This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا هیچ صبحی را بدون حضورت در خانه ام اغازمکن.شایدخورشید هرصبح برافق خانه ام بتابد اما هیچ چیز و هیچ کس جای نور تورا نمیتواند پرکند.باشد که درپناهت درآرامش باشم.
#عادله_زمانی
#قدرت_خدا
@adelehz
#عادله_زمانی
#قدرت_خدا
@adelehz
بعضی از دوست داشتن ها شکل خاصی از دلخوشی ها را ببار می آورند.
راستش را بخواهی،در واقع همه ی آدمها توان یکسانی برای خوشحال کردن عزیزانشان ندارند.همه آنقدر ثروتمند نیستند تا بتوانند همه ی نیازهای عزیزانشان را برآورده کنند اما کسانی هستند که تمام آنچه دارند را بکار میگیرند تا بتوانند ذره ای شادی ببار آورند.البته که کار این آدمها هزار مرتبه از ثروت بقیه باارزش تر ست .این را کسی درک میکند که کسی برای خوشحالیش از جوانی و شادی و خودش مایه بگذارد.نه فقط از پول و دارایی اش
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش را بخواهی،در واقع همه ی آدمها توان یکسانی برای خوشحال کردن عزیزانشان ندارند.همه آنقدر ثروتمند نیستند تا بتوانند همه ی نیازهای عزیزانشان را برآورده کنند اما کسانی هستند که تمام آنچه دارند را بکار میگیرند تا بتوانند ذره ای شادی ببار آورند.البته که کار این آدمها هزار مرتبه از ثروت بقیه باارزش تر ست .این را کسی درک میکند که کسی برای خوشحالیش از جوانی و شادی و خودش مایه بگذارد.نه فقط از پول و دارایی اش
#عادله_زمانی
@adelehz
خوش به حال من ودریا و غروب و خورشید
و چه بی ذوق جهانی كه مرا با تو ندید
محمدعلی بهمنی
🌌پریسا جان راغیان
@adelehz
و چه بی ذوق جهانی كه مرا با تو ندید
محمدعلی بهمنی
🌌پریسا جان راغیان
@adelehz
دخترکم
لطفا این را بدان و بخاطر بسپار
هیچ کس و هیچ کس قول نداده ست که خوشبختت کند .آن کسی هم که قول داد معلوم نیست بتواند سر قولش بایستد یا نه
دخترکم
خوشبخت شو
اینجا کسی مسئول لبخندت نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
لطفا این را بدان و بخاطر بسپار
هیچ کس و هیچ کس قول نداده ست که خوشبختت کند .آن کسی هم که قول داد معلوم نیست بتواند سر قولش بایستد یا نه
دخترکم
خوشبخت شو
اینجا کسی مسئول لبخندت نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنظرم مادر هدیه ی بزرگ خدا به بندگانش بود .نمیدانم اگر مادر نبود چه کسی حرفها را میشنید،چه کسی غصه ها را میخورد چه کسی همیشه دل نگران می ماند.
میدانی مادر مفهوم خاصی ست من نمیتوانم تصور کنم که با تمام بدی های احمقانه ام هنوز کسی مرا اینچنین دوست داشته باشد و میفهمم که همه ی مادرها احمق های کوچولوی گاهی غیرقابل تحملشان را همین قدر دوست دارند .
وقتی بچه بودم همیشه از دور شدن از مادرم می ترسیدم حالا که بزرگم هنوز هم همینطور ست .طبیعی ست که بخواهم همیشه نزدیک کسی باشم که نه ماه با یک بند خونی به وجودش،قلبش و حیاتش وصل بودم.
اگر مادرها هرگز خلق نمیشدند خداوند چه چیزی داشت تا با آن عشق عمیقش را به بندگانش نشان دهد؟
نمیدانم.
#عادله_زمانی
از فیلم مادر اثر مرحوم علی حاتمی
@adelehz
میدانی مادر مفهوم خاصی ست من نمیتوانم تصور کنم که با تمام بدی های احمقانه ام هنوز کسی مرا اینچنین دوست داشته باشد و میفهمم که همه ی مادرها احمق های کوچولوی گاهی غیرقابل تحملشان را همین قدر دوست دارند .
وقتی بچه بودم همیشه از دور شدن از مادرم می ترسیدم حالا که بزرگم هنوز هم همینطور ست .طبیعی ست که بخواهم همیشه نزدیک کسی باشم که نه ماه با یک بند خونی به وجودش،قلبش و حیاتش وصل بودم.
اگر مادرها هرگز خلق نمیشدند خداوند چه چیزی داشت تا با آن عشق عمیقش را به بندگانش نشان دهد؟
نمیدانم.
#عادله_زمانی
از فیلم مادر اثر مرحوم علی حاتمی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک طايفه هر صبح
به اميد تو برخاست
يك سلسله هر شام
به سوداى تو افتاد...
فروغى بسطامى
صبح چهارشنبه بخیر ❤️
@adelehz
به اميد تو برخاست
يك سلسله هر شام
به سوداى تو افتاد...
فروغى بسطامى
صبح چهارشنبه بخیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در آمریکا خانمی در یک موقعیت اورژانسی به پلیس زنگ میزنه و پیتزا سفارش میده!
وقتی حرف زدن سخته ما باید خوب بشنویم.
@adelehz
وقتی حرف زدن سخته ما باید خوب بشنویم.
@adelehz
یک جایی از جهان ناخودآگاه برميگردی و به خودت نگاه میکنی. تمام دغدغه ها و دلواپسی ها و ناراحتی هایت را کنار میگذاری و ناگهان روی زمین می نشینی. مثل یک جنین در رحم مادر تمام بدنت را درون بازوانت جمع میکنی و در سکوت مطلق به خودت فکر میکنی.از خودت خواهی پرسید که هی فلانی چرا اینقدر بد می آوری؟ممکن ست بغضی درون گلویت رخنه کند و قطره ای اشک بروی گونه ات سر بخورد.
میدانی زندگی همین ست آن لحظه واقعا از خودت میپرسی چرا به چیزهایی که میخواهی نمی رسی؟ چرا اصلا همیشه قلبت از آرزو پر و دستت از حاصل خالی می ماند؟شاید هم به خدا فکر کنی و بپرسی که پس آن همه دعا کجا رفت؟
راستش را بخواهی هیچکس نميتواند آن لحظه بتو پاسخ بدهد.و هرگز هم جوابی یافت نخواهی کرد. راستش را بخواهی حتی خودم هم نمی دانم پاسخ این سوالها چه خواهد بود.
اما تنها یک چیز را خوب میدانم که تو نهایتا از زمین بلند میشوی و به بقیه راه زندگی ات ادامه میدهی چنان که من این کار را خواهم کرد و تمام آدمهای دنیا هم...
ما آدمهای فراموش کردن دردها و دل بستن به امیدها هستیم هرچند که سالها منتظر و بارها شکست خورده باشیم بازهم دلمان میخواهد باور کنیم روزی دستمان از حاصل پر خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی زندگی همین ست آن لحظه واقعا از خودت میپرسی چرا به چیزهایی که میخواهی نمی رسی؟ چرا اصلا همیشه قلبت از آرزو پر و دستت از حاصل خالی می ماند؟شاید هم به خدا فکر کنی و بپرسی که پس آن همه دعا کجا رفت؟
راستش را بخواهی هیچکس نميتواند آن لحظه بتو پاسخ بدهد.و هرگز هم جوابی یافت نخواهی کرد. راستش را بخواهی حتی خودم هم نمی دانم پاسخ این سوالها چه خواهد بود.
اما تنها یک چیز را خوب میدانم که تو نهایتا از زمین بلند میشوی و به بقیه راه زندگی ات ادامه میدهی چنان که من این کار را خواهم کرد و تمام آدمهای دنیا هم...
ما آدمهای فراموش کردن دردها و دل بستن به امیدها هستیم هرچند که سالها منتظر و بارها شکست خورده باشیم بازهم دلمان میخواهد باور کنیم روزی دستمان از حاصل پر خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz