"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
باورم نمیشه امسال بهار و تابستان چجوری رد شد؟؟؟ که ما رسیدیم به پاییز 😢
فردا مدرسه ها باز میشه
چقدر زود گذشت .
@adelehz
محبوبم!
شما طعم چای چین اول دشت‌های لاهیجان‌اید، یک قندان قند که حبه حبه کامم را شیرین می‌کند...

محمدصالح‌علاء
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی همین اندازه که میبینی سخته
ولی تو دوسش داری
@adelehz
گر نگه دار من آنست كه من ميدانم
شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد

شب زیبا
@adelehz
به رویاهای گذشته ات فکر میکنی و دیگر دلت گرم نمیشود.
نمیدانم چه چیزی باعث شده که حتی فکر کردن به چیزهایی که روزی دوستشان داشتم هم آزار دهنده شود.میخواهم بگویم رویاها همیشه قشنگ نیستند ،رویاها اگر از زمان واقعی شدنشان گذشت و به دست نیامدند دیگر نه تنها شیرین نیستند بلکه آزار دهنده و تلخ میشوند.
رویاها تاریخ انقضا دارند چیزی که دوسال پیش خوشحالت میکرد امروز شاید حتی لبخندی هم روی لبت نیاورد.
القصه رویاهای واقعی نشده همان لیمو شیرین های قاچ شده اند که سر وقتش کسی سراغشان نرفته و تلخ شدند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
‏بابام در حالی که داشت جعبه های جهیزیه ای که مامانم برام خریده رو جا به جا میکرد گفت: "این همه حمالی می کنیم برای یه پسر پفیوز مردم"
محبوبم، مثل اینکه بابام خیلی باهات حال نمیکنه :)))))
@adelehz
روزی که به مردی برخوردی
که یاخته های تنت را به شعر بدل کند
و با پیچش موهایت شعر بسازد؛
روزی که به مردی برخوردی
که قادرت کند _مثل من_
با شعر، حمام کنی
سرمه بکشی
و موهایت را شانه کنی،
آن روز می گویم، تردید نکن!
با او برو
مهم نیست مال من باشی یا او،
مهم این است مال شعر باشی...!

نزار قبانی
@adelehz
مثل عشق یک زن کولی
پاک،بی پروا،یاغی و تا هنگام مرگ
من تورا اینگونه میخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
همین حالا،حاجتی دارین؟
anonymous poll

اره 😔 – 330
👍👍👍👍👍👍👍 97%

نه چیز خاصی نیست. – 10
▫️ 3%

👥 340 people voted so far.
پروردگار من دعای همگان را میشنود.
سوره ابراهیم آیه ۳۹
شب زیبا❤️
@adelehz
دهان صبح پر از خنده دیدم و گفتم:
غنیمت است در این روزگار خندیدن

شفایی اصفهانی
📸 سعید توفیقی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
۶ سپتامبر ⁧"روز_مامان_تنبل⁩" است. امروز مامان‌ها آزاد هستند برای خودشان باشند، هیچ‌کاری نکنند و حسابی تنبلی کنند. اگر مامان هستید حسابی از این روز لذت ببرید😃 و گرنه یک امروز را به مامان‌هاتون کاری نداشته باشید.❤️

@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Photo
لازم دیدم در مورد این پستها یک توضیح کوتاهی بدم .حفظ نام نویسنده کوچکترین کاری ست که حین انتشار اثر یک نفر میتونیم در موردش انجام بدیم من نزدیک به ۴ سال ست که کانال زنی که گم کردم رو ایجاد کردم ،این کانال مکانی برای انتشار نوشته های خودم هست نه صرفا یک کانال کپی پیست یعنی برای خیلی از مطالب کانال شخصا از اندیشه و احساس خودم مایه میذارم بنظرم این حق من و هر نویسنده ای هست که در صورت استفاده از آثارش حفظ نام صورت بگیره، به ادمین این کانال پیام دادم و از ایشون خواستم که یا پستی رو که نوشته من هست و چهاربار در زمانهای مختلف در کانال شون منتشر کردند حذف کنند یا اسم نویسنده رو اضافه کنند که ایشون پاسخ دادند ما از کجا بدونیم این نوشته ی شماست ؟ سندی دارین؟ حالا اگر از اینکه این نوشته رو من چهارسال قبل پست کردم و اتفاقا از اولین نوشته هام بود بگذریم دوم اینکه اگر نوشته ای از نویسندگان در محیط مجازی ببینیم حق داریم اسم نویسنده رو حذف کنیم ودر صورت اعتراض بگیم اقاااا از کجا معلوم نوشته شما باشه ؟؟؟ این منطق پاسخگویی نیست اگر منطقی وجود داشته باشه .بهرحال هرنوع ذکر مطالب من بدون ذکر اسم نویسنده شرعا و قانونا نادرسته و من هم راضی نیستم .
و ضمنا ما در تلاش و شرف برای چاپ و جمع آوری نوشته ها هستیم.
رعایت اصل امانت داری کوچکترین کاریست که ادمین ها میتونند انجام بدهند.
ضمن تشکر از همه ی دوستان عزیزم که در این سالها همیشه با ذکر اسم نویسنده نوشته ها رو در تلگرام یا اینستاگرام استفاده کردند .
دوستتون دارم
با احترام
@adelehz