Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جادوی مهربانی حتی حیوان درنده خو را رام میکند...چه جادوی عجیبی ست.
@adelehz
@adelehz
زنی که گم کردم
زنی که گمش کردم زیر درخت بیدمجنون...
دست نوشته های زن گمشده
عادله زمانی
تماس
@az1310
https://telegram.me/adelehz
مارا به دوستتان معرفی کنید❤️❤️
زنی که گمش کردم زیر درخت بیدمجنون...
دست نوشته های زن گمشده
عادله زمانی
تماس
@az1310
https://telegram.me/adelehz
مارا به دوستتان معرفی کنید❤️❤️
Telegram
زنی که گم کردم
زنی که گمش کردم زیر درخت بیدمجنون...
دست نوشته های دخترک گمشده
عادله زمانی
@Aydel7
دست نوشته های دخترک گمشده
عادله زمانی
@Aydel7
عید قربان آمد ای جان جهان قربان تو را
جلوهای کن تا شود جانها فدای جان تو را
من شوم قربان تو را تا زنده مانم جاودان
زنده ماند جاودان آنکو شود قربان تو را
#ملک_الشعرا
@adelehz
جلوهای کن تا شود جانها فدای جان تو را
من شوم قربان تو را تا زنده مانم جاودان
زنده ماند جاودان آنکو شود قربان تو را
#ملک_الشعرا
@adelehz
عید آمده با عشق ، به قربان تو باشم
بی خویش زخود واله و حیران تو باشم
گشته است شکوفا گل روی تو به خاطر
جـان و دل من باش کـه جانان تو باش
عیدتون مبارک مهربونای من❤️💋❤️💋
@adelehz
بی خویش زخود واله و حیران تو باشم
گشته است شکوفا گل روی تو به خاطر
جـان و دل من باش کـه جانان تو باش
عیدتون مبارک مهربونای من❤️💋❤️💋
@adelehz
بعدازعطرها
طعم ها هم جز ظالم ترین ها هستند.
تا می آیی فراموشش کنی بازهم
یک جایی یک گوشه ای طعم لبخندش
یادت می آید..
#عادله_زمانی
@adelehz
طعم ها هم جز ظالم ترین ها هستند.
تا می آیی فراموشش کنی بازهم
یک جایی یک گوشه ای طعم لبخندش
یادت می آید..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میگذارد می رود
بدون اینکه یاد ناراحتی شما بیوفتد
یعنی نباید انتظارش رابکشید.
محبتش قطاری ست که هیچگاه
به ایستگاه نمیرسد
انتظارش رانکشید لطفا..
شب بخیر ❤️💋خانه قلب تان پرنور
@adelehz
بدون اینکه یاد ناراحتی شما بیوفتد
یعنی نباید انتظارش رابکشید.
محبتش قطاری ست که هیچگاه
به ایستگاه نمیرسد
انتظارش رانکشید لطفا..
شب بخیر ❤️💋خانه قلب تان پرنور
@adelehz
هر عصری یک شاعروهزاران معشوق دارد.
ولی،عصر من بی تو فقط یک فنجان چای اضافه رومیز دارد..
#عادله_زمانی
عصرتون بخیر🍫☕️
@adelehz
ولی،عصر من بی تو فقط یک فنجان چای اضافه رومیز دارد..
#عادله_زمانی
عصرتون بخیر🍫☕️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واینگونه است که امید همچنان
قوی تر از هواپیماهای جنگی ست..
پ.ن حق کودک ویرانی خانه اش نیست.بااحترام برای روزهای سیاه کودکان زیبای سوری😔
@adelehz
قوی تر از هواپیماهای جنگی ست..
پ.ن حق کودک ویرانی خانه اش نیست.بااحترام برای روزهای سیاه کودکان زیبای سوری😔
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM