشود .
بنظرم راز جاودانگی این عشق در نافرجام بودنش ست .
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
@adelehz
یکی از دوستان از من پرسیدند اگه شهریار به عشقش می رسید بازهم همین اندازه زیبا می سرود؟
بخواهم صادق باشم بنظرم نه
قصه ی عادت قصه ی بسیار نامهربانی ست .عادت میتواند عشق را از جلوه اش بیندازد.
جلوه ی عشق با عادت بیرنگ میشود .
بنظرم راز جاودانگی این عشق در نافرجام بودنش ست .
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
@adelehz
ممنون تک تک مهربونی هاتون هستم . ممنون از پیامهای گرم و انرژی بخش تون دوستتون دارم❤
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۱۸ سپتامبر روز اولین عشق ست.
یعنی اولین باری که آدم عاشق میشه
ممکنه بارها این اتفاق در زندگی یه شخص بیفته اما بیشتر آدمها عشق اولشون و فراموش نمیکنند و خیلی ها هم دوباره عاشق نمیشن.
تجربه ی اولین ها یه تجربه ی تکرار نشدنی ست.
اولین قدم ،اولین کلمه اولین روز مدرسه، اولین عشق و اولین بوسه
با گذشت زمان این ها در ظاهر تکرار میشه اما در واقع هرگز دوباره اون حس اولین به وجود نخواهد اومد.
کاش اولین عشق ها همیشه درست بود و اشتباه نبود تا چنین چیز زیبایی تلخ نشه.
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی اولین باری که آدم عاشق میشه
ممکنه بارها این اتفاق در زندگی یه شخص بیفته اما بیشتر آدمها عشق اولشون و فراموش نمیکنند و خیلی ها هم دوباره عاشق نمیشن.
تجربه ی اولین ها یه تجربه ی تکرار نشدنی ست.
اولین قدم ،اولین کلمه اولین روز مدرسه، اولین عشق و اولین بوسه
با گذشت زمان این ها در ظاهر تکرار میشه اما در واقع هرگز دوباره اون حس اولین به وجود نخواهد اومد.
کاش اولین عشق ها همیشه درست بود و اشتباه نبود تا چنین چیز زیبایی تلخ نشه.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عکسی از دوران کودکی خود بردارید
و آن را جایی قرار دهید
که روزی یکی دوبار به چشمتان بخورد.
اگر هر روز به اداره میروید،
عکسی هم در اتاق کارتان بگذارید.
این کودک جنبهای از وجود شماست
که چنانچه مورد مهر و توجه قرار گیرد،
تمامی شادی و نشاطی را که همواره خواستهاید برایتان به ارمغان میآورد . . .
ما آن قدر مشغول مشغلههایمان هستیم
که فراموش کردهایم
چگونه مراقب خود باشیم..!
📕 نیمه تاریک وجود
✍🏻 دبی فورد
@adelehz
و آن را جایی قرار دهید
که روزی یکی دوبار به چشمتان بخورد.
اگر هر روز به اداره میروید،
عکسی هم در اتاق کارتان بگذارید.
این کودک جنبهای از وجود شماست
که چنانچه مورد مهر و توجه قرار گیرد،
تمامی شادی و نشاطی را که همواره خواستهاید برایتان به ارمغان میآورد . . .
ما آن قدر مشغول مشغلههایمان هستیم
که فراموش کردهایم
چگونه مراقب خود باشیم..!
📕 نیمه تاریک وجود
✍🏻 دبی فورد
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه حال خوب کودکی ست ،کودکی که دلش از مشق شب نوشتن های هفته پرست و حالا به جمعه فکر میکند و فراغت بال ،مثل یک گنجشک کوچک که بروی شاخه ای بنشیند و دشت را ببیند و دل کوچکش شاد باشد .
جمعه های سالهای بزرگسالی شبیه کودکی نیست اما هنوز هم گاهی چیزی در دل ما جوانه میزند که شادمان میکند .چیزی مثل شوق کودکانه ی رسیدن جمعه..
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه های سالهای بزرگسالی شبیه کودکی نیست اما هنوز هم گاهی چیزی در دل ما جوانه میزند که شادمان میکند .چیزی مثل شوق کودکانه ی رسیدن جمعه..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک کار قشنگ و قابل تحسین
اینحا روستای دینه کوه در الموت شرقی استان قزوین است
نام کوچه های این روستا را براساس نام مادربزرگ هایی که روزگاری در آن کوچه زندگی میکردند و امروز در قید حیات نیستند انتخاب کرده اند😍
#شما_فرستادین
@adelehz
اینحا روستای دینه کوه در الموت شرقی استان قزوین است
نام کوچه های این روستا را براساس نام مادربزرگ هایی که روزگاری در آن کوچه زندگی میکردند و امروز در قید حیات نیستند انتخاب کرده اند😍
#شما_فرستادین
@adelehz
از این عکس صدای این آهنگ میاد
روزهای بچگی که سوار پیکان میشدیم و میرفتیم سفر...
خاطرات شمال...
یادش بخیر
@adelehz
روزهای بچگی که سوار پیکان میشدیم و میرفتیم سفر...
خاطرات شمال...
یادش بخیر
@adelehz
تا صبح زیر پنجرهی کور آهنین
بیدار مینشینم و میکاوم آسمان
در راههای گمشده، لبهای بیسرود
ای شعر ناسروده! کجا گیرمت نشان؟
شاملو
🎑پریسا جان راغیان
@adelehz
بیدار مینشینم و میکاوم آسمان
در راههای گمشده، لبهای بیسرود
ای شعر ناسروده! کجا گیرمت نشان؟
شاملو
🎑پریسا جان راغیان
@adelehz