به رویاهای گذشته ات فکر میکنی و دیگر دلت گرم نمیشود.
نمیدانم چه چیزی باعث شده که حتی فکر کردن به چیزهایی که روزی دوستشان داشتم هم آزار دهنده شود.میخواهم بگویم رویاها همیشه قشنگ نیستند ،رویاها اگر از زمان واقعی شدنشان گذشت و به دست نیامدند دیگر نه تنها شیرین نیستند بلکه آزار دهنده و تلخ میشوند.
رویاها تاریخ انقضا دارند چیزی که دوسال پیش خوشحالت میکرد امروز شاید حتی لبخندی هم روی لبت نیاورد.
القصه رویاهای واقعی نشده همان لیمو شیرین های قاچ شده اند که سر وقتش کسی سراغشان نرفته و تلخ شدند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدانم چه چیزی باعث شده که حتی فکر کردن به چیزهایی که روزی دوستشان داشتم هم آزار دهنده شود.میخواهم بگویم رویاها همیشه قشنگ نیستند ،رویاها اگر از زمان واقعی شدنشان گذشت و به دست نیامدند دیگر نه تنها شیرین نیستند بلکه آزار دهنده و تلخ میشوند.
رویاها تاریخ انقضا دارند چیزی که دوسال پیش خوشحالت میکرد امروز شاید حتی لبخندی هم روی لبت نیاورد.
القصه رویاهای واقعی نشده همان لیمو شیرین های قاچ شده اند که سر وقتش کسی سراغشان نرفته و تلخ شدند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
بابام در حالی که داشت جعبه های جهیزیه ای که مامانم برام خریده رو جا به جا میکرد گفت: "این همه حمالی می کنیم برای یه پسر پفیوز مردم"
محبوبم، مثل اینکه بابام خیلی باهات حال نمیکنه :)))))
@adelehz
محبوبم، مثل اینکه بابام خیلی باهات حال نمیکنه :)))))
@adelehz
روزی که به مردی برخوردی
که یاخته های تنت را به شعر بدل کند
و با پیچش موهایت شعر بسازد؛
روزی که به مردی برخوردی
که قادرت کند _مثل من_
با شعر، حمام کنی
سرمه بکشی
و موهایت را شانه کنی،
آن روز می گویم، تردید نکن!
با او برو
مهم نیست مال من باشی یا او،
مهم این است مال شعر باشی...!
نزار قبانی
@adelehz
که یاخته های تنت را به شعر بدل کند
و با پیچش موهایت شعر بسازد؛
روزی که به مردی برخوردی
که قادرت کند _مثل من_
با شعر، حمام کنی
سرمه بکشی
و موهایت را شانه کنی،
آن روز می گویم، تردید نکن!
با او برو
مهم نیست مال من باشی یا او،
مهم این است مال شعر باشی...!
نزار قبانی
@adelehz
همین حالا،حاجتی دارین؟
anonymous poll
اره 😔 – 330
👍👍👍👍👍👍👍 97%
نه چیز خاصی نیست. – 10
▫️ 3%
👥 340 people voted so far.
anonymous poll
اره 😔 – 330
👍👍👍👍👍👍👍 97%
نه چیز خاصی نیست. – 10
▫️ 3%
👥 340 people voted so far.
"زنی کهگم کردم " via @vote
همین حالا،حاجتی دارین؟ anonymous poll اره 😔 – 330 👍👍👍👍👍👍👍 97% نه چیز خاصی نیست. – 10 ▫️ 3% 👥 340 people voted so far.
راس ساعت دوازده 00:00
همه تون الهی حاجت روا بشین❤️
همه تون الهی حاجت روا بشین❤️
دهان صبح پر از خنده دیدم و گفتم:
غنیمت است در این روزگار خندیدن
شفایی اصفهانی
📸 سعید توفیقی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
غنیمت است در این روزگار خندیدن
شفایی اصفهانی
📸 سعید توفیقی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
۶ سپتامبر "روز_مامان_تنبل" است. امروز مامانها آزاد هستند برای خودشان باشند، هیچکاری نکنند و حسابی تنبلی کنند. اگر مامان هستید حسابی از این روز لذت ببرید😃 و گرنه یک امروز را به مامانهاتون کاری نداشته باشید.❤️
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Photo
لازم دیدم در مورد این پستها یک توضیح کوتاهی بدم .حفظ نام نویسنده کوچکترین کاری ست که حین انتشار اثر یک نفر میتونیم در موردش انجام بدیم من نزدیک به ۴ سال ست که کانال زنی که گم کردم رو ایجاد کردم ،این کانال مکانی برای انتشار نوشته های خودم هست نه صرفا یک کانال کپی پیست یعنی برای خیلی از مطالب کانال شخصا از اندیشه و احساس خودم مایه میذارم بنظرم این حق من و هر نویسنده ای هست که در صورت استفاده از آثارش حفظ نام صورت بگیره، به ادمین این کانال پیام دادم و از ایشون خواستم که یا پستی رو که نوشته من هست و چهاربار در زمانهای مختلف در کانال شون منتشر کردند حذف کنند یا اسم نویسنده رو اضافه کنند که ایشون پاسخ دادند ما از کجا بدونیم این نوشته ی شماست ؟ سندی دارین؟ حالا اگر از اینکه این نوشته رو من چهارسال قبل پست کردم و اتفاقا از اولین نوشته هام بود بگذریم دوم اینکه اگر نوشته ای از نویسندگان در محیط مجازی ببینیم حق داریم اسم نویسنده رو حذف کنیم ودر صورت اعتراض بگیم اقاااا از کجا معلوم نوشته شما باشه ؟؟؟ این منطق پاسخگویی نیست اگر منطقی وجود داشته باشه .بهرحال هرنوع ذکر مطالب من بدون ذکر اسم نویسنده شرعا و قانونا نادرسته و من هم راضی نیستم .
و ضمنا ما در تلاش و شرف برای چاپ و جمع آوری نوشته ها هستیم.
رعایت اصل امانت داری کوچکترین کاریست که ادمین ها میتونند انجام بدهند.
ضمن تشکر از همه ی دوستان عزیزم که در این سالها همیشه با ذکر اسم نویسنده نوشته ها رو در تلگرام یا اینستاگرام استفاده کردند .
دوستتون دارم
با احترام
@adelehz
و ضمنا ما در تلاش و شرف برای چاپ و جمع آوری نوشته ها هستیم.
رعایت اصل امانت داری کوچکترین کاریست که ادمین ها میتونند انجام بدهند.
ضمن تشکر از همه ی دوستان عزیزم که در این سالها همیشه با ذکر اسم نویسنده نوشته ها رو در تلگرام یا اینستاگرام استفاده کردند .
دوستتون دارم
با احترام
@adelehz
هر بـــــــار که نِگـــــــاهت میکنم،
جملهای آشنـــــــا،
به ذهنم خطـــــــور میکند:
در اين ســـــــرزمين،
چيـــــــزی هست كه
ارزش زندگـــــــی كـــــــردن دارد...
محمود درویش
@adelehz
جملهای آشنـــــــا،
به ذهنم خطـــــــور میکند:
در اين ســـــــرزمين،
چيـــــــزی هست كه
ارزش زندگـــــــی كـــــــردن دارد...
محمود درویش
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میخواستم بگویم
بعضی دوست داشتن ها خطوط قرمزست...
هیچ کس از یک عشق ناب بدش نمی آید
ولی به چه قیمتی؟
میگویی در کار عشق عقل نباید حرف بزند.کار،کارِ دل ست و قلب
میگویمت شبها درد نکشیده ای و خون گریه نکردی که بفهمی عشق هم مثل چیزِ جیز کودکی ست ...به حرف همین عقل خسته اگر گوش نکنی چنان میسوزاندت که اشکهایت تمام شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی دوست داشتن ها خطوط قرمزست...
هیچ کس از یک عشق ناب بدش نمی آید
ولی به چه قیمتی؟
میگویی در کار عشق عقل نباید حرف بزند.کار،کارِ دل ست و قلب
میگویمت شبها درد نکشیده ای و خون گریه نکردی که بفهمی عشق هم مثل چیزِ جیز کودکی ست ...به حرف همین عقل خسته اگر گوش نکنی چنان میسوزاندت که اشکهایت تمام شود...
#عادله_زمانی
@adelehz