Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
اگر فقط یک روز از دنیا باقی مانده بود
آن را به دوست داشتن بگذران
چنین چیزی کمیابی حتی ارزش روز آخر دنیا را هم دارد .
اگر هم را دوست نداریم پس روی زمین چه کنیم ؟
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
آن را به دوست داشتن بگذران
چنین چیزی کمیابی حتی ارزش روز آخر دنیا را هم دارد .
اگر هم را دوست نداریم پس روی زمین چه کنیم ؟
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
«لوين چون تنها ماند بار ديگر به دل خود رجوع كرد تا ببيند آيا به راستى افسوسى كه آنها میگفتند براى آزادى خود در آن مىيابد؟ اما در برابر اين پرسش فقط لبخندى زد: آزادى؟
آزادى براى چه؟ سعادت فقط در اين است كه كسى را دوست داشته باشى و آرزويت آرزوهاى او باشد و فكرت افكار او و اين آزادى نيست، خوشبختى است.»
📕 آناكارنينا
👤 لئو تولستوی
@adelehz
آزادى براى چه؟ سعادت فقط در اين است كه كسى را دوست داشته باشى و آرزويت آرزوهاى او باشد و فكرت افكار او و اين آزادى نيست، خوشبختى است.»
📕 آناكارنينا
👤 لئو تولستوی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
🔴فوری
ثبت رسمی اولین واکسن کرونا در جهان
پوتین با اعلام رسمی ثبت واکسن کرونای روسی جهان را غافلگیر کرد
رئیس جمهوری روسیه در جمع اعضای دولت:
🔹 تا آنجا که اطلاع دارم صبح امروز برای نخستین بار در جهان واکسن کرونا ثبت شد.
🔹 امیدوارم که در جهان به مرور زمان واکسن جدید کرونا ساخته شود.
🔹 یکی از دخترانم از این واکسن استفاده کرده است.
🔹وزیر بهداشت روسیه هم در این جلسه گفت که واکسن کرونا در مرکز گمالایا و بر پلتفرم مشخص ساخته شده و قرار است بر این پایه شش واکسن دیگر ساخته شود.
»ایرنا«
@adelehz
ثبت رسمی اولین واکسن کرونا در جهان
پوتین با اعلام رسمی ثبت واکسن کرونای روسی جهان را غافلگیر کرد
رئیس جمهوری روسیه در جمع اعضای دولت:
🔹 تا آنجا که اطلاع دارم صبح امروز برای نخستین بار در جهان واکسن کرونا ثبت شد.
🔹 امیدوارم که در جهان به مرور زمان واکسن جدید کرونا ساخته شود.
🔹 یکی از دخترانم از این واکسن استفاده کرده است.
🔹وزیر بهداشت روسیه هم در این جلسه گفت که واکسن کرونا در مرکز گمالایا و بر پلتفرم مشخص ساخته شده و قرار است بر این پایه شش واکسن دیگر ساخته شود.
»ایرنا«
@adelehz
چای ها
بی دلیل ریخته نمی شوند.
یک چای هلدار خوش رنگ که سر فرصت ریخته شده و دم کشیده هزار حرف ازطرف صاحبش دارد مثلا اینکه کجایی؟ منتظرت هستم...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
بی دلیل ریخته نمی شوند.
یک چای هلدار خوش رنگ که سر فرصت ریخته شده و دم کشیده هزار حرف ازطرف صاحبش دارد مثلا اینکه کجایی؟ منتظرت هستم...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
الهی
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️
پیر هرات
@adelehz
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️
پیر هرات
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به یاد بیاور که شبی،از شدت غم از خودت میپرسیدی آیا من این شب را به صبح خواهم رساند؟ و بیاد آور که قلبت سخت درد میکرد از انبوه غصه ها و چشمانت می سوخت از شدت اشکها
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
ما بهترین دوستان هم هستیم .
این داستان از روزی شروع شد که من بدنیا اومدم جز اولین آدمهایی بود که وقتی چشم باز کردم دور بر خودم دیدم .
چشم باز کردن یعنی اینکه کم کم شروع کنی آدمها رو بشناسی و وقتی کسی دقیقا از همون زمان کنارت باشه ناخودآگاه جز مهمترین های زندگیت به حساب می آد.
من همیشه به بودن و شناختنش افتخار کردم.حمایت هاش همیشه در هر لحظه ای من و دلگرم کرد امروز صبح این پیام و از دایی کوچکم دریافت کردم .بهترین دوستی که همیشه داشتم و البته که دارم.
بنظرم آدم خیلی خوشبختی باید باشی که آدمهای اطرافت جز مهربون ترین ها باشند.
بنظرم آدمهای مهربون زندگی هرکس ستاره ای در آسمانش هستند و چه خوبه که ستاره های آسمون زندگی آدم همیشه بدرخشند⭐️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
این داستان از روزی شروع شد که من بدنیا اومدم جز اولین آدمهایی بود که وقتی چشم باز کردم دور بر خودم دیدم .
چشم باز کردن یعنی اینکه کم کم شروع کنی آدمها رو بشناسی و وقتی کسی دقیقا از همون زمان کنارت باشه ناخودآگاه جز مهمترین های زندگیت به حساب می آد.
من همیشه به بودن و شناختنش افتخار کردم.حمایت هاش همیشه در هر لحظه ای من و دلگرم کرد امروز صبح این پیام و از دایی کوچکم دریافت کردم .بهترین دوستی که همیشه داشتم و البته که دارم.
بنظرم آدم خیلی خوشبختی باید باشی که آدمهای اطرافت جز مهربون ترین ها باشند.
بنظرم آدمهای مهربون زندگی هرکس ستاره ای در آسمانش هستند و چه خوبه که ستاره های آسمون زندگی آدم همیشه بدرخشند⭐️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
ابوسعید ابوالخیر گفت : هرجا که نظر میکنم، بر زمین همه گوهر ریخته و بر در و دیوار همه زر آویخته. کسی نمیبیند و کسی نمیچیند.
گفتند: کو، کجاست؟
گفت: همهجاست.
هرجا میتوان خدمتی کرد؛
یا هرجا میتوان راحتی به دلی آورد؛
آنجا که غمگینی هست و آنجا که مسکینی هست؛
آنجا که یاری طالبِ محبت است؛
و آنجا که رفیقی محتاج مروت...
@adelehz
گفتند: کو، کجاست؟
گفت: همهجاست.
هرجا میتوان خدمتی کرد؛
یا هرجا میتوان راحتی به دلی آورد؛
آنجا که غمگینی هست و آنجا که مسکینی هست؛
آنجا که یاری طالبِ محبت است؛
و آنجا که رفیقی محتاج مروت...
@adelehz