زندگی چیزی نیست،
که لب طاقچهی عادت از یاد من و تو برود.
زندگی جذبه دستی است که میچیند.
زندگی نوبر انجیر سیاه
در دهان گس تابستان است....
سهراب سپهری
📷انجیر هرات
@adelehz
که لب طاقچهی عادت از یاد من و تو برود.
زندگی جذبه دستی است که میچیند.
زندگی نوبر انجیر سیاه
در دهان گس تابستان است....
سهراب سپهری
📷انجیر هرات
@adelehz
درست زندگی کن و ایمان داشته باش که نیکی از تو به دیگران جاری خواهد شد
حتی اگر خود از آن نیکیها آگاه نباشی.
✍🏻 اروین د یالوم
@adelehz
حتی اگر خود از آن نیکیها آگاه نباشی.
✍🏻 اروین د یالوم
@adelehz
😁1
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
سیمین بهبهانی
📷 پریسا جان راغیان
@adelehz
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
سیمین بهبهانی
📷 پریسا جان راغیان
@adelehz
گمان میکردم میشود که با صبر همه چیز را درست کنم .من همیشه به رنگین کمان بعد از باران اعتقاد داشتم.اما عزیزم حقیقت زندگی گاهی فرق میکند میخواهم بدانی که بعد از بسیاری از بارانها هیچ رنگین کمانی شکل نمی گیرد .به امید رنگینکمانها زندگی نکن فقط اگر میتوانی تلاش کن از بارانها لذت ببری ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به جانم جفا کردی
@adelehz
@adelehz
کسی که وطن را برای همیشه ترک میکند چشمش را بر روی همه چیز میبندد.
ولی من اگر وطن را ترک کنم نمیتوانم بگویم که سفر کرده ام چرا که وطن اصلی من آغوش توست .
وقتی قرارست هر جا که بروم به یاد تو باشم و پیگیر احوالات تو، دیگر مهاجرت چه معنایی خواهد داشت!؟
من از آن روز که ندارمت ترک وطن کرده ام...
سعید رویتی
@adelehz
ولی من اگر وطن را ترک کنم نمیتوانم بگویم که سفر کرده ام چرا که وطن اصلی من آغوش توست .
وقتی قرارست هر جا که بروم به یاد تو باشم و پیگیر احوالات تو، دیگر مهاجرت چه معنایی خواهد داشت!؟
من از آن روز که ندارمت ترک وطن کرده ام...
سعید رویتی
@adelehz
Nogomi.com_Elissa-Ayami_Bik
Nogomi.com_Elissa
ایامی بیک
روزهایم با تو
ترجمه:
من می توانم دوباره عاشق بشوم، این منم از مدتها پیش تو را صدا می زند
اگر قلبش فراموش کند، من در فکر اویم و در آغاز و پایان من برای توام
و این تویی که نمی شنوی در حالی که همه دنیا مرا می شنوند
و در پایان هم می گویم ای کاش به خاطر من و برای من بمانی
روز هایم را با تو دوست داشتم و روزها را برای تو می گذرانم و هرگز در عمرم پیش از تو عاشق نشدم
پس چرا فراموش کنم و من چقدر با خودم از تو صحبت کردم
وقتی که با تو هستم عزیزم فراموش می کنم مشکلات درونی که مرا خسته کردند
با سال های پیش از تو قهر کرده بودم، حالا که همراه تو هستم با آن سال ها آشتی کردم
بجز تو در دنیا برای من کسی وجود ندارد
و کسی دیگر در زندگی من نیست
و چگونه از من می خواهی که من یک ثانیه هم در فکر تو نباشم
چه دور باشی و چه در کنار من باشی، من در فکر تو هستم و اگر هم جایی باشی که خبری از تو نباشد تو را می بینم
و من هم اگر با هر کسی باشم عزیزم، در قلبم با تو هستم.
@adelehz
روزهایم با تو
ترجمه:
من می توانم دوباره عاشق بشوم، این منم از مدتها پیش تو را صدا می زند
اگر قلبش فراموش کند، من در فکر اویم و در آغاز و پایان من برای توام
و این تویی که نمی شنوی در حالی که همه دنیا مرا می شنوند
و در پایان هم می گویم ای کاش به خاطر من و برای من بمانی
روز هایم را با تو دوست داشتم و روزها را برای تو می گذرانم و هرگز در عمرم پیش از تو عاشق نشدم
پس چرا فراموش کنم و من چقدر با خودم از تو صحبت کردم
وقتی که با تو هستم عزیزم فراموش می کنم مشکلات درونی که مرا خسته کردند
با سال های پیش از تو قهر کرده بودم، حالا که همراه تو هستم با آن سال ها آشتی کردم
بجز تو در دنیا برای من کسی وجود ندارد
و کسی دیگر در زندگی من نیست
و چگونه از من می خواهی که من یک ثانیه هم در فکر تو نباشم
چه دور باشی و چه در کنار من باشی، من در فکر تو هستم و اگر هم جایی باشی که خبری از تو نباشد تو را می بینم
و من هم اگر با هر کسی باشم عزیزم، در قلبم با تو هستم.
@adelehz
رعـنا: به نظر تو ممکن است مردی زنی را ببوسد بی آنکه او را دوست داشته باشد؟
"تمام مردهایی که این کار را می کنند، همان لحظه آن زن را دوست دارند، اگر نداشته باشند خودشان را وادار به چنین کاری نمی کنند.همان موقع مردها خیلی پر احساس اند...اما فردای آن روز می توانند آدم دیگری بشوند.
"چیزی که زن ها نمی بینند یا نمی خواهند ببینند،فکر می کنند آن ها هم مثل خودشان اند، که ساعت ها توی ذهنشان، با این چیزها ور بروند و اسیر شوند. برای مردها یک بوسه فقط یک بوسه است ولی زن ها شصت تا چیز دیگر از آن می سـازند."
فریبا وفی
@adelehz
"تمام مردهایی که این کار را می کنند، همان لحظه آن زن را دوست دارند، اگر نداشته باشند خودشان را وادار به چنین کاری نمی کنند.همان موقع مردها خیلی پر احساس اند...اما فردای آن روز می توانند آدم دیگری بشوند.
"چیزی که زن ها نمی بینند یا نمی خواهند ببینند،فکر می کنند آن ها هم مثل خودشان اند، که ساعت ها توی ذهنشان، با این چیزها ور بروند و اسیر شوند. برای مردها یک بوسه فقط یک بوسه است ولی زن ها شصت تا چیز دیگر از آن می سـازند."
فریبا وفی
@adelehz
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
خداوند وعده ی شیرینی بعد از تلخی را داده ست .
و خودش گفته وفادارترین به عهدش ست .
ما هم دلخوش به حرفهایش
به امید اینکه پس از سختی اسانی،پس از تلخی شیرینی و پس از دلگیری فراخ و آسودگی فرا رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
و خودش گفته وفادارترین به عهدش ست .
ما هم دلخوش به حرفهایش
به امید اینکه پس از سختی اسانی،پس از تلخی شیرینی و پس از دلگیری فراخ و آسودگی فرا رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz