"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چی باید گفت ؟
اینا آدمهایی هستند که با احساسات مردم بازی میکنند.در درجه اول خودم🤦‍♀️
اینکه میگن به متکدی ها پول ندین و جایی کمک کنید که میدونید واقعا مستحق هستند بیخود نیست.
@adelehz
نه زیبایی تو
نه محبوبیت تو
مرا مجذوب خود نکرد،
تنها آن هنگام که
روح زخمی مرا بوسیدی
من عاشقت شدم..!

شمس لنگرودی

@adelehz
باید صبور باشم
خانم جان خدا رحمتش کند می گفت صبر ست که غوره را انگور میکند .شیرین و خوش عطر و ملایم
تو هم صبر کن خدا را چه دیدی شاید وقت انگور شدن غوره ات رسید .
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
دلِ ما همیشه شکسته‌ست فرزند
اما امیدواری
هیچوقت
از جیب چپ پیراهنمان
کم نشد.

ناظم حکمت

صبح بخیر

@adelehz
خوشبختی مکان و شرایط نیست !
احساسی است که باید آن را بلد شد .
شبیهِ غم ، شادی ، خشم و تمامِ احساس هایِ دیگر ...

برایِ غمگین نبودن ، باید بخواهی که غمگین نباشی ،
و برای خوشبخت بودن هم ، باید بخواهی که خوشبخت باشی ...
گاهی قدم بزن ، کتاب بخوان و موسیقیِ مورد علاقه ات را گوش کن .
خوشبختی ، اتفاقی نیست که بیفتد ، یک حسِ نابِ درونی است ،باید آن را ایجاد کرد !

الهی قمشه‌ای
@adelehz
من با این کلمات رل،زید،اکس، کراش نمیتونم ارتباط برقرار کنم .
ما همون نسل عاشق فلانی ام فلانی عاشقمه هستیم اونم فقط یه نفر :))
@adelehz
اینکه خودت حواست نباشد و کسی دوستت داشته باشد .اینکه خودت بیاد نیاوری ولی کسی لبخندت را در دعایش از خدا بخواهد
اینکه تو آنقدرها خوب نباشی اما کسی تورا خوب ببیند
یعنی خدا لطفتش بتو زیاد ست ‌
قدر آن یکی را حالا هر که هست بدان
چنین خوشبختی در زندگی خیلی تکرار نمیشود‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی موسیقی گنجشک هاست
زندگی باغ تماشای خداست
زندگی یعنی همین
پروازها، صبح ها
لبخندها، آوازها...

سهراب سپهری
@adelehz
روزی با خود فکر می‌کردم اگر او را با غریبه‌ای ببینم، دنیا را به آتش می‌کشم. اما امروز حاضر نیستم که کبریتی روشن کنم تا ببینم کجاست و چه می‌کند!



دافنه دوموریه
@adelehz
چیه که زندگی و خیلی سخت میکنه؟
آدمها!
@adelehz
کتاب بخوان و بگرد و عاشق شو
زندگی فقط مجموعه ی همین کارهای کوچک اما در باطن بسیار بزرگ ست..
زندگی عشق را فریاد زدن خواندن کتابی نو زیر باران قدم زدن و خوردن چایی تازه دم ست.
زندگی را سخت نگیر و زندگی کن...
#عادله_زمانی
@adelehz
قدیم ترها
خیلی از خانه ها فرشهایی با زمینه ی قرمز و طرحهای یکسان و مشابهی مثل همین یکی داشتند..
خانه ها نور گیر بود .شبیه آپارتمانهای دلگیر حالای ما که بزور پرده های کلفت تاریکترش میکنیم نبود...
این عکس مرا به سالهای کودکی پرت کرد احساس میکنم دلم میخواهد به خانه ی کودکی هایم برگردم در یک روز زمستانی پرده را کنار بزنم و زیر آفتاب کم رمق اما گرم زمستان که از پنجره روی فرش خوش طرح و سرخ اتاق افتاده ،دراز بکشم زانوهایم را در آغوشم جمع کنم و به خوابی آرام و ساکت فرو روم...
چقدر این روزها به این خواب کودکانه نیازمندم...
#عادله_زمانی
@adelehz
بیستون راعشق کند و
شهرتش فرهاد برد
نامه ی دل سوخت
وخاکسترش را باد برد

یاد آن ایام کوتاه غزل خوانی بخیر
گوییا آن یار ، آن ایام را از یاد برد !
@adelehz
آهنگ با تم ملایم عربی با صدای خواننده زن اگر کار قشنگی میشناسید بهم معرفی کنید ❤️
@aydel7
خسته ام
انگار از جنگ برگشته ام .
از جنگی که درونش بخشی از دلم را از دست داده ام.
میدانی آدمیزاد وقتی دلش را تکه کند و یک‌تکه اش را از دست دهد حال خوبی ندارد.
یک چیزهایی در زندگی هست که سخت ست یعنی اگر عاقل باشی خودت را آغشته اش نمیکنی تا بعدها بخاطرش عذاب نکشی
بعضی رابطه ها مثل میدان مین ست .با خودت میگویی از کجا معلوم مشکلی پیش بیاید اصلا ببین چه گلهای قشنگی آن وسط روییده جلو می روم ...گلی می چینم و لذت میبرم و مینی منفجر نخواهد شد .
اما.....دستت به گل نرسیده ولی پایت روی مین گیر میکند و یکهو...بوم....
مین منفجر شده ست و گل هم با خاکها به هوا برخاسته و از رنگ افتاده ست .
همان لحظه ناخودآگاه نگاهت به بیرون میدان مین می افتد و صدها گلی که زیباتر از گل میدان بودند به خودت می آیی و میگویی هی فلانی بازهم اشتباه کردی ...رو دست خوردی
ببین ...دلت را در میدان مین تکه تکه کردی به خاطر گلی که مال تو نبود .
تکه های دلت را جمع میکنی و افتان و خیزان از میدان مین خارج میشوی ...از کنار گلهای متعجب عبور میکنی و میروی یک گوشه دنج ...و دلت را که حالا تکه تکه شده کنار هم میچینی
ولی میدانی این میان یک راز وجود دارد و آن این ست که با وجود تمام این سختی ها تو دوباره به پا میخیزی و تکه های دلت را کنار هم می گذاری و آنها را چنان بهم میچسبانی که اصلا کسی یادش هم‌نمی آید روزی این دل تکه تکه بوده ست‌‌..
میدانهای مین و گلهایی که مال تو نیستند همیشه وجود دارند و تو ممکن ست بارها گول بخوری اما بازهم نا امید نشو برخیز و دلت را در دستت بگیر و به خانه برگردد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
هر صبح تابستانی
وقتی هنوز خورشید بر خنکای باقی مانده از شب چیره نشده ست .
انگار یک خوشه انگورست که از بهشت فرستاده شده ست .
به این انگور درخشان اگر گلهای یاس توی باغچه را هم اضافه کنی دیگر همه چیز کامل خواهد شد.
انگورت را با لذت میل کن.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM