دلتنگم
🍂برای دنیایی بدون مرز
🍂برای دنیایی سراسر مهر و برابری
🍂برای خدایی هستم که آغوشش تنها جاییست که مرا آرام میکند.
🍂 برای شب های بیداری،خداحافظی هایی از نیمه ی شب تا طلوع صبح
🍂برای لحظه اولی که دلم لرزید و ۲۰ سال به پاش موند.
🍂برای یکم آرامش ذهن
🍂براب خودم قبل از دیدن تو
🍂برای منی که باید می بودم و نیستم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای دنیایی بدون مرز
🍂برای دنیایی سراسر مهر و برابری
🍂برای خدایی هستم که آغوشش تنها جاییست که مرا آرام میکند.
🍂 برای شب های بیداری،خداحافظی هایی از نیمه ی شب تا طلوع صبح
🍂برای لحظه اولی که دلم لرزید و ۲۰ سال به پاش موند.
🍂برای یکم آرامش ذهن
🍂براب خودم قبل از دیدن تو
🍂برای منی که باید می بودم و نیستم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
بنظرم نور از بهترین هدایای الهی به آدمهاست .سبک ست ملایم ست آرام مثل یک جریان آهسته ی باد وارد اتاقت می شود و مثل یک حریر جادویی روی همه چیز می نشیند.
کافیست گاهی بروی کنار پنجره روی زمین دراز بکشی از آسمان نور بگیری و به زمین پسش بدهی، و همراه آن نور اندوه و نگرانی ها را نیز به زمین بسپاری خواهی دید که زندگی بعضی وقتها ،البته که بعضی وقتها خیلی سخاوتمند ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
کافیست گاهی بروی کنار پنجره روی زمین دراز بکشی از آسمان نور بگیری و به زمین پسش بدهی، و همراه آن نور اندوه و نگرانی ها را نیز به زمین بسپاری خواهی دید که زندگی بعضی وقتها ،البته که بعضی وقتها خیلی سخاوتمند ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی آدمها مثل عطر چای دم کشیده و خوش رنگ صبح هستند ..روزت را می سازند ..سر کیف زندگی می اورند تورا ..گرمت میکنند ..حواست به ادمهای خوش رنگ زندگی ات باشد نشود که یادت برود آنها را نشود که سرد شوند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
بایزيد بسطامی را پرسيدند:
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz
برایت آرزو میکنم
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز سالمرگ شهریار ست .
یکی از دوستان از من پرسیدند اگه شهریار به عشقش می رسید بازهم همین اندازه زیبا می سرود؟
بخواهم صادق باشم بنظرم نه
قصه ی عادت قصه ی بسیار نامهربانی ست .عادت میتواند عشق را از جلوه اش بیندازد.
جلوه ی عشق با عادت بیرنگ میشود .
بنظرم راز جاودانگی این عشق در نافرجام بودنش ست .
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
@adelehz
یکی از دوستان از من پرسیدند اگه شهریار به عشقش می رسید بازهم همین اندازه زیبا می سرود؟
بخواهم صادق باشم بنظرم نه
قصه ی عادت قصه ی بسیار نامهربانی ست .عادت میتواند عشق را از جلوه اش بیندازد.
جلوه ی عشق با عادت بیرنگ میشود .
بنظرم راز جاودانگی این عشق در نافرجام بودنش ست .
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
@adelehz
ممنون تک تک مهربونی هاتون هستم . ممنون از پیامهای گرم و انرژی بخش تون دوستتون دارم❤
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۱۸ سپتامبر روز اولین عشق ست.
یعنی اولین باری که آدم عاشق میشه
ممکنه بارها این اتفاق در زندگی یه شخص بیفته اما بیشتر آدمها عشق اولشون و فراموش نمیکنند و خیلی ها هم دوباره عاشق نمیشن.
تجربه ی اولین ها یه تجربه ی تکرار نشدنی ست.
اولین قدم ،اولین کلمه اولین روز مدرسه، اولین عشق و اولین بوسه
با گذشت زمان این ها در ظاهر تکرار میشه اما در واقع هرگز دوباره اون حس اولین به وجود نخواهد اومد.
کاش اولین عشق ها همیشه درست بود و اشتباه نبود تا چنین چیز زیبایی تلخ نشه.
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی اولین باری که آدم عاشق میشه
ممکنه بارها این اتفاق در زندگی یه شخص بیفته اما بیشتر آدمها عشق اولشون و فراموش نمیکنند و خیلی ها هم دوباره عاشق نمیشن.
تجربه ی اولین ها یه تجربه ی تکرار نشدنی ست.
اولین قدم ،اولین کلمه اولین روز مدرسه، اولین عشق و اولین بوسه
با گذشت زمان این ها در ظاهر تکرار میشه اما در واقع هرگز دوباره اون حس اولین به وجود نخواهد اومد.
کاش اولین عشق ها همیشه درست بود و اشتباه نبود تا چنین چیز زیبایی تلخ نشه.
#عادله_زمانی
@adelehz