Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به یاد بیاور که شبی،از شدت غم از خودت میپرسیدی آیا من این شب را به صبح خواهم رساند؟ و بیاد آور که قلبت سخت درد میکرد از انبوه غصه ها و چشمانت می سوخت از شدت اشکها
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
ما بهترین دوستان هم هستیم .
این داستان از روزی شروع شد که من بدنیا اومدم جز اولین آدمهایی بود که وقتی چشم باز کردم دور بر خودم دیدم .
چشم باز کردن یعنی اینکه کم کم شروع کنی آدمها رو بشناسی و وقتی کسی دقیقا از همون زمان کنارت باشه ناخودآگاه جز مهمترین های زندگیت به حساب می آد.
من همیشه به بودن و شناختنش افتخار کردم.حمایت هاش همیشه در هر لحظه ای من و دلگرم کرد امروز صبح این پیام و از دایی کوچکم دریافت کردم .بهترین دوستی که همیشه داشتم و البته که دارم.
بنظرم آدم خیلی خوشبختی باید باشی که آدمهای اطرافت جز مهربون ترین ها باشند.
بنظرم آدمهای مهربون زندگی هرکس ستاره ای در آسمانش هستند و چه خوبه که ستاره های آسمون زندگی آدم همیشه بدرخشند⭐️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
این داستان از روزی شروع شد که من بدنیا اومدم جز اولین آدمهایی بود که وقتی چشم باز کردم دور بر خودم دیدم .
چشم باز کردن یعنی اینکه کم کم شروع کنی آدمها رو بشناسی و وقتی کسی دقیقا از همون زمان کنارت باشه ناخودآگاه جز مهمترین های زندگیت به حساب می آد.
من همیشه به بودن و شناختنش افتخار کردم.حمایت هاش همیشه در هر لحظه ای من و دلگرم کرد امروز صبح این پیام و از دایی کوچکم دریافت کردم .بهترین دوستی که همیشه داشتم و البته که دارم.
بنظرم آدم خیلی خوشبختی باید باشی که آدمهای اطرافت جز مهربون ترین ها باشند.
بنظرم آدمهای مهربون زندگی هرکس ستاره ای در آسمانش هستند و چه خوبه که ستاره های آسمون زندگی آدم همیشه بدرخشند⭐️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
ابوسعید ابوالخیر گفت : هرجا که نظر میکنم، بر زمین همه گوهر ریخته و بر در و دیوار همه زر آویخته. کسی نمیبیند و کسی نمیچیند.
گفتند: کو، کجاست؟
گفت: همهجاست.
هرجا میتوان خدمتی کرد؛
یا هرجا میتوان راحتی به دلی آورد؛
آنجا که غمگینی هست و آنجا که مسکینی هست؛
آنجا که یاری طالبِ محبت است؛
و آنجا که رفیقی محتاج مروت...
@adelehz
گفتند: کو، کجاست؟
گفت: همهجاست.
هرجا میتوان خدمتی کرد؛
یا هرجا میتوان راحتی به دلی آورد؛
آنجا که غمگینی هست و آنجا که مسکینی هست؛
آنجا که یاری طالبِ محبت است؛
و آنجا که رفیقی محتاج مروت...
@adelehz
🌼🌼🌼
من چپ دستم
با قلبم می نویسم ... ❤️
با تصویب سازمان ملل متحد از سال ۱۳۵۵ ، ۲۲ مرداد هرسال (۱۳ آگوست) روز جهانی چپ دست ها نامگذاری شده است.
دلیل نامگذاری این روز، انتقاد از این است که تمامی ابزارها و امکانات برای راست دستها طراحی شده اند ...
( مانند صندلیهای یک دسته، صندلی راننده در خودروها، کلید های اصلی دسته های بازی، قانونهای راهنمایی رانندگی، میزهای پر کردن فرم در بانکها و ادارهها و...) و چپ دستها را مجبور به کاربرد از دست راست میکنند.
همچنین یکی از هدفهای این روز پیکار با باورهای خرافاتی درباره چپ دست هاست.
روزتون مبارک دست و قلبتون برقرار ❤
🌼🌼🌼
@adelehz
من چپ دستم
با قلبم می نویسم ... ❤️
با تصویب سازمان ملل متحد از سال ۱۳۵۵ ، ۲۲ مرداد هرسال (۱۳ آگوست) روز جهانی چپ دست ها نامگذاری شده است.
دلیل نامگذاری این روز، انتقاد از این است که تمامی ابزارها و امکانات برای راست دستها طراحی شده اند ...
( مانند صندلیهای یک دسته، صندلی راننده در خودروها، کلید های اصلی دسته های بازی، قانونهای راهنمایی رانندگی، میزهای پر کردن فرم در بانکها و ادارهها و...) و چپ دستها را مجبور به کاربرد از دست راست میکنند.
همچنین یکی از هدفهای این روز پیکار با باورهای خرافاتی درباره چپ دست هاست.
روزتون مبارک دست و قلبتون برقرار ❤
🌼🌼🌼
@adelehz
من کتاب زیاد میخونم فیلم هم تا بتونم زیاد میبینم کتابها و فیلم ها من رو وارد یک دنیای جدید میکنه. جایی که میتونم به جای هزاران آدم متفاوت از ملیت ها ،فرهنگ ها زبان ها و حتی دوره های مختلف زندگی کنم .
اما بین همه ی کتابها و فیلم ها گرچه از همشون لذت میبرم گاهی پیش میاد که یه کتاب یا فیلم عمیق به جونم بچسبه.
چند شب پیش هم یه فیلم دیدم که بعد از مدتها واقعا ازش لذت بردم
اسمش باغ اسرار امیز هست،و داستان دختر یتیمی هست که یه باغ جادویی و کشف میکنه ...
من عاشق لحظات فیلم شدم
لینک های دانلود میذارم اگر دوست داشتید شما هم ببینید
برای دانلود از لینک فیلتر شکن و خاموش کنید.
@adelehz
اما بین همه ی کتابها و فیلم ها گرچه از همشون لذت میبرم گاهی پیش میاد که یه کتاب یا فیلم عمیق به جونم بچسبه.
چند شب پیش هم یه فیلم دیدم که بعد از مدتها واقعا ازش لذت بردم
اسمش باغ اسرار امیز هست،و داستان دختر یتیمی هست که یه باغ جادویی و کشف میکنه ...
من عاشق لحظات فیلم شدم
لینک های دانلود میذارم اگر دوست داشتید شما هم ببینید
برای دانلود از لینک فیلتر شکن و خاموش کنید.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
من کتاب زیاد میخونم فیلم هم تا بتونم زیاد میبینم کتابها و فیلم ها من رو وارد یک دنیای جدید میکنه. جایی که میتونم به جای هزاران آدم متفاوت از ملیت ها ،فرهنگ ها زبان ها و حتی دوره های مختلف زندگی کنم . اما بین همه ی کتابها و فیلم ها گرچه از همشون لذت میبرم گاهی…
دانلود فیلم "باغ اسرارآمیز"
🎬 The Secret Garden 2020
🔵 لینک های دانلود مستقیم
زیرنویس چسبیده فارسی
📥 1080p SoftSub
uploadb.me/ziwkr48ep4ch/
📥 720p HardSub
uploadb.me/90kvwskfemk6/
📥 480p HardSub.
uploadb.me/l0wra38hl5g8/
📥 360p HardSub
uploadb.me/p4o65s3pflcv/
@adelehz
🎬 The Secret Garden 2020
🔵 لینک های دانلود مستقیم
زیرنویس چسبیده فارسی
📥 1080p SoftSub
uploadb.me/ziwkr48ep4ch/
📥 720p HardSub
uploadb.me/90kvwskfemk6/
📥 480p HardSub.
uploadb.me/l0wra38hl5g8/
📥 360p HardSub
uploadb.me/p4o65s3pflcv/
@adelehz
من شاید روحم را در یک عمارت و باغ شرقی صدها سال قبل گم کرده ام .
شاید وقتی کسی رباب یا سنتور مینواخته روحم به دنبالش رفته است.
شاید وقتی شبی آرام که عطر یاس های امین الدوله در کوچه ها و حیاط های آب پاشی پیچیده بوده ست روحم را گم کردم میان آن کوچه ها ..
کسی اصلا میداند که روح عاشق یک آدم شبها به کجا ها سر میزند؟
شاید بی دلیل نباشد که دلم همیشه شب،نسیم خنک اواخر تابستان، عطر یاس امین الدوله و عشق میخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید وقتی کسی رباب یا سنتور مینواخته روحم به دنبالش رفته است.
شاید وقتی شبی آرام که عطر یاس های امین الدوله در کوچه ها و حیاط های آب پاشی پیچیده بوده ست روحم را گم کردم میان آن کوچه ها ..
کسی اصلا میداند که روح عاشق یک آدم شبها به کجا ها سر میزند؟
شاید بی دلیل نباشد که دلم همیشه شب،نسیم خنک اواخر تابستان، عطر یاس امین الدوله و عشق میخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
توی باغ، هر چیزی رشد میکند… اما قبل از آن پژمرده و خشک میشوند، درختها باید برگ هایشان را از دست بدهند تا برگهای جدید دربیاورند و ضخیم تر، قویتر و بلندتر شوند. برخی درختها میمیرند و نهالهای جدید جایشان را میگیرند. باغ به مراقبت زیادی نیاز دارد. اگر باغتان را دوست دارید نباید از کار کردن در آن دست بکشید، کمی صبر کنید. فصلش که برسد حتما شکوفهها سر میزنند.
یرژی کوشینسکی
@adelehz
یرژی کوشینسکی
@adelehz
بسیار خوب
خدمتتون عارضم که ایشون بودی هستند .مدل تشریف دارند و نه تنها از خیلی های ما خوش تیپ تره بلکه بعنوان تیر آخر از همه مون هم پولدار تره و سالی ۵۰۰هزار دلار درامدشه😂
@adelehz
خدمتتون عارضم که ایشون بودی هستند .مدل تشریف دارند و نه تنها از خیلی های ما خوش تیپ تره بلکه بعنوان تیر آخر از همه مون هم پولدار تره و سالی ۵۰۰هزار دلار درامدشه😂
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستش و اورده بود خونه یواشکی :)))))
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Shadmehr Aghili – Hezaro Yek Shab
هزار و یک شب من پر از صدای تو بود...
در دنیای درختان ،غمگین ترینشان درختی ست که پنجره میشود ...نه پای رفتن در جاده دارد و نه توان ماندن در دیوار...سرنوشتش انتظار است وانتظار..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz