"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اینکه ماسک زدن عالیه
ولی من چه ذوق کردم وقتی دیدم هنوزم دخترها خاله بازی میکنند تو کوچه 😍
@adelehz
تو معبودی هستی که مخلوقت را فراموش نمیکنی و من بنده ای که دلم همیشه نگاهت را میخواهد .
من همیشه منتظرم که مراقبم باشی و دستم را رها نکنی
من همیشه منتظر توام خدایا
دستت را از سرم بر ندار
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
آغازشدن با آغاز کردن متفاوت ست .
از من اگر بپرسی خواهم گفت که بله فرق دارد.
اینکه روز آغاز میشود امری ست بی اختیار اما اینکه روز را شروع کنی چیزی ست در دستان تو
بی توجه به شروع شدن همیشگی روز تو بکوش تا روزت را هرکجا هستی با امید آغاز کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بلدید کسی و اینجوری آروم کنید ؟
@adelehz
صبح به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتارت فرش ایرانی‌ست
و چشمان‌ات گنجشککان دمشقی
که می‌پرند از دیواری به دیواری
و دل‌ام در سفر است چون کبوتری بر فراز آب‌های دستان‌ات
و خستگی در می‌کند در سایه‌ی دیوارها…
و من دوست‌ات دارم
اما می‌ترسم که با تو باشم
می‌ترسم که با تو یکی شوم
می‌ترسم که در تو مسخ شوم
تجربه یادم داده که از عشق زنان دوری کنم
و از موج‌های دریا
اما با عشق‌ات نمی‌جنگم…
که عشق تو روز من است
با خورشید روز نمی‌جنگم
با عشق‌ات نمی‌جنگم


نزار قبانی
@adelehz
در بزن
در را بازکنم .
چشمانت خسته باشد
همینطورصدایت
برایت چای بریزم ..کمی توت خشک و کشمش کنارش بگذارم..
بگی خستگیت دررفت
ومن حس کنم خوشبخت ترین زن زمینم...
در بزن...
#عادله_زمانی
@adelehz
نمی‌توانید درد و رنجی که کشیده‌اید را نادیده بگیرید. حتی نمی‌توانید آن را به‌طور کامل فراموش کنید. تنها کاری که می‌توانید بکنید پیدا کردن راهی است که از طریق آن خوبی‌هایی که از دل آن حادثه بیرون آمده بپذیرید، حتی
اگر سال‌ها زمان ببرد تا پی به این موضوع ببرید.

📕 خودت باش دختر
ریچل هالیس
@adelehz
کتاب بخوان و بگرد و عاشق شو
زندگی فقط مجموعه ی همین کارهای کوچک اما در باطن بسیار بزرگ ست..
زندگی عشق را فریاد زدن، ورق زدن کتابی نو، زیر باران قدم زدن و خوردن چایی تازه دم ست.
زندگی را سخت نگیر و زندگی کن...
#عادله_زمانی
@adelehz


یا کیست که دعای درمانده را چون بخواندش، اجابت می کند، و بلا را می گرداند...


سوره نمل
آیه 62
شب زیبا...
@adelehz
چیزی به عنوان خوشبخت ترین آدم زمین عملا وجود ندارد.هرکس در آن حال که چیزی فزون تر دارد چیزی هم کمتر دارد ، این نگاه توست که بتو اجازه میدهد خوشبختی را بیابی خواه در قطره ای شبنم صبحگاهی،خواه در روزنه ای از نور که بر فرش تابیده خواه در لبخند شیرین کودکی معصوم
خوشبختی خیلی دور نیست .
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
خدایا شکرت ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تسلاى این جهان این است که
رنجِ مُدام و پیوسته وجود ندارد.
غمی می‌رود و شادی‌ای باز زاده می‌شود.
این‌ها همه در تعادل‌اند.
این جهان جهانِ جبران‌هاست...


آلبر کامو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این آقا کارشون کمک به حیوانات بی سرپناه بوده چهار ماه پیش فوت میکنه .مادرش هفته ی پیش رفته سر مزارش و دیده دوستاش ،اونهایی که یه روزی بهشون غذا میداد براشون اسم گذاشته بود قهوه ای و کوچلو اومدن بهش سر بزنن😢مدیر آرامگاه گفته ما هر روز چندتا از این سگ ها رو میبینیم که میان و تازه متوجه شدیم که میرن به یک قبر مخصوص سر میزنن
من میتونم برای این داستان ساعتها اشک بریزم
خدایا تو خالق چه حدی از عشق در این موجود زبان بسته ای ...
@adelehz
بوسیدمش..
دیگر هراس نداشتم
جهان پایان یابد
من از جهان
سهمم را گرفته بودم...

احمدرضا احمدی
@adelehz
مرا ببر آنجا که شراب نتواند

📷 پریسا جان راغیان
@adelehz
عاشقی سهم زیبایی از زندگی ست .خیلی ها می گویند عشق اگر وصال نداشته باشد زیبا نیست من اما میگویم نتیجه مهم نیست مهم آن است که سالها بعد وقتی به روزهای که عاشقی کردی فکر میکنی لبخند بزنی ..قیمت همان لبخند فارغ از بارور بودن ویا عقیم بودن نهال عشق جوانی ات هزار هزار کرور می ارزد...چرا که تو میدانی حتی اگر اشتباه اما نور محبت به قلبت تابیده شده و چه باارزش تر از چراغانی شدن قلبت .....
#عادله_زمانی
@adelehz