"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شادی بزرگترین سلاح جنگ با زندگی ست .
زندگی هربار در پی دزدیدن لبخندت ست ،نگذار بفهمد ترسیده ای .چون راحت تر به زمینت خواهد زد.
#عادله_زمانی
📸پریسا جان راغیان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امیدوارم همچین پسری داشته باشم😍
@adelehz
دریای چشمانش❤️
پسرک افغان
@adelehz
میتوانستم در یک شب گرم مردادی
بهمراهت به آن خیابان طولانی شمال شهر بروم
همان جایی که یک روز در دل نرم بار بهار باهم طی کرده بودیمش
میتوانستم دستت را که به سمتم دراز کرده بودی در دست بگیرم
میتوانستم حتی برایت جوک تعریف کنم و از خنده ات ریسه بروم
میتوانستی شال بلند مرا دور دستت بگیری و عطر مورد علاقه ات را نفس بکشی .
میتوانستی مرا ببوسی
اما....
اما هیچ کدام نشد ،زور ما به تقدیرمان نرسید
دست ما از دست هم کوتاه بود
به همین سادگی و البته تلخی...
#عادله_زمانی
@adelehz
من به چشمانت ایمان دارم
خوب میدانم که چشمانت انتهای دنیاست وقتی به گریه می افتد
و طلوع صبح ست وقتی گشوده میشود
مرا در چشمانت غرق کن
از این دریا رهایی نخواهم
#عادله_زمانی
طلوع صبح خلیج زیبای فارس
📷اسما جان
@adelehz
صبح است دلارامم، ای حضرتِ مستانه
مضمونِ دوبیتی ها، دردانه ی این خانه ...
امروز چه خوش یُمن است صبحانه کنار تو
لبخند حلالت باد، خوش مزه ی دیوانه ...

امین شاهسواری


@adelehz
کشتی شكستگانيم
ای باد شرطه برخیز
باشد که باز ببینیم
دیدار آشنا را...


حافظ
📷پریسا جان راغیان

@adelehz
خاطرات کودکی، چیزی نیست که در گذشته باقی مانده باشند. آن‌ها هم با آدم بزرگ می‌شوند و به زندگی خود ادامه می‌دهند. گذشته، دائم در زمان حال حضور دارد. آن ‌هم در شکل کاملش.

📕 کودکی
✍🏻 ژاک پرور
@adelehz
در صبحی که قلبم یاد گرفت به خاطر جاری شدن دوباره ی نور در شهر، لبخند بزند ،زندگی آغاز شد.
خنکای نسیم بین کوچه های خلوت شهر وقتی هنوز نیمی از چراغ خانه ها خاموش ست و گاهی روشن
زندگی دوباره از سکوت رخوت بار نیمه شبی گریخته و صبح اورده ست ..چه مبارک لحظه ای .
#عادله_زمانی
📷غلام نجاتی
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ما را شراب و روضه‌ی شاهی به‌کار نیست
یک چایِ تلخ و یارِ خراباتم آرزوست


@adelehz
Delkhosham
Dariush
@adelehz
من با خیالت دلخوشم..
یک روز رسد غمی به اندازه‌ی کوه
یک روز رسد نشاط اندازه‌ی دشت
افسانه‌ی زندگی همین است عزیز
در سایه‌ی کوه باید از دشت گذشت!

مجتبی کاشانی

شب زیبا❤️

@adelehz
صبح آمده‌ست تا عشق بکارد
باران محبت به سرت باز ببارد..
خورشید رسیده ست
که با جوهر نورش
نقشی زخدا بر دل پاکت بنگارد

روزتون بخیر
گره ها از کارهاتون برداشته
درها به روتون باز ❤️
@adelehz
احساس میکنم به یک توکل بدون قید و شرط نیازمندم.
نه به اینکه بگویم اگر چیزی به همان شکل که من میخواهم پیش برود خوب ست .به آن شکل که بگویم مطمئنم تو یک راه خوب برای خوشحالی ام پیدا خواهی کرد.
خدایا من میخواهم چنین خودم را بتو بسپارم من به چنین‌چیزی در این لحظه زندگیم نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz