بارها محاسبه کردم که در و یجوری باز کنم و خودم و پرت کنم بیرون که سرم به جدول نخوره😂
حالا همزمان هم اون راننده ی مادر مرده داشته به اجاره خونه اش فکر میکرده😂
@adelehz
حالا همزمان هم اون راننده ی مادر مرده داشته به اجاره خونه اش فکر میکرده😂
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یادتونه هی واسه صبح زود بیدار شدن غر میزدید
حالا خوبتون شد 🙁🤦♀
مریضی و ترس از مریض شدن بهتره یا صبح زود بیدارشدن؟
نتیجه گیری اخلاقی غر نزنید کائنات یه کاری میکنه که آدم بگه غلط کردم همون وضعیت قبلی و برگردون😫
هیچی از غر درست نمیشه بخدا فقط بدتر میشه
@adelehz
حالا خوبتون شد 🙁🤦♀
مریضی و ترس از مریض شدن بهتره یا صبح زود بیدارشدن؟
نتیجه گیری اخلاقی غر نزنید کائنات یه کاری میکنه که آدم بگه غلط کردم همون وضعیت قبلی و برگردون😫
هیچی از غر درست نمیشه بخدا فقط بدتر میشه
@adelehz
آدمها
آرزوها
باورها
تلاشها
و هر آنچه شبها با آن سر به بالین میگذارند.
گاه با یک آرزو حتی محال حتی دور از دسترس
گاه با یک رویا گرچه دور از دست گرچه خیلی دور
گاه با یک یاد گرچه نامهربان گرچه دل آزار
گاه با یک بغض گرچه کهنه گرچه بی دلیل
آدمها هنگام خواب بقچه هایی زیر بغل شان دارند و آنچنان محکم در آغوش میکشندشان که خوابشان ببرد
در واقع بقچه های هر آدمی در خواب همان چیزهایی ست که در بیداری از دستش دور مانده ست.
دلم میخواهد دعا کنم برای همه ی آدمهای دنیا که شبی نیمه شبی خدا بقچه های خوابشان را بگشاید و آنچه در آرزویش هستند را بیرون بیاورد و برفراز بسترشان بگذارد و صبحی شود که آدمها برخیزند از دیدن بقچه ی خالی بغض شان بگیرد ولی وقتی چشم برگردانند آرزویشان را برفراز بسترشان ببینند که به آنها لبخند میزند...
و این چنین دنیا پر شود از خنده های الماس نشان و از ته دل...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آرزوها
باورها
تلاشها
و هر آنچه شبها با آن سر به بالین میگذارند.
گاه با یک آرزو حتی محال حتی دور از دسترس
گاه با یک رویا گرچه دور از دست گرچه خیلی دور
گاه با یک یاد گرچه نامهربان گرچه دل آزار
گاه با یک بغض گرچه کهنه گرچه بی دلیل
آدمها هنگام خواب بقچه هایی زیر بغل شان دارند و آنچنان محکم در آغوش میکشندشان که خوابشان ببرد
در واقع بقچه های هر آدمی در خواب همان چیزهایی ست که در بیداری از دستش دور مانده ست.
دلم میخواهد دعا کنم برای همه ی آدمهای دنیا که شبی نیمه شبی خدا بقچه های خوابشان را بگشاید و آنچه در آرزویش هستند را بیرون بیاورد و برفراز بسترشان بگذارد و صبحی شود که آدمها برخیزند از دیدن بقچه ی خالی بغض شان بگیرد ولی وقتی چشم برگردانند آرزویشان را برفراز بسترشان ببینند که به آنها لبخند میزند...
