در صبحی که قلبم یاد گرفت به خاطر جاری شدن دوباره ی نور در شهر، لبخند بزند ،زندگی آغاز شد.
خنکای نسیم بین کوچه های خلوت شهر وقتی هنوز نیمی از چراغ خانه ها خاموش ست و گاهی روشن
زندگی دوباره از سکوت رخوت بار نیمه شبی گریخته و صبح اورده ست ..چه مبارک لحظه ای .
#عادله_زمانی
📷غلام نجاتی
@adelehz
خنکای نسیم بین کوچه های خلوت شهر وقتی هنوز نیمی از چراغ خانه ها خاموش ست و گاهی روشن
زندگی دوباره از سکوت رخوت بار نیمه شبی گریخته و صبح اورده ست ..چه مبارک لحظه ای .
#عادله_زمانی
📷غلام نجاتی
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ما را شراب و روضهی شاهی بهکار نیست یک چایِ تلخ و یارِ خراباتم آرزوست @adelehz
خبر خوب اینه که فصل دوبرابر چسبیدن چایی در راهه☕️😍🍂
@adelehz
@adelehz
یک روز رسد غمی به اندازهی کوه
یک روز رسد نشاط اندازهی دشت
افسانهی زندگی همین است عزیز
در سایهی کوه باید از دشت گذشت!
مجتبی کاشانی
شب زیبا❤️
@adelehz
یک روز رسد نشاط اندازهی دشت
افسانهی زندگی همین است عزیز
در سایهی کوه باید از دشت گذشت!
مجتبی کاشانی
شب زیبا❤️
@adelehz
صبح آمدهست تا عشق بکارد
باران محبت به سرت باز ببارد..
خورشید رسیده ست
که با جوهر نورش
نقشی زخدا بر دل پاکت بنگارد
روزتون بخیر
گره ها از کارهاتون برداشته
درها به روتون باز ❤️
@adelehz
باران محبت به سرت باز ببارد..
خورشید رسیده ست
که با جوهر نورش
نقشی زخدا بر دل پاکت بنگارد
روزتون بخیر
گره ها از کارهاتون برداشته
درها به روتون باز ❤️
@adelehz
احساس میکنم به یک توکل بدون قید و شرط نیازمندم.
نه به اینکه بگویم اگر چیزی به همان شکل که من میخواهم پیش برود خوب ست .به آن شکل که بگویم مطمئنم تو یک راه خوب برای خوشحالی ام پیدا خواهی کرد.
خدایا من میخواهم چنین خودم را بتو بسپارم من به چنینچیزی در این لحظه زندگیم نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه به اینکه بگویم اگر چیزی به همان شکل که من میخواهم پیش برود خوب ست .به آن شکل که بگویم مطمئنم تو یک راه خوب برای خوشحالی ام پیدا خواهی کرد.
خدایا من میخواهم چنین خودم را بتو بسپارم من به چنینچیزی در این لحظه زندگیم نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
در «ترک الاطناب» ابن القضاعی آمده که پیامبر(ص) فرمود:
در میانِ بنیاسرائیل مردی سیهدل و گناهکار بود، روزی سگی را بر لبِ چاهی تشنه یافت که از تشنگی زبان بیرون آورده بود.
آن مرد به درونِ چاه رفت و کفشهای خود را پر از آب کرد و به سگ داد، خداوند به پیامبرِ زمان وحی فرستاد
به آن مرد بگو:
بهخاطر این مهربانی ات هر چه کرده بودی بخشیدم.
مردی از یارانِ آن حضرت برخاست و گفت :
آیا ما را نیز بهخاطرِ چهارپایان مزد دهد؟
پیامبر(ص) فرمودند:
فی کلِّ کبد حرّی أجرٌ
در هر جگرِ سوخته ای مزدی هست.
پ.ن تعبیری چنین عاشقانه از مهربانی بی نهایت ارزشمند ست.
@adelehz
در میانِ بنیاسرائیل مردی سیهدل و گناهکار بود، روزی سگی را بر لبِ چاهی تشنه یافت که از تشنگی زبان بیرون آورده بود.
آن مرد به درونِ چاه رفت و کفشهای خود را پر از آب کرد و به سگ داد، خداوند به پیامبرِ زمان وحی فرستاد
به آن مرد بگو:
بهخاطر این مهربانی ات هر چه کرده بودی بخشیدم.
مردی از یارانِ آن حضرت برخاست و گفت :
آیا ما را نیز بهخاطرِ چهارپایان مزد دهد؟
پیامبر(ص) فرمودند:
فی کلِّ کبد حرّی أجرٌ
در هر جگرِ سوخته ای مزدی هست.
پ.ن تعبیری چنین عاشقانه از مهربانی بی نهایت ارزشمند ست.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
در «ترک الاطناب» ابن القضاعی آمده که پیامبر(ص) فرمود: در میانِ بنیاسرائیل مردی سیهدل و گناهکار بود، روزی سگی را بر لبِ چاهی تشنه یافت که از تشنگی زبان بیرون آورده بود. آن مرد به درونِ چاه رفت و کفشهای خود را پر از آب کرد و به سگ داد، خداوند به پیامبرِ…
در هر جگر ِ سوخته ای مزدی هست .
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
لازم دیدم در مورد این پستها یک توضیح کوتاهی بدم .حفظ نام نویسنده کوچکترین کاری ست که حین انتشار اثر یک نفر میتونیم در موردش انجام بدیم من نزدیک به ۴ سال ست که کانال زنی که گم کردم رو ایجاد کردم ،این کانال مکانی برای انتشار نوشته های خودم هست نه صرفا یک کانال کپی پیست یعنی برای خیلی از مطالب کانال شخصا از اندیشه و احساس خودم مایه میذارم بنظرم این حق من و هر نویسنده ای هست که در صورت استفاده از آثارش حفظ نام صورت بگیره، به ادمین این کانال پیام دادم و از ایشون خواستم که یا پستی رو که نوشته من هست و چهاربار در زمانهای مختلف در کانال شون منتشر کردند حذف کنند یا اسم نویسنده رو اضافه کنند که ایشون پاسخ دادند ما از کجا بدونیم این نوشته ی شماست ؟ سندی دارین؟ حالا اگر از اینکه این نوشته رو من چهارسال قبل پست کردم و اتفاقا از اولین نوشته هام بود بگذریم دوم اینکه اگر نوشته ای از نویسندگان در محیط مجازی ببینیم حق داریم اسم نویسنده رو حذف کنیم ودر صورت اعتراض بگیم اقاااا از کجا معلوم نوشته شما باشه ؟؟؟ این منطق پاسخگویی نیست اگر منطقی وجود داشته باشه .بهرحال هرنوع ذکر مطالب من بدون ذکر اسم نویسنده شرعا و قانونا نادرسته و من هم راضی نیستم .
و ضمنا ما در تلاش و شرف برای چاپ و جمع آوری نوشته ها هستیم.
رعایت اصل امانت داری کوچکترین کاریست که ادمین ها میتونند انجام بدهند.
ضمن تشکر از همه ی دوستان عزیزم که در این سالها همیشه با ذکر اسم نویسنده نوشته ها رو در تلگرام یا اینستاگرام استفاده کردند .
دوستتون دارم
با احترام
@adelehz
و ضمنا ما در تلاش و شرف برای چاپ و جمع آوری نوشته ها هستیم.
رعایت اصل امانت داری کوچکترین کاریست که ادمین ها میتونند انجام بدهند.
ضمن تشکر از همه ی دوستان عزیزم که در این سالها همیشه با ذکر اسم نویسنده نوشته ها رو در تلگرام یا اینستاگرام استفاده کردند .
دوستتون دارم
با احترام
@adelehz
"زنی کهگم کردم " pinned «لازم دیدم در مورد این پستها یک توضیح کوتاهی بدم .حفظ نام نویسنده کوچکترین کاری ست که حین انتشار اثر یک نفر میتونیم در موردش انجام بدیم من نزدیک به ۴ سال ست که کانال زنی که گم کردم رو ایجاد کردم ،این کانال مکانی برای انتشار نوشته های خودم هست نه صرفا یک کانال…»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است .
بدون چمدان
به مقصدی نامعلوم
#عادله_زمانی
@adelehz
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است .
بدون چمدان
به مقصدی نامعلوم
#عادله_زمانی
@adelehz
همین حالا حاضرید با یه کوله تنها برین یه سفر دور و دراز ؟؟
anonymous poll
اره،میخوام برم از این شهر – 163
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه دلم نمیخواد.. – 34
👍 17%
👥 197 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
اره،میخوام برم از این شهر – 163
👍👍👍👍👍👍👍 83%
نه دلم نمیخواد.. – 34
👍 17%
👥 197 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به یه اکیپ اینجوری رفیق پایه نیازمندیم.
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دلتون همین لحظه برای چی تنگ شده؟؟ اگر دوست داشتید برام بنویسید فقط لطفا اسم شخص نباشه. @aydel7
دلتنگم
🍂برای آرامش
🍂برای کودکی و خاطراتش
🍂برای خنده ی از ته دل
🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام
🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار
🍂برای دور همی ساده و بی ریا
🍁برای یه حال خوش ساده
🍁برای خواب راحت بچگی هام
🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود
🍂برای طعم خوب امید
🍂برای دختری که قسمت نشد از عشقم داشته باشم.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz
🍂برای آرامش
🍂برای کودکی و خاطراتش
🍂برای خنده ی از ته دل
🍂برای صدای پدرم،شنیدن اسمم از زبون بابام
🍂برای یه اتفاق خوب ماندگار
🍂برای دور همی ساده و بی ریا
🍁برای یه حال خوش ساده
🍁برای خواب راحت بچگی هام
🍂برای آرامش لحظه ای که سرش روی پام بود
🍂برای طعم خوب امید
🍂برای دختری که قسمت نشد از عشقم داشته باشم.
#دلی_که_تنگ_ماند
@adelehz