قدر مردی را که در هرشرایط سخت به یاد شماست ودلش برایتان تنگ میشود را حسابی بدانید.این آدمها کم یابند ،نایابند...مرد مغرور اما وجود ادم را اب میکند.اگر وقتی بعدازیک روز نبودش به اوگله کنی که اصلا بیادم نبودی و او به تو بگوید هزار کار دارد که انجام دهد ..یعنی پای قلبت بدجور شکسته است.خودمان میدانیم خودتان هم میدانید که بیاد هم بودن بهانه نمیخواهد..مردی که با هزار مشغله هنوزهم فکرش خوشحال کردن شماست جواهر کم یابی ست اگر پیدایش کردید به هیچ قیمتی از دستش ندهید.در عشق بازی و خوش بودن هیچ مردی بی حوصله نیست اما مردی که باوجود خستگی دلش شمارا بخواهد به سادگی پیدا نمیشود.ادم قلبی را که هزار باربشکند هزار بارچسب میزند.ولی هربار یک تکه از شکسته هایش گم میشود.وتو هربارباخودت میگویی یک تکه که چیزی نیست و نهایتا میبینی که تکه های شکسته زیاد شد..انقدر که ازقلبت چیزی باقی نماند.
خلاصه کلام آنکه مردی که به بهانه های زنانه ات بها ندهد.با اینکه به خاطر نبودنش ناراحتی،عصبی شود...یعنی هنوز خیلی مانده تا راه دل تورا یاد بگیرد.کاش همه مردها یادمیگرفتند که اگر دختری دیگر مثل قدیم نگرانتان نیست و دیگر دم به دقیقه نمیپرسد کجایی؟یعنی خیلی بدجور ذوقش را کشته اید توی قلب کوچکش...
انقدر که از همه چیز عبور کرده است..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
خلاصه کلام آنکه مردی که به بهانه های زنانه ات بها ندهد.با اینکه به خاطر نبودنش ناراحتی،عصبی شود...یعنی هنوز خیلی مانده تا راه دل تورا یاد بگیرد.کاش همه مردها یادمیگرفتند که اگر دختری دیگر مثل قدیم نگرانتان نیست و دیگر دم به دقیقه نمیپرسد کجایی؟یعنی خیلی بدجور ذوقش را کشته اید توی قلب کوچکش...
انقدر که از همه چیز عبور کرده است..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آتش سوزی چندماه قبل استرالیا یادتونه؟ که بعد همگفتن عمدی بوده
اینا بچه کانگورهایی هستند که یتیم شده بودند اونجا
من این مدت همش فکر میکنم اینقدر که ما آدمها بلا سر طبیعت آوردیم حالا طبیعت داره باهامون تسویه حساب میکنه😔 خیلی بد کردیم به طبیعت و به بقیه ی موجودات بی زبون
خدا بهمون رحم کنه...
@adelehz
اینا بچه کانگورهایی هستند که یتیم شده بودند اونجا
من این مدت همش فکر میکنم اینقدر که ما آدمها بلا سر طبیعت آوردیم حالا طبیعت داره باهامون تسویه حساب میکنه😔 خیلی بد کردیم به طبیعت و به بقیه ی موجودات بی زبون
خدا بهمون رحم کنه...
@adelehz
.
قلب مهمانخانه نيست،
كه آدمها بيايند، دو سه ساعت،
يا دو سه روزی توی آن بمانند
و بعد بروند!
قلب، لانهی گنجشك نيست
كه در بهار ساخته بشود،
و در پائيز، باد آن را با خودش ببرد!
قلب؟!
راستش نمیدانم چيست!
اما اين را میدانم
كه جای آدمهای خيلی خوب است.
نادر ابراهیمی
@adelehz
قلب مهمانخانه نيست،
كه آدمها بيايند، دو سه ساعت،
يا دو سه روزی توی آن بمانند
و بعد بروند!
قلب، لانهی گنجشك نيست
كه در بهار ساخته بشود،
و در پائيز، باد آن را با خودش ببرد!
قلب؟!
راستش نمیدانم چيست!
اما اين را میدانم
كه جای آدمهای خيلی خوب است.
نادر ابراهیمی
@adelehz
کاش دنیا دست زن ها بود،
زن ها که زاییده اند یعنی خلق کرده اند
و قدر مخلوق خودشان را می دانند.
قدر تحمل و حوصله و یکنواختی
و برای خود هیچ کاری نتوانستن را.
شاید مردها چون هیچ وقت
خالق نبوده اند، آنقدر خود را
به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند.
اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود؟
📕 سووشون
✍🏻 سیمین دانشور
📷کابل ،افغانستان
@adelehz
زن ها که زاییده اند یعنی خلق کرده اند
و قدر مخلوق خودشان را می دانند.
قدر تحمل و حوصله و یکنواختی
و برای خود هیچ کاری نتوانستن را.
شاید مردها چون هیچ وقت
خالق نبوده اند، آنقدر خود را
به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند.
اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود؟
📕 سووشون
✍🏻 سیمین دانشور
📷کابل ،افغانستان
@adelehz
📡آسمان امشب شهاب باران میشود
▫️در نیمهشب امشب، دوشنبه ۶ مرداد و بامداد فردا سهشنبه ۷ مرداد ماه، بارش شهابی "دلتای دلوی" به اوج بارش میرسد که شهابهای این بارش در نیمکره شمالی زمین از جمله ایران قابل مشاهده است. /ایسنا
@adelehz
▫️در نیمهشب امشب، دوشنبه ۶ مرداد و بامداد فردا سهشنبه ۷ مرداد ماه، بارش شهابی "دلتای دلوی" به اوج بارش میرسد که شهابهای این بارش در نیمکره شمالی زمین از جمله ایران قابل مشاهده است. /ایسنا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح تون پر انرژی ❤️
@adelehz
@adelehz
همهی مردها از مرگ میترسن. این کاملاً طبیعیه. ما از مرگ میترسیم چون حس میکنیم به اندازه کافی دوست داشته نشدیم یا اصلاً کسی دوستمون نداشته، که البته این دوتا چندان فرقی هم با هم ندارن. اما درست وقتی که داری با زنی که عاشقشی عشقبازی میکنی، لحظهای که بیشترین و بالاترین ارزش و احترام رو در دنیا داره، لحظهای که باعث میشه فکر کنی قویترین موجود روی زمین هستی، ترس از مرگ به کلی فراموش میشه. برای اینکه وقتی تو بدن، و مهمتر از اون قلبت رو با یه زن شریک میشی، دنیا دیگه برات کمرنگ میشه، و شما دو نفر تنها چیزایی هستین که تو اون لحظه در دنیا وجود دارین. تو بزرگترین فتح دنیا رو انجام دادی! تو تونستی قلب یه زن، یعنی ارزشمندترین چیزی که میتونه به کسی پیشنهاد بده رو فتح کنی. اونجا دیگه مرگ توی ذهنت نمیچرخه، دیگه ترس از مرگ سایه رو قلبت نمیندازه. اونجا دیگه فقط شوق داری، برای زندگی، برای عشق ورزیدن… درست زمانی که داری با زنی که عاشقشی عشقبازی میکنی، تو فناناپذیری!
📽 Midnight in Paris
@adelehz
📽 Midnight in Paris
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لک لک ها پرنده های زیبای مهاجری هستند که هر سال به مناطق خاصی سر میزنند .وقتی بچه تر بودم کارتونی میدیدم به اسم خداوند لک لک ها را دوست دارد،بی اندازه زیبا و حتی غم انگیز ولی باید به حسن سلیقه ی انتخاب اسم کارتون آفرین گفت.خداوند البته همه را دوست دارد
پیرمرد مریوانی برای سر زدن به پشت بام خانه اش رفته و دوستی از راه دور رسیده بر شانه اش نشسته ،خداوند لک لک ها را دوست دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
پیرمرد مریوانی برای سر زدن به پشت بام خانه اش رفته و دوستی از راه دور رسیده بر شانه اش نشسته ،خداوند لک لک ها را دوست دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
میتوانستم در یک شب گرم مردادی
بهمراهت به آن خیابان طولانی شمال شهر بروم
همان جایی که یک روز در دل نرم بار بهار باهم طی کرده بودیمش
میتوانستم دستت را که به سمتم دراز کرده بودی در دست بگیرم
میتوانستم حتی برایت جوک تعریف کنم و از خنده ات ریسه بروم
میتوانستی شال بلند مرا دور دستت بگیری و عطر مورد علاقه ات را نفس بکشی .
میتوانستی مرا ببوسی
اما....
اما هیچ کدام نشد ،زور ما به تقدیرمان نرسید
دست ما از دست هم کوتاه بود
به همین سادگی و البته تلخی...
#عادله_زمانی
@adelehz
بهمراهت به آن خیابان طولانی شمال شهر بروم
همان جایی که یک روز در دل نرم بار بهار باهم طی کرده بودیمش
میتوانستم دستت را که به سمتم دراز کرده بودی در دست بگیرم
میتوانستم حتی برایت جوک تعریف کنم و از خنده ات ریسه بروم
میتوانستی شال بلند مرا دور دستت بگیری و عطر مورد علاقه ات را نفس بکشی .
میتوانستی مرا ببوسی
اما....
اما هیچ کدام نشد ،زور ما به تقدیرمان نرسید
دست ما از دست هم کوتاه بود
به همین سادگی و البته تلخی...
#عادله_زمانی
@adelehz
می وزی همچون نسیمی در رواق چشم من
ای نسیم صبحگاهم صبح زیبایت بخیر...
عباس_جواهری
📷پریسا جان راغیان
صبح بخیر ❤️
@adelehz
ای نسیم صبحگاهم صبح زیبایت بخیر...
عباس_جواهری
📷پریسا جان راغیان
صبح بخیر ❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
29جولای روز رژلب
وجز یک دختر کسی نمیتونه بفهمه رژلب چقدر در زندگی حیاتی ومهمه💋
یاد تمام تلاشهایی که کردیم تا مادرهامون وراضی کنیم بذارن رژ بزنیم گرامی باد :)
@adelehz
وجز یک دختر کسی نمیتونه بفهمه رژلب چقدر در زندگی حیاتی ومهمه💋
یاد تمام تلاشهایی که کردیم تا مادرهامون وراضی کنیم بذارن رژ بزنیم گرامی باد :)
@adelehz
👍1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اگر زنی رژلب قرمزش را ته گنجه لباس
گم کند خیلی معنی تلخی دارد.
یعنی این زن سالهاست عاشق نشده است..
#عادله_زمانی
@adelehz
گم کند خیلی معنی تلخی دارد.
یعنی این زن سالهاست عاشق نشده است..
#عادله_زمانی
@adelehz
شماهم وقتی میرین رژلب بخرین تا یه رنگ انتخاب کنید رفتگان فروشنده رو میارین جلو چشمش؟آخرم گیج میشین یه رنگی که دارین و میخرین یا فقط من اینجوریم!💋
:(
@adelehz
:(
@adelehz
کیمیای عقل با کیمیای عشق فرق دارد. عقل محتاط است. ترسان و لرزان گام برمیدارد. با خودش میگوید: "مراقب باش آسیبی نبینی." اما مگر عشق اینطور است؟
📚 ملت عشق
الیف شافاک
@adelehz
📚 ملت عشق
الیف شافاک
@adelehz
اگر روزی که پیدایت کنم
برای داشتنت دیر شده باشد
چه باید کرد ؟
اگر پیدایت نکنم جهانم آسوده تر خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
برای داشتنت دیر شده باشد
چه باید کرد ؟
اگر پیدایت نکنم جهانم آسوده تر خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz