ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
خداوند وعده ی شیرینی بعد از تلخی را داده ست .
و خودش گفته وفادارترین به عهدش ست .
ما هم دلخوش به حرفهایش
به امید اینکه پس از سختی اسانی،پس از تلخی شیرینی و پس از دلگیری فراخ و آسودگی فرا رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
و خودش گفته وفادارترین به عهدش ست .
ما هم دلخوش به حرفهایش
به امید اینکه پس از سختی اسانی،پس از تلخی شیرینی و پس از دلگیری فراخ و آسودگی فرا رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه وقتی توی مطب یه دکتر منتظریم میشینیم و درآمدش در طول روز و حساب میکنیم
خواستم یاد اوری کنم که این روزها حساب خطری که میپذیرند از دست در رفته ..
همه چیز مادیات نیست پزشکان در مدت شیوع ویروس کرونا از جان گذشتند .همیشه با چرتکه مادیات بقیه رو قضاوت نکنیم.
روز پزشک مبارک.
@adelehz
خواستم یاد اوری کنم که این روزها حساب خطری که میپذیرند از دست در رفته ..
همه چیز مادیات نیست پزشکان در مدت شیوع ویروس کرونا از جان گذشتند .همیشه با چرتکه مادیات بقیه رو قضاوت نکنیم.
روز پزشک مبارک.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من به همچین مادر شوهری نیاز دارم :)))
@adelehz
@adelehz
دوستان واقعی، مثل صبح هستند
نمیشود تمام روز آنها را داشت،
اما مطمئنی که فردا، هفته بعد، و تا ابد هستند...
صبح بخیر ❤
@adelehz
نمیشود تمام روز آنها را داشت،
اما مطمئنی که فردا، هفته بعد، و تا ابد هستند...
صبح بخیر ❤
@adelehz
راه صبح از شهر
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو مدام از کارهایی که در گذشته انجام ندادی
یا آنها را بد انجام دادهای گلایه میکنی.
طوری که انگار این کار فایدهای دارد.
چرا خودت را نمیبخشی و به خودت یادآوری نمیکنی که همیشه بیشترین تلاشات را کردهای؟
انسانها این حق را دارند که به تدریج کامل شوند.
لازم است گذر عمر، چیزی جز موی سفید برای ما به ارمغان بیاورد.
📕 بهترين جاى جهان اينجاست
✍🏻 فرانسسک ميرالس
@adelehz
یا آنها را بد انجام دادهای گلایه میکنی.
طوری که انگار این کار فایدهای دارد.
چرا خودت را نمیبخشی و به خودت یادآوری نمیکنی که همیشه بیشترین تلاشات را کردهای؟
انسانها این حق را دارند که به تدریج کامل شوند.
لازم است گذر عمر، چیزی جز موی سفید برای ما به ارمغان بیاورد.
📕 بهترين جاى جهان اينجاست
✍🏻 فرانسسک ميرالس
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این و یه جا سیو کنید خانم ها
@adelehz
@adelehz
گاهی به این فکر میکنم که اگر تورا نمی یافتم عشق را کی میتوانستم بفهمم و اگر تورا ازدست نمیدادم کی فرصت میکردم اینقدر پخته شوم ..
ای بود ونبودت همه درس...
#عادله_زمانی
@adelehz
ای بود ونبودت همه درس...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر مثل شاملو می خواستم برای زنی که عاشقش بودم یا مثل چارلی چاپلین برای دخترم نامه بنویسم، مینوشتم: عزیزم کتلت بپز !
وقتی اعصاب هیچ چیزی را نداری، قطعا کتلت پختن، کمک بزرگی می کند که یک ساعت، شاید هم بیشتر مشغول یک کار مفید بشوی.
بقیه هم کِیف میکنند از بوی غذای پیچیده در خانه و نمیدانند و نمیفهمند که یک پوشش است برای فراری دادن مغزت از فکرهایی که نمیخواهی.
باقی غذاها را باید بگذاری روی گاز و بروی و باز افکارت بدو بدو برمیگردند همانجا که بودند.
ولی کتلت نگهات میدارد بالای سر خودش... حواست را باید بدهی به روغن داغ و مدام چک کنی رنگ و رُخِشان را... افکار لگام گسیختهات خیلی که زورشان بچربد آخرین سریای که دایرهوار چیدهای توی تابه، یک طرفشان سیاه میشود.
که راه دارد... آن طرف بهترشان را میگذاری به سمت بالا و آنها میشوند سهم خودت.
چون همان شب یک دفعه کشف کردهای که کتلت را این مدلی کریسپی دوست داری و بس!
اگر زور آن فکرهای لعنتی خیلی قوی از تصمیم تو برای دورکردنشان باشد قطعا دور آخر هر دوطرفش می سوزد!
باز مهم نیست.غذای بقیه، سالم و خوشگل و عالیست و تو همان شب متوجه چربیهای اضافهات شدهای و نمیخواهی شام بخوری ! به همین راحتی.
کدام غذا این آپشن را دارد؟ هر غذای دیگری اگر قرار بر خراب شدنش باشد، تمامش خراب میشود و تَشتِ حواس پَرتیات را از بالای یک بام بلند محکم میاندازد پایین.
البته من هم بدترین حالتها را در نظر گرفتم... وگرنه بارها تجربه ثابت کرده است که وقتی به قصد فرار از دنیاهای دیگر به دنیای آشپزی پناه میبری، آنقدر اَلَکی و تُند تُند، کتلت ها را برمیگردانی که حتی امان نمیدهی درست بپزند.
خلاصه... کتلت بپز آیدا...
کتلت بپز جرالدین...
فاطمه شاهبگلو
@adelehz
وقتی اعصاب هیچ چیزی را نداری، قطعا کتلت پختن، کمک بزرگی می کند که یک ساعت، شاید هم بیشتر مشغول یک کار مفید بشوی.
بقیه هم کِیف میکنند از بوی غذای پیچیده در خانه و نمیدانند و نمیفهمند که یک پوشش است برای فراری دادن مغزت از فکرهایی که نمیخواهی.
باقی غذاها را باید بگذاری روی گاز و بروی و باز افکارت بدو بدو برمیگردند همانجا که بودند.
ولی کتلت نگهات میدارد بالای سر خودش... حواست را باید بدهی به روغن داغ و مدام چک کنی رنگ و رُخِشان را... افکار لگام گسیختهات خیلی که زورشان بچربد آخرین سریای که دایرهوار چیدهای توی تابه، یک طرفشان سیاه میشود.
که راه دارد... آن طرف بهترشان را میگذاری به سمت بالا و آنها میشوند سهم خودت.
چون همان شب یک دفعه کشف کردهای که کتلت را این مدلی کریسپی دوست داری و بس!
اگر زور آن فکرهای لعنتی خیلی قوی از تصمیم تو برای دورکردنشان باشد قطعا دور آخر هر دوطرفش می سوزد!
باز مهم نیست.غذای بقیه، سالم و خوشگل و عالیست و تو همان شب متوجه چربیهای اضافهات شدهای و نمیخواهی شام بخوری ! به همین راحتی.
کدام غذا این آپشن را دارد؟ هر غذای دیگری اگر قرار بر خراب شدنش باشد، تمامش خراب میشود و تَشتِ حواس پَرتیات را از بالای یک بام بلند محکم میاندازد پایین.
البته من هم بدترین حالتها را در نظر گرفتم... وگرنه بارها تجربه ثابت کرده است که وقتی به قصد فرار از دنیاهای دیگر به دنیای آشپزی پناه میبری، آنقدر اَلَکی و تُند تُند، کتلت ها را برمیگردانی که حتی امان نمیدهی درست بپزند.
خلاصه... کتلت بپز آیدا...
کتلت بپز جرالدین...
فاطمه شاهبگلو
@adelehz