ای که میدانی
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..
اخوان ثالث
صبح بخیر
@adelehz
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..
اخوان ثالث
صبح بخیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میپذیریم که عشق
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂 برای خودم 🍂براي ١٦شهريور ٩٨..براي لحظه اي كه ديگه تكرار نشد 🍂برای کسی که ۴سال عاشقش بودم و نخواست بفهمه 🍂برای یک فوتبال ساده بدون ترس کرونا 🍂برای روزای خوب کودکی کنار خواهرو برادرانم 🍂برای صدای عشقم 🍂برای روزهای کودکی فرزندانم. 🍂برای چشمان ابیش…
دلتنگم
🍂برای تنهایی دور از تمام آدمها
🍂برای یک سفر با کسی که دوسش دارم
🍂 برای همیشه بودنش
🍂برای ماشدنمون
🍂برای روزهایی که تنها دغدغه ام کنکور و نمره خوب بود.
🍂 برای پدربزرگم وعطر نان داغش سر صبح
🍂برای خنده وجوانی مادرم
🍂برای چهره ی سالها پیش پدرم
🍂برای روزهای خوب خوابگاه،خنده های بی دلیل،و شبهای پر خوشحالی آن دوران
🍂برای روزای کودکی تو حیاط خونمون
🍂برای آغوش گرمش
🍂برای یک جفت روحی که درکم کنه
🍂برای سه سال پیش
🍂آرام و آهسته کوتاه ومختصر با اشکی که در چشمانم حلقه زده
میگویم به تو ای دوست
دلتنگم
دلتنگ لبخندی از اعماق وجودم
بی آنکه غمی بفشارد گلویم را و اشکی از چشمانم جاری سازد 🍁
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای تنهایی دور از تمام آدمها
🍂برای یک سفر با کسی که دوسش دارم
🍂 برای همیشه بودنش
🍂برای ماشدنمون
🍂برای روزهایی که تنها دغدغه ام کنکور و نمره خوب بود.
🍂 برای پدربزرگم وعطر نان داغش سر صبح
🍂برای خنده وجوانی مادرم
🍂برای چهره ی سالها پیش پدرم
🍂برای روزهای خوب خوابگاه،خنده های بی دلیل،و شبهای پر خوشحالی آن دوران
🍂برای روزای کودکی تو حیاط خونمون
🍂برای آغوش گرمش
🍂برای یک جفت روحی که درکم کنه
🍂برای سه سال پیش
🍂آرام و آهسته کوتاه ومختصر با اشکی که در چشمانم حلقه زده
میگویم به تو ای دوست
دلتنگم
دلتنگ لبخندی از اعماق وجودم
بی آنکه غمی بفشارد گلویم را و اشکی از چشمانم جاری سازد 🍁
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂برای تنهایی دور از تمام آدمها 🍂برای یک سفر با کسی که دوسش دارم 🍂 برای همیشه بودنش 🍂برای ماشدنمون 🍂برای روزهایی که تنها دغدغه ام کنکور و نمره خوب بود. 🍂 برای پدربزرگم وعطر نان داغش سر صبح 🍂برای خنده وجوانی مادرم 🍂برای چهره ی سالها پیش پدرم…
دلتنگم
🍂برای خنده های از ته دل و بی اضطرابم
🍂 برای مادرم که سی ساله ندارمش برای بوی چادرش
🍂 برای پسرم که مهاجرت کرد
🍂 روزهای کودکی فرزندانم
کاش میشد همیشه مثل جوجه ادرکا دنبال مامانمون باشیم و بچه هامونم مث جوجه اردکا زیر بالمون باشند
🍂برای خالقم
🍂برای شبهایی که تا صبح حرف میزدیم
برای صداش از پشت تلفن
🍂برای آخرین نگاهش
🍂 برای آخرین دیدار بدون خداحافظیش
🍂برای خود شاد و پر از امیدم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای خنده های از ته دل و بی اضطرابم
🍂 برای مادرم که سی ساله ندارمش برای بوی چادرش
🍂 برای پسرم که مهاجرت کرد
🍂 روزهای کودکی فرزندانم
کاش میشد همیشه مثل جوجه ادرکا دنبال مامانمون باشیم و بچه هامونم مث جوجه اردکا زیر بالمون باشند
🍂برای خالقم
🍂برای شبهایی که تا صبح حرف میزدیم
برای صداش از پشت تلفن
🍂برای آخرین نگاهش
🍂 برای آخرین دیدار بدون خداحافظیش
🍂برای خود شاد و پر از امیدم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
دلتنگم
🍂برای دستهای کوچکم برای لمس«دستان»گرمش
🍂برای گوشهایم برا شنیدن «سلام »شیرینش
🍂برای زبانم برای گفتن «عزیزم خوبی »
🍂برای شامه ام برای بوییدن عطر «مو»هایش
🍂برای چشمانم برای «دیدنش »درخرید از نانوایی سرکوچه ،بگونه ای که فکر میکردندیدمش ومن فکر میکردم نمی بیندم،ولی هم من می دیدم و هم او می دانست که میبینم و آرام راه خود را می گرفت و میرفت....
دلتنگم
🍂برای قدمهایم روی برگها درکنار گامهای یک جفت کتانی سفید و کوچک در هوای سرد غروب اواخر پاییزی که زمستان زودرس را بخود دیده...
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای دستهای کوچکم برای لمس«دستان»گرمش
🍂برای گوشهایم برا شنیدن «سلام »شیرینش
🍂برای زبانم برای گفتن «عزیزم خوبی »
🍂برای شامه ام برای بوییدن عطر «مو»هایش
🍂برای چشمانم برای «دیدنش »درخرید از نانوایی سرکوچه ،بگونه ای که فکر میکردندیدمش ومن فکر میکردم نمی بیندم،ولی هم من می دیدم و هم او می دانست که میبینم و آرام راه خود را می گرفت و میرفت....
دلتنگم
🍂برای قدمهایم روی برگها درکنار گامهای یک جفت کتانی سفید و کوچک در هوای سرد غروب اواخر پاییزی که زمستان زودرس را بخود دیده...
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
دلتنگم
🍂برای دنیایی بدون مرز
🍂برای دنیایی سراسر مهر و برابری
🍂برای خدایی هستم که آغوشش تنها جاییست که مرا آرام میکند.
🍂 برای شب های بیداری،خداحافظی هایی از نیمه ی شب تا طلوع صبح
🍂برای لحظه اولی که دلم لرزید و ۲۰ سال به پاش موند.
🍂برای یکم آرامش ذهن
🍂براب خودم قبل از دیدن تو
🍂برای منی که باید می بودم و نیستم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای دنیایی بدون مرز
🍂برای دنیایی سراسر مهر و برابری
🍂برای خدایی هستم که آغوشش تنها جاییست که مرا آرام میکند.
🍂 برای شب های بیداری،خداحافظی هایی از نیمه ی شب تا طلوع صبح
🍂برای لحظه اولی که دلم لرزید و ۲۰ سال به پاش موند.
🍂برای یکم آرامش ذهن
🍂براب خودم قبل از دیدن تو
🍂برای منی که باید می بودم و نیستم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
بنظرم نور از بهترین هدایای الهی به آدمهاست .سبک ست ملایم ست آرام مثل یک جریان آهسته ی باد وارد اتاقت می شود و مثل یک حریر جادویی روی همه چیز می نشیند.
کافیست گاهی بروی کنار پنجره روی زمین دراز بکشی از آسمان نور بگیری و به زمین پسش بدهی، و همراه آن نور اندوه و نگرانی ها را نیز به زمین بسپاری خواهی دید که زندگی بعضی وقتها ،البته که بعضی وقتها خیلی سخاوتمند ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
کافیست گاهی بروی کنار پنجره روی زمین دراز بکشی از آسمان نور بگیری و به زمین پسش بدهی، و همراه آن نور اندوه و نگرانی ها را نیز به زمین بسپاری خواهی دید که زندگی بعضی وقتها ،البته که بعضی وقتها خیلی سخاوتمند ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی آدمها مثل عطر چای دم کشیده و خوش رنگ صبح هستند ..روزت را می سازند ..سر کیف زندگی می اورند تورا ..گرمت میکنند ..حواست به ادمهای خوش رنگ زندگی ات باشد نشود که یادت برود آنها را نشود که سرد شوند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
بایزيد بسطامی را پرسيدند:
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz
اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهي گفت؟
بايزيد فرمود:
وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود، به او نميگويند چه آورده ای، بلکه ميگويند چه ميخواهی.
پ.ن فقیریم به درگاهت کریما..بفرما که بگوییم چه میخواهیم.
@adelehz