"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
E M E L - Holm (A Dream)
@adelehz
نسخه عربی سلطان قلبها


گفتم چگونه میکشی و زنده میکنی؟
از یک نگاه کشت و نگاه دگر نکرد..

امیر خسرو دهلوی


@adelehz
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
یه ماه دیگه پاییزه😍
@adelehz
اگر فقط یک روز از دنیا باقی مانده بود
آن را به دوست داشتن بگذران
چنین چیزی کمیابی حتی ارزش روز آخر دنیا را هم دارد .
اگر هم را دوست نداریم پس روی زمین چه کنیم ؟
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«لوين چون تنها ماند بار ديگر به دل خود رجوع كرد تا ببيند آيا به راستى افسوسى كه آن‌ها می‌گفتند براى آزادى خود در آن مى‌يابد؟ اما در برابر اين پرسش فقط لبخندى زد: آزادى؟
آزادى براى چه؟ سعادت فقط در اين است كه كسى را دوست داشته باشى و آرزويت آرزوهاى او باشد و فكرت افكار او و اين آزادى نيست، خوشبختى است.»

📕 آناكارنينا
👤 لئو تولستوی

@adelehz
به فلک می‌رسد از روی چو خورشید تو نور
قل هو الله احد چشم بد از روی تو دور

#سعدی

@adelehz🍂🌸
🔴فوری
ثبت رسمی اولین واکسن کرونا در جهان

پوتین با اعلام رسمی ثبت واکسن کرونای روسی جهان را غافلگیر کرد
رئیس جمهوری روسیه در جمع اعضای دولت:
🔹 تا آنجا که اطلاع دارم صبح امروز برای نخستین بار در جهان واکسن کرونا ثبت شد.
🔹 امیدوارم که در جهان به مرور زمان واکسن جدید کرونا ساخته شود.
🔹 یکی از دخترانم از این واکسن استفاده کرده است.
🔹وزیر بهداشت روسیه هم در این جلسه گفت که واکسن کرونا در مرکز گمالایا و بر پلتفرم مشخص ساخته شده و قرار است بر این پایه شش واکسن دیگر ساخته شود.

»ایرنا«

@adelehz


من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم
‏عقل هی فلسفه میبافد و ما میخندیم ⁧

وحشی بافقی

@adelehz
چای ها
بی دلیل ریخته نمی شوند.
یک چای هلدار خوش رنگ که سر فرصت ریخته شده و دم کشیده هزار حرف ازطرف صاحبش دارد مثلا اینکه کجایی؟ منتظرت هستم...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
الهی
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️


پیر هرات
@adelehz
شبها زیر این لحاف ها
معلومه رویاها رنگی تر میشده🌈
@adelehz
از بس که قشنگ‌ودلنشین می خندی
انگار که دشت زعفران ،گل کرده...


@adelehz
خداوندا
توبساز که بهترین سازنده ای
شب زیبا ❤️
@adelehz
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به یاد بیاور که شبی،از شدت غم از خودت می‌پرسیدی آیا من این شب را به صبح خواهم رساند؟ و بیاد آور که قلبت سخت درد میکرد از انبوه غصه ها و چشمانت می سوخت از شدت اشکها
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
شام بودیم،
زِ خورشید جهان صبح شدیم ...!

مولانای جان
🌠 پریسا جان راغیان
@adelehz