"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂برای تنهایی دور از تمام آدمها 🍂برای یک سفر با کسی که دوسش دارم 🍂 برای همیشه بودنش 🍂برای ماشدنمون 🍂برای روزهایی که تنها دغدغه ام کنکور و نمره خوب بود. 🍂 برای پدربزرگم وعطر نان داغش سر صبح 🍂برای خنده وجوانی مادرم 🍂برای چهره ی سالها پیش پدرم…
دلتنگم
🍂برای خنده های از ته دل و بی اضطرابم
🍂 برای مادرم که سی ساله ندارمش برای بوی چادرش
🍂 برای پسرم که مهاجرت کرد
🍂 روزهای کودکی فرزندانم
کاش میشد همیشه مثل جوجه ادرکا دنبال مامانمون باشیم و بچه هامونم مث جوجه اردکا زیر بالمون باشند
🍂برای خالقم
🍂برای شبهایی که تا صبح حرف میزدیم
برای صداش از پشت تلفن
🍂برای آخرین نگاهش
🍂 برای آخرین دیدار بدون خداحافظیش
🍂برای خود شاد و پر از امیدم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای خنده های از ته دل و بی اضطرابم
🍂 برای مادرم که سی ساله ندارمش برای بوی چادرش
🍂 برای پسرم که مهاجرت کرد
🍂 روزهای کودکی فرزندانم
کاش میشد همیشه مثل جوجه ادرکا دنبال مامانمون باشیم و بچه هامونم مث جوجه اردکا زیر بالمون باشند
🍂برای خالقم
🍂برای شبهایی که تا صبح حرف میزدیم
برای صداش از پشت تلفن
🍂برای آخرین نگاهش
🍂 برای آخرین دیدار بدون خداحافظیش
🍂برای خود شاد و پر از امیدم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
دلتنگم
🍂برای دستهای کوچکم برای لمس«دستان»گرمش
🍂برای گوشهایم برا شنیدن «سلام »شیرینش
🍂برای زبانم برای گفتن «عزیزم خوبی »
🍂برای شامه ام برای بوییدن عطر «مو»هایش
🍂برای چشمانم برای «دیدنش »درخرید از نانوایی سرکوچه ،بگونه ای که فکر میکردندیدمش ومن فکر میکردم نمی بیندم،ولی هم من می دیدم و هم او می دانست که میبینم و آرام راه خود را می گرفت و میرفت....
دلتنگم
🍂برای قدمهایم روی برگها درکنار گامهای یک جفت کتانی سفید و کوچک در هوای سرد غروب اواخر پاییزی که زمستان زودرس را بخود دیده...
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای دستهای کوچکم برای لمس«دستان»گرمش
🍂برای گوشهایم برا شنیدن «سلام »شیرینش
🍂برای زبانم برای گفتن «عزیزم خوبی »
🍂برای شامه ام برای بوییدن عطر «مو»هایش
🍂برای چشمانم برای «دیدنش »درخرید از نانوایی سرکوچه ،بگونه ای که فکر میکردندیدمش ومن فکر میکردم نمی بیندم،ولی هم من می دیدم و هم او می دانست که میبینم و آرام راه خود را می گرفت و میرفت....
دلتنگم
🍂برای قدمهایم روی برگها درکنار گامهای یک جفت کتانی سفید و کوچک در هوای سرد غروب اواخر پاییزی که زمستان زودرس را بخود دیده...
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
دلتنگم
🍂برای دنیایی بدون مرز
🍂برای دنیایی سراسر مهر و برابری
🍂برای خدایی هستم که آغوشش تنها جاییست که مرا آرام میکند.
🍂 برای شب های بیداری،خداحافظی هایی از نیمه ی شب تا طلوع صبح
🍂برای لحظه اولی که دلم لرزید و ۲۰ سال به پاش موند.
🍂برای یکم آرامش ذهن
🍂براب خودم قبل از دیدن تو
🍂برای منی که باید می بودم و نیستم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای دنیایی بدون مرز
🍂برای دنیایی سراسر مهر و برابری
🍂برای خدایی هستم که آغوشش تنها جاییست که مرا آرام میکند.
🍂 برای شب های بیداری،خداحافظی هایی از نیمه ی شب تا طلوع صبح
🍂برای لحظه اولی که دلم لرزید و ۲۰ سال به پاش موند.
🍂برای یکم آرامش ذهن
🍂براب خودم قبل از دیدن تو
🍂برای منی که باید می بودم و نیستم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
بنظرم نور از بهترین هدایای الهی به آدمهاست .سبک ست ملایم ست آرام مثل یک جریان آهسته ی باد وارد اتاقت می شود و مثل یک حریر جادویی روی همه چیز می نشیند.
کافیست گاهی بروی کنار پنجره روی زمین دراز بکشی از آسمان نور بگیری و به زمین پسش بدهی، و همراه آن نور اندوه و نگرانی ها را نیز به زمین بسپاری خواهی دید که زندگی بعضی وقتها ،البته که بعضی وقتها خیلی سخاوتمند ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
کافیست گاهی بروی کنار پنجره روی زمین دراز بکشی از آسمان نور بگیری و به زمین پسش بدهی، و همراه آن نور اندوه و نگرانی ها را نیز به زمین بسپاری خواهی دید که زندگی بعضی وقتها ،البته که بعضی وقتها خیلی سخاوتمند ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی آدمها مثل عطر چای دم کشیده و خوش رنگ صبح هستند ..روزت را می سازند ..سر کیف زندگی می اورند تورا ..گرمت میکنند ..حواست به ادمهای خوش رنگ زندگی ات باشد نشود که یادت برود آنها را نشود که سرد شوند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
بایزيد بسطامی را پرسيدند:
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz
برایت آرزو میکنم
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز سالمرگ شهریار ست .
یکی از دوستان از من پرسیدند اگه شهریار به عشقش می رسید بازهم همین اندازه زیبا می سرود؟
بخواهم صادق باشم بنظرم نه
قصه ی عادت قصه ی بسیار نامهربانی ست .عادت میتواند عشق را از جلوه اش بیندازد.
جلوه ی عشق با عادت بیرنگ میشود .
بنظرم راز جاودانگی این عشق در نافرجام بودنش ست .
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
@adelehz
یکی از دوستان از من پرسیدند اگه شهریار به عشقش می رسید بازهم همین اندازه زیبا می سرود؟
بخواهم صادق باشم بنظرم نه
قصه ی عادت قصه ی بسیار نامهربانی ست .عادت میتواند عشق را از جلوه اش بیندازد.
جلوه ی عشق با عادت بیرنگ میشود .
بنظرم راز جاودانگی این عشق در نافرجام بودنش ست .
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
@adelehz
ممنون تک تک مهربونی هاتون هستم . ممنون از پیامهای گرم و انرژی بخش تون دوستتون دارم❤
@adelehz
@adelehz