"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
لازم دیدم در مورد این پستها یک توضیح کوتاهی بدم .حفظ نام نویسنده کوچکترین کاری ست که حین انتشار اثر یک نفر میتونیم در موردش انجام بدیم من نزدیک به ۴ سال ست که کانال زنی که گم کردم رو ایجاد کردم ،این کانال مکانی برای انتشار نوشته های خودم هست نه صرفا یک کانال کپی پیست یعنی برای خیلی از مطالب کانال شخصا از اندیشه و احساس خودم مایه میذارم بنظرم این حق من و هر نویسنده ای هست که در صورت استفاده از آثارش حفظ نام صورت بگیره، به ادمین این کانال پیام دادم و از ایشون خواستم که یا پستی رو که نوشته من هست و چهاربار در زمانهای مختلف در کانال شون منتشر کردند حذف کنند یا اسم نویسنده رو اضافه کنند که ایشون پاسخ دادند ما از کجا بدونیم این نوشته ی شماست ؟ سندی دارین؟ حالا اگر از اینکه این نوشته رو من چهارسال قبل پست کردم و اتفاقا از اولین نوشته هام بود بگذریم دوم اینکه اگر نوشته ای از نویسندگان در محیط مجازی ببینیم حق داریم اسم نویسنده رو حذف کنیم ودر صورت اعتراض بگیم اقاااا از کجا معلوم نوشته شما باشه ؟؟؟ این منطق پاسخگویی نیست اگر منطقی وجود داشته باشه .بهرحال هرنوع ذکر مطالب من بدون ذکر اسم نویسنده شرعا و قانونا نادرسته و من هم راضی نیستم .
و ضمنا ما در تلاش و شرف برای چاپ و جمع آوری نوشته ها هستیم.
رعایت اصل امانت داری کوچکترین کاریست که ادمین ها میتونند انجام بدهند.
ضمن تشکر از همه ی دوستان عزیزم که در این سالها همیشه با ذکر اسم نویسنده نوشته ها رو در تلگرام یا اینستاگرام استفاده کردند .
دوستتون دارم
با احترام
@adelehz
"زنی که‌گم کردم " pinned «لازم دیدم در مورد این پستها یک توضیح کوتاهی بدم .حفظ نام نویسنده کوچکترین کاری ست که حین انتشار اثر یک نفر میتونیم در موردش انجام بدیم من نزدیک به ۴ سال ست که کانال زنی که گم کردم رو ایجاد کردم ،این کانال مکانی برای انتشار نوشته های خودم هست نه صرفا یک کانال…»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است .
بدون چمدان
به مقصدی نامعلوم
#عادله_زمانی
@adelehz
ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

حافظ شیراز
@adelehz
همین حالا حاضرید با یه کوله تنها برین یه سفر دور و دراز ؟؟
anonymous poll

اره،میخوام برم از این شهر – 163
👍👍👍👍👍👍👍 83%

نه دلم نمیخواد.. – 34
👍 17%

👥 197 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به یه اکیپ اینجوری رفیق پایه نیازمندیم.
@adelehz
دلتون همین لحظه برای چی تنگ شده؟؟
اگر دوست داشتید برام بنویسید
فقط لطفا اسم شخص نباشه.
@aydel7
"زنی که‌گم کردم "
دلتون همین لحظه برای چی تنگ شده؟؟ اگر دوست داشتید برام بنویسید فقط لطفا اسم شخص نباشه. @aydel7
دلتنگم

🍂برای آرامش
🍂برای کودکی و خاطراتش
🍂برای خنده ی از ته دل
🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام
🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار
🍂برای دور همی ساده و بی ریا
🍁برای یه حال خوش ساده
🍁برای خواب راحت بچگی هام
🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود
🍂برای طعم خوب امید
🍂برای دختری که قسمت نشد از عشقم داشته باشم.

#دلی_که_تنگ_ماند‌
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
دلتنگم 🍂برای آرامش 🍂برای کودکی و خاطراتش 🍂برای خنده ی از ته دل 🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام 🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار 🍂برای دور همی ساده و بی ریا 🍁برای یه حال خوش ساده 🍁برای خواب راحت بچگی هام 🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود 🍂برای طعم…
دلتنگم برای
🍂خنده اش حالا که ندارمش
🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود.
🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه
🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود.
🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار بگیره :)
🍂دلتنگ‌ پدرم که بی خداحافظی رفت..
🍂دلتنگم برای کسی که در حقم نامردی کرد و رفت.
🍂برای لحظه ای که داشتمش.
#دلی_که_تنگ_ماند‌
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
دلتنگم برای 🍂خنده اش حالا که ندارمش 🍂برای روزهای مدرسه که تنها دغدغه مون تکالیف عقب مونده بود. 🍂دلتنگ خنده های بیخیالی دوران دانشجویی و خوابگاه 🍂برای لحظه ی دیدن عشق در چشمانش که هیچوقت رخ نداد،عاشق نبود. 🍂دلتنگ اینم که دوباره حرف بزنم بدون اینکه عینکم بخار…
دلتنگم
🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم
🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون
🍂برای کشورم
🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش
🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش
🍂برای حالِ خوب خودم..
🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون
🍂برای عشق خواهر و برادری کودکی
🍂برای روزهایی که گذشت و قدر ندونستم
🍂برای آغوش پدر و مادرم

#دلی_که_تنگ_ماند‌
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
دلتنگم 🍂 برای باران بر شیشه پنجره اتاقم 🍂برای پدر و مادرم که همراز و همراهشونم به امید دیدارشون 🍂برای کشورم 🍂برای برادری که چهارساله ندیدمش 🍂برای عشقی که هیچوقت نشد ببینمش 🍂برای حالِ خوب خودم.. 🍂برای دوران خوب دبیرستانم اون دوستای مهربون 🍂برای عشق خواهر و…
دلتنگم
🍂 برای خودم
🍂براي ١٦شهريور ٩٨..براي لحظه اي كه ديگه تكرار نشد
🍂برای کسی که ۴سال عاشقش بودم و نخواست بفهمه
🍂برای یک فوتبال ساده بدون ترس کرونا
🍂برای روزای خوب کودکی کنار خواهرو برادرانم
🍂برای صدای عشقم
🍂برای روزهای کودکی فرزندانم.
🍂برای چشمان ابیش
🍂برای روزهای بدون ماسک
🍂برای صدایش

#دلی_که_تنگ_ماند‌
@adelehz
هرکسی خود داند و خدای دلش
که چه دردی ست در کجای دلش
@adelehz
من براتون آرزو میکنم که دلتنگی هاتون برن و برن تا برسند به کوه قاف اون وقت پشت کوه قاف اسیر بشند و دیگه هیچ وقت نتونند به شما برگردند.
خدا براتون بسازه چون کار خوبه خدا درست کنه
ممنونم بابت پیاماتون
دوستتون دارم.
شبتون قشنگ ❤️❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
ای که می‌دانی
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..

اخوان ثالث
صبح بخیر
@adelehz
میپذیریم که عشق
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برگریزانِ دلم را
نوبهاری آرزوست...

#سیمین_بهبهانی
@adelehz