This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به یه اکیپ اینجوری رفیق پایه نیازمندیم.
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتون همین لحظه برای چی تنگ شده؟؟ اگر دوست داشتید برام بنویسید فقط لطفا اسم شخص نباشه. @aydel7
دلتنگم
🍂برای آرامش
🍂برای کودکی و خاطراتش
🍂برای خنده ی از ته دل
🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام
🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار
🍂برای دور همی ساده و بی ریا
🍁برای یه حال خوش ساده
🍁برای خواب راحت بچگی هام
🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود
🍂برای طعم خوب امید
🍂برای دختری که قسمت نشد از عشقم داشته باشم.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای آرامش
🍂برای کودکی و خاطراتش
🍂برای خنده ی از ته دل
🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام
🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار
🍂برای دور همی ساده و بی ریا
🍁برای یه حال خوش ساده
🍁برای خواب راحت بچگی هام
🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود
🍂برای طعم خوب امید
🍂برای دختری که قسمت نشد از عشقم داشته باشم.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂برای آرامش 🍂برای کودکی و خاطراتش 🍂برای خنده ی از ته دل 🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام 🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار 🍂برای دور همی ساده و بی ریا 🍁برای یه حال خوش ساده 🍁برای خواب راحت بچگی هام 🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود 🍂برای طعم…
دلتنگم برای
🍂خنده اش حالا که ندارمش
🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود.
🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه
🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود.
🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار بگیره :)
🍂دلتنگ پدرم که بی خداحافظی رفت..
🍂دلتنگم برای کسی که در حقم نامردی کرد و رفت.
🍂برای لحظه ای که داشتمش.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂خنده اش حالا که ندارمش
🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود.
🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه
🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود.
🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار بگیره :)
🍂دلتنگ پدرم که بی خداحافظی رفت..
🍂دلتنگم برای کسی که در حقم نامردی کرد و رفت.
🍂برای لحظه ای که داشتمش.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم برای 🍂خنده اش حالا که ندارمش 🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود. 🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه 🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود. 🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار…
دلتنگم
🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم
🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون
🍂برای کشورم
🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش
🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش
🍂برای حالِ خوب خودم..
🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون
🍂برای عشق خواهر و برادری کودکی
🍂برای روزهایی که گذشت و قدر ندونستم
🍂برای آغوش پدر و مادرم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم
🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون
🍂برای کشورم
🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش
🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش
🍂برای حالِ خوب خودم..
🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون
🍂برای عشق خواهر و برادری کودکی
🍂برای روزهایی که گذشت و قدر ندونستم
🍂برای آغوش پدر و مادرم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم 🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون 🍂برای کشورم 🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش 🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش 🍂برای حالِ خوب خودم.. 🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون 🍂برای عشق خواهر و…
دلتنگم
🍂 برای خودم
🍂براي ١٦شهريور ٩٨..براي لحظه اي كه ديگه تكرار نشد
🍂برای کسی که ۴سال عاشقش بودم و نخواست بفهمه
🍂برای یک فوتبال ساده بدون ترس کرونا
🍂برای روزای خوب کودکی کنار خواهرو برادرانم
🍂برای صدای عشقم
🍂برای روزهای کودکی فرزندانم.
🍂برای چشمان ابیش
🍂برای روزهای بدون ماسک
🍂برای صدایش
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂 برای خودم
🍂براي ١٦شهريور ٩٨..براي لحظه اي كه ديگه تكرار نشد
🍂برای کسی که ۴سال عاشقش بودم و نخواست بفهمه
🍂برای یک فوتبال ساده بدون ترس کرونا
🍂برای روزای خوب کودکی کنار خواهرو برادرانم
🍂برای صدای عشقم
🍂برای روزهای کودکی فرزندانم.
🍂برای چشمان ابیش
🍂برای روزهای بدون ماسک
🍂برای صدایش
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
من براتون آرزو میکنم که دلتنگی هاتون برن و برن تا برسند به کوه قاف اون وقت پشت کوه قاف اسیر بشند و دیگه هیچ وقت نتونند به شما برگردند.
خدا براتون بسازه چون کار خوبه خدا درست کنه
ممنونم بابت پیاماتون
دوستتون دارم.
شبتون قشنگ ❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
خدا براتون بسازه چون کار خوبه خدا درست کنه
ممنونم بابت پیاماتون
دوستتون دارم.
شبتون قشنگ ❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
ای که میدانی
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..
اخوان ثالث
صبح بخیر
@adelehz
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..
اخوان ثالث
صبح بخیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میپذیریم که عشق
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂 برای خودم 🍂براي ١٦شهريور ٩٨..براي لحظه اي كه ديگه تكرار نشد 🍂برای کسی که ۴سال عاشقش بودم و نخواست بفهمه 🍂برای یک فوتبال ساده بدون ترس کرونا 🍂برای روزای خوب کودکی کنار خواهرو برادرانم 🍂برای صدای عشقم 🍂برای روزهای کودکی فرزندانم. 🍂برای چشمان ابیش…
دلتنگم
🍂برای تنهایی دور از تمام آدمها
🍂برای یک سفر با کسی که دوسش دارم
🍂 برای همیشه بودنش
🍂برای ماشدنمون
🍂برای روزهایی که تنها دغدغه ام کنکور و نمره خوب بود.
🍂 برای پدربزرگم وعطر نان داغش سر صبح
🍂برای خنده وجوانی مادرم
🍂برای چهره ی سالها پیش پدرم
🍂برای روزهای خوب خوابگاه،خنده های بی دلیل،و شبهای پر خوشحالی آن دوران
🍂برای روزای کودکی تو حیاط خونمون
🍂برای آغوش گرمش
🍂برای یک جفت روحی که درکم کنه
🍂برای سه سال پیش
🍂آرام و آهسته کوتاه ومختصر با اشکی که در چشمانم حلقه زده
میگویم به تو ای دوست
دلتنگم
دلتنگ لبخندی از اعماق وجودم
بی آنکه غمی بفشارد گلویم را و اشکی از چشمانم جاری سازد 🍁
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای تنهایی دور از تمام آدمها
🍂برای یک سفر با کسی که دوسش دارم
🍂 برای همیشه بودنش
🍂برای ماشدنمون
🍂برای روزهایی که تنها دغدغه ام کنکور و نمره خوب بود.
🍂 برای پدربزرگم وعطر نان داغش سر صبح
🍂برای خنده وجوانی مادرم
🍂برای چهره ی سالها پیش پدرم
🍂برای روزهای خوب خوابگاه،خنده های بی دلیل،و شبهای پر خوشحالی آن دوران
🍂برای روزای کودکی تو حیاط خونمون
🍂برای آغوش گرمش
🍂برای یک جفت روحی که درکم کنه
🍂برای سه سال پیش
🍂آرام و آهسته کوتاه ومختصر با اشکی که در چشمانم حلقه زده
میگویم به تو ای دوست
دلتنگم
دلتنگ لبخندی از اعماق وجودم
بی آنکه غمی بفشارد گلویم را و اشکی از چشمانم جاری سازد 🍁
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂برای تنهایی دور از تمام آدمها 🍂برای یک سفر با کسی که دوسش دارم 🍂 برای همیشه بودنش 🍂برای ماشدنمون 🍂برای روزهایی که تنها دغدغه ام کنکور و نمره خوب بود. 🍂 برای پدربزرگم وعطر نان داغش سر صبح 🍂برای خنده وجوانی مادرم 🍂برای چهره ی سالها پیش پدرم…
دلتنگم
🍂برای خنده های از ته دل و بی اضطرابم
🍂 برای مادرم که سی ساله ندارمش برای بوی چادرش
🍂 برای پسرم که مهاجرت کرد
🍂 روزهای کودکی فرزندانم
کاش میشد همیشه مثل جوجه ادرکا دنبال مامانمون باشیم و بچه هامونم مث جوجه اردکا زیر بالمون باشند
🍂برای خالقم
🍂برای شبهایی که تا صبح حرف میزدیم
برای صداش از پشت تلفن
🍂برای آخرین نگاهش
🍂 برای آخرین دیدار بدون خداحافظیش
🍂برای خود شاد و پر از امیدم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای خنده های از ته دل و بی اضطرابم
🍂 برای مادرم که سی ساله ندارمش برای بوی چادرش
🍂 برای پسرم که مهاجرت کرد
🍂 روزهای کودکی فرزندانم
کاش میشد همیشه مثل جوجه ادرکا دنبال مامانمون باشیم و بچه هامونم مث جوجه اردکا زیر بالمون باشند
🍂برای خالقم
🍂برای شبهایی که تا صبح حرف میزدیم
برای صداش از پشت تلفن
🍂برای آخرین نگاهش
🍂 برای آخرین دیدار بدون خداحافظیش
🍂برای خود شاد و پر از امیدم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz