This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است .
بدون چمدان
به مقصدی نامعلوم
#عادله_زمانی
@adelehz
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است .
بدون چمدان
به مقصدی نامعلوم
#عادله_زمانی
@adelehz
همین حالا حاضرید با یه کوله تنها برین یه سفر دور و دراز ؟؟
anonymous poll
اره،میخوام برم از این شهر – 163
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه دلم نمیخواد.. – 34
👍 17%
👥 197 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
اره،میخوام برم از این شهر – 163
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه دلم نمیخواد.. – 34
👍 17%
👥 197 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به یه اکیپ اینجوری رفیق پایه نیازمندیم.
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتون همین لحظه برای چی تنگ شده؟؟ اگر دوست داشتید برام بنویسید فقط لطفا اسم شخص نباشه. @aydel7
دلتنگم
🍂برای آرامش
🍂برای کودکی و خاطراتش
🍂برای خنده ی از ته دل
🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام
🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار
🍂برای دور همی ساده و بی ریا
🍁برای یه حال خوش ساده
🍁برای خواب راحت بچگی هام
🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود
🍂برای طعم خوب امید
🍂برای دختری که قسمت نشد از عشقم داشته باشم.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای آرامش
🍂برای کودکی و خاطراتش
🍂برای خنده ی از ته دل
🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام
🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار
🍂برای دور همی ساده و بی ریا
🍁برای یه حال خوش ساده
🍁برای خواب راحت بچگی هام
🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود
🍂برای طعم خوب امید
🍂برای دختری که قسمت نشد از عشقم داشته باشم.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂برای آرامش 🍂برای کودکی و خاطراتش 🍂برای خنده ی از ته دل 🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام 🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار 🍂برای دور همی ساده و بی ریا 🍁برای یه حال خوش ساده 🍁برای خواب راحت بچگی هام 🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود 🍂برای طعم…
دلتنگم برای
🍂خنده اش حالا که ندارمش
🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود.
🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه
🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود.
🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار بگیره :)
🍂دلتنگ پدرم که بی خداحافظی رفت..
🍂دلتنگم برای کسی که در حقم نامردی کرد و رفت.
🍂برای لحظه ای که داشتمش.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂خنده اش حالا که ندارمش
🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود.
🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه
🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود.
🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار بگیره :)
🍂دلتنگ پدرم که بی خداحافظی رفت..
🍂دلتنگم برای کسی که در حقم نامردی کرد و رفت.
🍂برای لحظه ای که داشتمش.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم برای 🍂خنده اش حالا که ندارمش 🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود. 🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه 🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود. 🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار…
دلتنگم
🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم
🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون
🍂برای کشورم
🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش
🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش
🍂برای حالِ خوب خودم..
🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون
🍂برای عشق خواهر و برادری کودکی
🍂برای روزهایی که گذشت و قدر ندونستم
🍂برای آغوش پدر و مادرم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم
🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون
🍂برای کشورم
🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش
🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش
🍂برای حالِ خوب خودم..
🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون
🍂برای عشق خواهر و برادری کودکی
🍂برای روزهایی که گذشت و قدر ندونستم
🍂برای آغوش پدر و مادرم
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتنگم 🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم 🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون 🍂برای کشورم 🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش 🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش 🍂برای حالِ خوب خودم.. 🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون 🍂برای عشق خواهر و…
دلتنگم
🍂 برای خودم
🍂براي ١٦شهريور ٩٨..براي لحظه اي كه ديگه تكرار نشد
🍂برای کسی که ۴سال عاشقش بودم و نخواست بفهمه
🍂برای یک فوتبال ساده بدون ترس کرونا
🍂برای روزای خوب کودکی کنار خواهرو برادرانم
🍂برای صدای عشقم
🍂برای روزهای کودکی فرزندانم.
🍂برای چشمان ابیش
🍂برای روزهای بدون ماسک
🍂برای صدایش
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂 برای خودم
🍂براي ١٦شهريور ٩٨..براي لحظه اي كه ديگه تكرار نشد
🍂برای کسی که ۴سال عاشقش بودم و نخواست بفهمه
🍂برای یک فوتبال ساده بدون ترس کرونا
🍂برای روزای خوب کودکی کنار خواهرو برادرانم
🍂برای صدای عشقم
🍂برای روزهای کودکی فرزندانم.
🍂برای چشمان ابیش
🍂برای روزهای بدون ماسک
🍂برای صدایش
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
من براتون آرزو میکنم که دلتنگی هاتون برن و برن تا برسند به کوه قاف اون وقت پشت کوه قاف اسیر بشند و دیگه هیچ وقت نتونند به شما برگردند.
خدا براتون بسازه چون کار خوبه خدا درست کنه
ممنونم بابت پیاماتون
دوستتون دارم.
شبتون قشنگ ❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
خدا براتون بسازه چون کار خوبه خدا درست کنه
ممنونم بابت پیاماتون
دوستتون دارم.
شبتون قشنگ ❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
ای که میدانی
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..
اخوان ثالث
صبح بخیر
@adelehz
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..
اخوان ثالث
صبح بخیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میپذیریم که عشق
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "