"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
میخواهم یک راز را بدانی و آن را هرگز از ذهنت و قلبت پاک نکنی آنچنان برویش پای بند باشی که انگار مهم ترین قانون زندگیت باشد .
هرگز به هیچ احمقی اجازه نده که باعث شود از خودت بیزار شوی .اعتماد به نفست را از بین ببرد و یا از اینکه دوستش داری سواستفاده کند و شخصیتت را خرد کند .
اجازه نده که باعث شود از خودت بدت بیاید یا در شیوه ی زندگی که سالها خوشحالت کرده ست شک کنی و خودت را گم کنی .
هیچ چیز و هیچ کس نباید باعث شود که خرد شوی و بشکنی هیچ چیز ارزش آن را ندارد.
و کسی که ارزش دوست داشته شدن را داشته باشد هرگز باعث نمیشود که از خودت بیزار شوی
برای خودت بها و ارزش قائل شو و هرگز آن را به قیمت هیچ دوست داشتنی نفروش.
#عادله_زمانی
@adelehz
قلب بزرگی میخواد 🙏❤️
@adelehz
Agar Mandeh Boodi
Omid
🎶
مانده بودی اگر، نازنینم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلگرام ۷ ساله شد .
باورم نمیشه خیلی زمان زیادیه
من هنوزم با دیدن اون موشک کوچولوی خبررسون گوشه ی صفحه ی گوشیم ذوق میکنم.
در ضمن بعنوان سوپرایز تلگرام امکان تماس تصویری رو اضافه کرده تلگرامتون و اپدیت کنید
@adelehz


محبوب من؛
تمام چیزی که ذهنم را مشغول کرده
این است که حال تو و حال چشم‌هایت
خوب باشد..

نزار قبانی

@adelehz
چه بسا چیزی را خوش ندارید حال آنکه خیر شما در آن ست .
شب زیبا ❤️
@adelehz
حقیقت این است که در این دنیا، همیشه کسی هست که با کمال میل،
بخواهد جایش را با شما عوض کند،
بخواهد مثل شما نفس بکشد،
مثل شما راه برود،
در جایی که شما زندگی می کنید، زندگی کند.
آیا اخیرا خداوند را به خاطر خانواده، دوستان، سلامتی و فرصت هایی که به شما داده است، شکر کرده اید؟

جوئل اوستین
صبح بخیر ❤️
@adelehz
audio-226139358(1)
<unknown>
داستان غم انگیز
صبحت بخیر عزیزم
با صدای دکتر ملیکا محمدی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چی باید گفت ؟
اینا آدمهایی هستند که با احساسات مردم بازی میکنند.در درجه اول خودم🤦‍♀️
اینکه میگن به متکدی ها پول ندین و جایی کمک کنید که میدونید واقعا مستحق هستند بیخود نیست.
@adelehz
نه زیبایی تو
نه محبوبیت تو
مرا مجذوب خود نکرد،
تنها آن هنگام که
روح زخمی مرا بوسیدی
من عاشقت شدم..!

شمس لنگرودی

@adelehz
باید صبور باشم
خانم جان خدا رحمتش کند می گفت صبر ست که غوره را انگور میکند .شیرین و خوش عطر و ملایم
تو هم صبر کن خدا را چه دیدی شاید وقت انگور شدن غوره ات رسید .
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
دلِ ما همیشه شکسته‌ست فرزند
اما امیدواری
هیچوقت
از جیب چپ پیراهنمان
کم نشد.

ناظم حکمت

صبح بخیر

@adelehz
خوشبختی مکان و شرایط نیست !
احساسی است که باید آن را بلد شد .
شبیهِ غم ، شادی ، خشم و تمامِ احساس هایِ دیگر ...

برایِ غمگین نبودن ، باید بخواهی که غمگین نباشی ،
و برای خوشبخت بودن هم ، باید بخواهی که خوشبخت باشی ...
گاهی قدم بزن ، کتاب بخوان و موسیقیِ مورد علاقه ات را گوش کن .
خوشبختی ، اتفاقی نیست که بیفتد ، یک حسِ نابِ درونی است ،باید آن را ایجاد کرد !

الهی قمشه‌ای
@adelehz
من با این کلمات رل،زید،اکس، کراش نمیتونم ارتباط برقرار کنم .
ما همون نسل عاشق فلانی ام فلانی عاشقمه هستیم اونم فقط یه نفر :))
@adelehz
اینکه خودت حواست نباشد و کسی دوستت داشته باشد .اینکه خودت بیاد نیاوری ولی کسی لبخندت را در دعایش از خدا بخواهد
اینکه تو آنقدرها خوب نباشی اما کسی تورا خوب ببیند
یعنی خدا لطفتش بتو زیاد ست ‌
قدر آن یکی را حالا هر که هست بدان
چنین خوشبختی در زندگی خیلی تکرار نمیشود‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی موسیقی گنجشک هاست
زندگی باغ تماشای خداست
زندگی یعنی همین
پروازها، صبح ها
لبخندها، آوازها...

سهراب سپهری
@adelehz
روزی با خود فکر می‌کردم اگر او را با غریبه‌ای ببینم، دنیا را به آتش می‌کشم. اما امروز حاضر نیستم که کبریتی روشن کنم تا ببینم کجاست و چه می‌کند!



دافنه دوموریه
@adelehz