ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
خداوند وعده ی شیرینی بعد از تلخی را داده ست .
و خودش گفته وفادارترین به عهدش ست .
ما هم دلخوش به حرفهایش
به امید اینکه پس از سختی اسانی،پس از تلخی شیرینی و پس از دلگیری فراخ و آسودگی فرا رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
و خودش گفته وفادارترین به عهدش ست .
ما هم دلخوش به حرفهایش
به امید اینکه پس از سختی اسانی،پس از تلخی شیرینی و پس از دلگیری فراخ و آسودگی فرا رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه وقتی توی مطب یه دکتر منتظریم میشینیم و درآمدش در طول روز و حساب میکنیم
خواستم یاد اوری کنم که این روزها حساب خطری که میپذیرند از دست در رفته ..
همه چیز مادیات نیست پزشکان در مدت شیوع ویروس کرونا از جان گذشتند .همیشه با چرتکه مادیات بقیه رو قضاوت نکنیم.
روز پزشک مبارک.
@adelehz
خواستم یاد اوری کنم که این روزها حساب خطری که میپذیرند از دست در رفته ..
همه چیز مادیات نیست پزشکان در مدت شیوع ویروس کرونا از جان گذشتند .همیشه با چرتکه مادیات بقیه رو قضاوت نکنیم.
روز پزشک مبارک.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من به همچین مادر شوهری نیاز دارم :)))
@adelehz
@adelehz
دوستان واقعی، مثل صبح هستند
نمیشود تمام روز آنها را داشت،
اما مطمئنی که فردا، هفته بعد، و تا ابد هستند...
صبح بخیر ❤
@adelehz
نمیشود تمام روز آنها را داشت،
اما مطمئنی که فردا، هفته بعد، و تا ابد هستند...
صبح بخیر ❤
@adelehz
راه صبح از شهر
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو مدام از کارهایی که در گذشته انجام ندادی
یا آنها را بد انجام دادهای گلایه میکنی.
طوری که انگار این کار فایدهای دارد.
چرا خودت را نمیبخشی و به خودت یادآوری نمیکنی که همیشه بیشترین تلاشات را کردهای؟
انسانها این حق را دارند که به تدریج کامل شوند.
لازم است گذر عمر، چیزی جز موی سفید برای ما به ارمغان بیاورد.
📕 بهترين جاى جهان اينجاست
✍🏻 فرانسسک ميرالس
@adelehz
یا آنها را بد انجام دادهای گلایه میکنی.
طوری که انگار این کار فایدهای دارد.
چرا خودت را نمیبخشی و به خودت یادآوری نمیکنی که همیشه بیشترین تلاشات را کردهای؟
انسانها این حق را دارند که به تدریج کامل شوند.
لازم است گذر عمر، چیزی جز موی سفید برای ما به ارمغان بیاورد.
📕 بهترين جاى جهان اينجاست
✍🏻 فرانسسک ميرالس
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این و یه جا سیو کنید خانم ها
@adelehz
@adelehz
گاهی به این فکر میکنم که اگر تورا نمی یافتم عشق را کی میتوانستم بفهمم و اگر تورا ازدست نمیدادم کی فرصت میکردم اینقدر پخته شوم ..
ای بود ونبودت همه درس...
#عادله_زمانی
@adelehz
ای بود ونبودت همه درس...
#عادله_زمانی
@adelehz