"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تورا گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هرشب
بدین سان خوابها را با تو زیبا میکنم هرشب

شب زیبا ❤️
@adelehz
بنظرم نور از بهترین هدایای الهی به آدمهاست .سبک ست ملایم ست آرام مثل یک جریان آهسته ی باد وارد اتاقت می شود و مثل یک حریر جادویی روی همه چیز می نشیند.
کافیست گاهی بروی کنار پنجره روی زمین دراز بکشی از آسمان نور بگیری و به زمین پسش بدهی، و همراه آن نور اندوه و نگرانی ها را نیز به زمین بسپاری خواهی دید که زندگی بعضی وقتها ،البته که بعضی وقتها خیلی سخاوتمند ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
بوی پاییز داره میاد🍁🍂
@adelehz
مادرم از آن دسته مادرهای پر از عشق ست که میتوانی با حرفهایش بخوابی و با عطرهایی که به راه می اندازد بیدار شوی
یکی از آن عطرها ،عطر خوب کیک و کلوچه ی تازه، املت یا نیمروی صبحانه ست .فکرش را بکن وقتی با یک بوی شیرین بیدار میشوی و ته دلت ضعف می رود .
اگر روزی مادر بشوم حتما این فاکتور را لحاظ خواهم کرد :) اصلا مادرست و چراغهایی که روشن میشود ولو که چراغ آشپزخانه
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل فرو می‌ریزد و تنها تماشا می‌کنم
مثل سربازی سقوط آخرین دروازه را

حسین دهلوی
@adelehz
هیچ می‌گویی اسیری داشتم حالش چه شد؟
خسته‌ی من نیمه جانی داشت احوالش چه شد؟

محتشم کاشانی
@adelehz
نمیدونستم بچه های روباه اینقدر جیگرن😍
@adelehz
خواهد به سر آید، شبِ هجران تو یا نه؟
ای تیر غمت را دلِ عشاق نشانه

شیخ بهایی
شب بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
@adelehz
این وظیفه ی توهست که به بهترین شکل زندگی کنی.
پشت یک جنگل انبوه گمت کردم.کسی چه میداند شاید هرگز پیدایت نکرده بودم .شاید فقط یک سایه ی مبهم بود و من تصور کردم تویی
تو که در چهارچوب در ظاهر شدی و با لبخندی که در تاریکی می درخشید به من گفتی بیا باهم به گردش شبانه برویم در آن خیابان خلوت پر از درخت که با نور چراغها روشن شده بیا میخواهم میان درختان ببوسمت ...
بدنبالت راه افتادم دستم را محکم گرفتی همه چیز خوب پیش می رفت اما وقتی به خیابان رسیدیم دیدیم که جنگلی انبوه جای آن خیابان دوست داشتنی ،آن مخفی گاه دونفره مان را گرفته.رو که برگرداندم نبودی گمت کرده بودم..
شاید میخواستی آنجا رهایم کنی
شاید از اول هم وجود نداشتی
دیگر هیچ حدسی مهم نیست
من تورا دیگر نداشتم ،تورا دیگر ندارم.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
هر بـــــــار که نِگـــــــاهت می‌کنم،
جمله‌ای آشنـــــــا،
به ذهنم خطـــــــور می‌کند:
در اين ســـــــرزمين،
چيـــــــزی هست كه
ارزش زندگـــــــی كـــــــردن دارد...

محمود درویش

@adelehz
من از این پس در زندگی ام سعی میکنم با هیچ چیزی زیاد خوشحال نشوم
وقتی کسی یا چیزی من را خوشحال می‌کند میترسم، بسیار میترسم.
چرا که دنیا دقیقا منتظر است تا من خوشحال باشم به سراغم می‌آید و همان را از من میگیرد.
محبوب من، ما زیاد خوشحالی کردیم و زیاد شاد بودیم و نمیدانستیم که دنیا چقدر وحشتناک است .
وقتی دست سرنوشت بخواهد چیزی را از تو بگیرد می‌گذارد چند صباحی چنین
خوشحال باشی....
سعید رویتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برایم نامه ای بنویس،بگذارش لای کتابی .صدسال بعد که نوه هایت کتابهایت را به کتابخانه شهر هدیه دادند.دخترک کتابدار نامه ات رابیابد ..آنقدر زیبا بنویس که دخترک حسرت بخورد که چرا معشوقت او نیست و منم ..و اسمم را نیز ببر تا دخترک بفهمد که من کیستم ...
برایم از هرچیزی که دلم میخواهد در این عصر غبارالود و گرم تابستانی بشنوم بنویس ...
بگذار دنیا حتی سالها بعد بداند تو مردی بودی که برای من می نوشتی و می نوشتی و می نوشتی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه تو دوری از برم،همره خويش می برم
شب همه شب به بسترم،ياد تو را به جای تو

حسين منزوي
شب زیبا
@adelehz
من بارها از خودم پرسیده بودم که چه چیز میتواند مرا خوشحال کند ؟
و هربار لیست بلند بالایی از آرزوهایم را ردیف کرده بودم.یک روز اما در میان آرزو کردن هایم چیزی توجهم را جلب کرد،از خود پرسیده بودم که اگر چیزهایی که دارم را از دست بدهم چه خواهد شد؟
و آنگاه فهمیده بودم که خوشبختی همیشه در آرزو کردن نداشته ها نیست بلکه در نگاه کردن به داشته هاست.
#عادله_زمانی
@adelehz