گاهی وقتها به این فکر میکنم که شاید دلتنگی آدمها گاهی به ستاره تبدیل میشود .و این چنین میشود که شبها اسمان پر از ستاره ست .
من اگر بخواهم ستاره ای داشته باشم باید به چشمان تو فکر کنم دلم برای چشمانت تنگ شود و دلتنگی ام ستاره ای شود در آسمان
#عادله_زمانی
@adelehz
من اگر بخواهم ستاره ای داشته باشم باید به چشمان تو فکر کنم دلم برای چشمانت تنگ شود و دلتنگی ام ستاره ای شود در آسمان
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این فیلم کوتاه را امروز دیدم .
یک مادر ست که دعا میخواند نمی شناسمش ولی
یقین دارم که تک تک فرزندانش را به نام پیش خدا یاد اوری میکند .
میخواهم بگویم جهان از دعای مادرهاست که زیباست
فدای نخ تسبیح مادرانه ی مهربان مادرانی که چراغ دعاها یشان شب های تار ما را روشن کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک مادر ست که دعا میخواند نمی شناسمش ولی
یقین دارم که تک تک فرزندانش را به نام پیش خدا یاد اوری میکند .
میخواهم بگویم جهان از دعای مادرهاست که زیباست
فدای نخ تسبیح مادرانه ی مهربان مادرانی که چراغ دعاها یشان شب های تار ما را روشن کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آن عید قربان را بگو
وان شمع قرآن را بگو
وان فخر رضوان را بگو
مستان سلامت میکنند..
👤مولانای جان
عید سعید قربان پیشاپیش مبارک باد🌹
@adelehz
وان شمع قرآن را بگو
وان فخر رضوان را بگو
مستان سلامت میکنند..
👤مولانای جان
عید سعید قربان پیشاپیش مبارک باد🌹
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در مریوان
مردم برای لک لکی که پاش شکسته پای مصنوعی درست کردند و بهش غذا میدن
خداوند لک لک ها را دوست دارد❤️😊
@adelehz
مردم برای لک لکی که پاش شکسته پای مصنوعی درست کردند و بهش غذا میدن
خداوند لک لک ها را دوست دارد❤️😊
@adelehz
مردی وقتی واقعا عاشق میشود.
شاید نتواند مثل یک زن عشقش را بیان کند.شاید نتواند شعر بگوید وقتی به هر دلیلی زنی را از دست می دهد شاید نتواند گریه کند .
سالها خواهد گذشت و همه تصور خواهند کرد که او آن زن را فراموش کرده ست .تا روزی که دختر دار شود و نام دخترش را خودش انتخاب کند .
این ست که آن دخترک کوچک و آن عشق از دست رفته ی بزرگ به یک نام نامیده میشوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید نتواند مثل یک زن عشقش را بیان کند.شاید نتواند شعر بگوید وقتی به هر دلیلی زنی را از دست می دهد شاید نتواند گریه کند .
سالها خواهد گذشت و همه تصور خواهند کرد که او آن زن را فراموش کرده ست .تا روزی که دختر دار شود و نام دخترش را خودش انتخاب کند .
این ست که آن دخترک کوچک و آن عشق از دست رفته ی بزرگ به یک نام نامیده میشوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقای مدنی شهروند گلپایگانی بعد دوماه که از یه آهوی بی مادر نگهداری کرده حالا باید اون و زیستگاه اصلیش برگردونه
لحظه ی خداحافظی ...
خدا امثال آقای مدنی رو برای دنیا زیاد کنه .
@adelehz
لحظه ی خداحافظی ...
خدا امثال آقای مدنی رو برای دنیا زیاد کنه .
@adelehz
در زندگی بعدی، کاش می شد مسیر را وارونه طی کنم. در آغاز، پیکری بیجان و مرده باشم و آنگاه راه آغاز شود.
در خانه ای از انسانهای سالمند، زندگی را آغاز کنم و هرروز همه چیز، بهتر و بهتر شود. به خاطرِ بیش از حد سالم بودن، از خانه بیرونم کنند. بروم و حقوق بازنشستگی ام را جمع کنم.و سپس، کار کردن را آغاز کنم.
روز اول، یک ساعتِ طلایی خواهم خرید و به مهمانی و پایکوبی خواهم رفت. سپس چهل سال پیوسته کار خواهم کرد و هرروز ، جوان تر خواهم شد. آنگاه برای دبیرستان آماده ام؛ و سپس به دبستان می روم و آنگاه کودک می شوم و بازی می کنم. هیچ مسئولیتی نخواهم داشت. آنقدر جوان و جوان تر می شوم تا به یک نوزاد تبدیل شوم. و آنگاه نه ماه ، در محیطی زیبا و لوکس ، چیزی شبیه استخر ، غوطه ور خواهم شد ... و سپس با یک لحظه برانگیختگیِ شورانگیز ، زندگی را در اوج به پایان برسانم !
📕 مرگ در می زند
وودی آلن
@adelehz
در خانه ای از انسانهای سالمند، زندگی را آغاز کنم و هرروز همه چیز، بهتر و بهتر شود. به خاطرِ بیش از حد سالم بودن، از خانه بیرونم کنند. بروم و حقوق بازنشستگی ام را جمع کنم.و سپس، کار کردن را آغاز کنم.
روز اول، یک ساعتِ طلایی خواهم خرید و به مهمانی و پایکوبی خواهم رفت. سپس چهل سال پیوسته کار خواهم کرد و هرروز ، جوان تر خواهم شد. آنگاه برای دبیرستان آماده ام؛ و سپس به دبستان می روم و آنگاه کودک می شوم و بازی می کنم. هیچ مسئولیتی نخواهم داشت. آنقدر جوان و جوان تر می شوم تا به یک نوزاد تبدیل شوم. و آنگاه نه ماه ، در محیطی زیبا و لوکس ، چیزی شبیه استخر ، غوطه ور خواهم شد ... و سپس با یک لحظه برانگیختگیِ شورانگیز ، زندگی را در اوج به پایان برسانم !
📕 مرگ در می زند
وودی آلن
@adelehz
روزی که بیاموزیم خداوند چیزی به ما بدهکار نیست. و هرنعمتی که از جانبش می رسد از روی لطف و کرم و بنده نوازی خود اوست .
میتوانیم لذت بخش تر زندگی کنیم .
رابطه با خداوند نباید شبیه به معامله باشد خدا به ذات خوبی ست و بنده به ذات محتمل اشتباه و سیاهی پس گاهی فکر کنیم که بدی هایی که به ما می رسد شاید سرچشمه از اعمال و نیات خودمان گرفته باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
میتوانیم لذت بخش تر زندگی کنیم .
رابطه با خداوند نباید شبیه به معامله باشد خدا به ذات خوبی ست و بنده به ذات محتمل اشتباه و سیاهی پس گاهی فکر کنیم که بدی هایی که به ما می رسد شاید سرچشمه از اعمال و نیات خودمان گرفته باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویندوزش یکم دیر بالا اومد :)
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
چای ها
با تمام تلخی شان
آرام کننده اند.
من این تلخی آرام کننده را از هزار شیرینی بی قرار کننده بیشتر میخواهم .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
با تمام تلخی شان
آرام کننده اند.
من این تلخی آرام کننده را از هزار شیرینی بی قرار کننده بیشتر میخواهم .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گویا صاحب این ماشین این سگ و اذیت کرده
اونم رفته شب با دوستاش اومده واسه انتقام گیری :))))
یعنی عاشق لشگرکشی شونم :))))
اونم رفته شب با دوستاش اومده واسه انتقام گیری :))))
یعنی عاشق لشگرکشی شونم :))))
❤1
من که روزنامه نویس نبودم .صفحه نیازمندی ها هم که دست من نبود چه شد و چگونه شد که یک روز به خودم آمدم و دیدم بیشترین نیازمندیها را در دل و روحم ردیف کردم!؟
به یک حال خوش جهت آرامش نیازمندیم.
به یک خبر خوش بعد از مدتها انتظار نیازمندیم.
به یک خنده ی از ته دل بدون توقف تا لحظه ای که اشکت در بیاید نیازمندیم.
به یک شوق بچگانه از دیدن یک دسته بادکنک قرمز در دل آسمان نیازمندیم.
به چیزهایی نیازمندیم که در هیچ دکانی فروخته نمیشود یا بقول قدیمی تر ها در قوطی هیچ عطاری یافت نمیشود..
یعنی میخواهم بگویم زندگی همین موضوعات کوچک و بظاهر غیرمهمی ست که گاهی بی توجه از کنارشان میگذریم اما همین کوچکهای غیرمهم قادرند آن چنان شوقی را در ما روشن کنند که کمتر کسی و چیزی قادرست به برافروختن شان...
زندگی مفهوم کوچک ساده اما واقعی خوشحالی های ارزان و دم دستی ست..
همین..
#عادله_زمانی
@adelehz
به یک حال خوش جهت آرامش نیازمندیم.
به یک خبر خوش بعد از مدتها انتظار نیازمندیم.
به یک خنده ی از ته دل بدون توقف تا لحظه ای که اشکت در بیاید نیازمندیم.
به یک شوق بچگانه از دیدن یک دسته بادکنک قرمز در دل آسمان نیازمندیم.
به چیزهایی نیازمندیم که در هیچ دکانی فروخته نمیشود یا بقول قدیمی تر ها در قوطی هیچ عطاری یافت نمیشود..
یعنی میخواهم بگویم زندگی همین موضوعات کوچک و بظاهر غیرمهمی ست که گاهی بی توجه از کنارشان میگذریم اما همین کوچکهای غیرمهم قادرند آن چنان شوقی را در ما روشن کنند که کمتر کسی و چیزی قادرست به برافروختن شان...
زندگی مفهوم کوچک ساده اما واقعی خوشحالی های ارزان و دم دستی ست..
همین..
#عادله_زمانی
@adelehz
در هرمزگان، یک بیمار مبتلا به کرونا از عصبانیت، روی صورت فردی تف میکند.
فرد دوم هم مبتلا شد و متاسفانه دیروز جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داد.
مبتلای تفکننده اما زنده است...
اینا شوخیه؟😳😳😳
@adelehz
فرد دوم هم مبتلا شد و متاسفانه دیروز جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داد.
مبتلای تفکننده اما زنده است...
اینا شوخیه؟😳😳😳
@adelehz
از من پرسید که میتوانم دوباره در دنیا شاد زندگی کنم؟
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
عکس تکتم جان❤️
@adelehz
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
عکس تکتم جان❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من به چشمانت ایمان دارم
خوب میدانم که چشمانت انتهای دنیاست وقتی به گریه می افتد
و طلوع صبح ست وقتی گشوده میشود
مرا در چشمانت غرق کن
از این دریا رهایی نخواهم
#عادله_زمانی
@adelehz
خوب میدانم که چشمانت انتهای دنیاست وقتی به گریه می افتد
و طلوع صبح ست وقتی گشوده میشود
مرا در چشمانت غرق کن
از این دریا رهایی نخواهم
#عادله_زمانی
@adelehz