و این چنین دنیا پر شود از خنده های الماس نشان و از ته دل...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
یک بعدازظهر گرم تابستانی آن روزها که هنوز لبخندها واقعی بود در غلظت گرمای روبه غروب تابستان از راه رسیدی . چای حاضر بود برایت ریختم بدون اینکه بپرسم میخوری یا نه ؟ خندیدی انگار بدت نمی آمد چای بخوریم . چای خوردیم از روزهای رفته گفتی و من شنیدم و من گفتم…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه ثروتی هم هست تو دنیا که اصلا قیمت نداره اونم شانس آشنا شدن با آدمهای مهربونه
مرسی که همیشه محبت دارین❤️
@adelehz
مرسی که همیشه محبت دارین❤️
@adelehz
صبح ازشب عبور میکند و به شهر می رسد.
خورشید به یاد باور کودکی مان از خواب بیدارمیشود و از پشت کوه بیرون می آید ..
خیابان سکوت را توی کیفش میگذارد و غرق صدای قدمها میشود..
و این چنین یک اتفاق بزرگ رخ می دهد
روز آغاز میگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
خورشید به یاد باور کودکی مان از خواب بیدارمیشود و از پشت کوه بیرون می آید ..
خیابان سکوت را توی کیفش میگذارد و غرق صدای قدمها میشود..
و این چنین یک اتفاق بزرگ رخ می دهد
روز آغاز میگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
به خودت در آیینه نگاه کن و زیباترین شعری که بلدی را برای خودت بخوان
قرار نیست همیشه برای یک نفر دیگر دلبرانه بخوانی و عاشقانه بسرایی ،خودت بیخبری اما تو حاصل عشق خدایی به آفرینش
تو را برای دل خودش آفریده ست چطور امکان دارد چنین مخلوق خاصی کم ارزش باشد .
زندگی بی تو ،بله بی تو تویی که حالا روبروی آیینه ای زشت ست .
تو به تنهایی برای زیبایی جهان لازم هستی
خودت را رها نکن هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
قرار نیست همیشه برای یک نفر دیگر دلبرانه بخوانی و عاشقانه بسرایی ،خودت بیخبری اما تو حاصل عشق خدایی به آفرینش
تو را برای دل خودش آفریده ست چطور امکان دارد چنین مخلوق خاصی کم ارزش باشد .
زندگی بی تو ،بله بی تو تویی که حالا روبروی آیینه ای زشت ست .
تو به تنهایی برای زیبایی جهان لازم هستی
خودت را رها نکن هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ زنی را، در هیچ کجای دنیا نمی توانی پیدا کنی که به یک باره عاشق مردی شود. زن ها آرام آرام در یک مرد جوانه می زنند. اما امان از وقتی که زنی، در وجود مردش ریشه بدواند. این جور عشق های یک زن را، هیچ تبری نمی تواند از پا در بیاورد. حالا می خواهد تبر زمان باشد، یا حتی تبر مرگ...
اما چرا... همیشه یک استثنا وجود دارد. و آن برای از ریشه خشکاندن یک زن، خیانت به عشق اوست...
علیرضا اسفندیاری
@adelehz
اما چرا... همیشه یک استثنا وجود دارد. و آن برای از ریشه خشکاندن یک زن، خیانت به عشق اوست...
علیرضا اسفندیاری
@adelehz
تو نور ظهر تابستان بودی که می تابید وسط اتاق
و آتش می زد فرش را با گرمایش
تو نور تابستان بودی در قلبم که روشنش کردی و آتشش زدی...
#عادله_زمانی
@adelehz
و آتش می زد فرش را با گرمایش
تو نور تابستان بودی در قلبم که روشنش کردی و آتشش زدی...
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر از همه ما ضعیف تر بود؛
نه بخاطر غصههای مشترکمان ، بلکه بخاطر
غصههای خصوصی هر کدام از ما که خورده بود ...
کافکا
@adelehz
نه بخاطر غصههای مشترکمان ، بلکه بخاطر
غصههای خصوصی هر کدام از ما که خورده بود ...
کافکا
@adelehz
بیشتر اعضای کانال من خانم ها هستند.اسم کانال هم کاملا زنانه ست ولی این به اون معنی نیست که آقایون اینجا نیستند.ما آقایون با احساس و اهل هنر و شعر کم نداریم.مردها شاید نتونند مثل ما خانم ها با قلب شون حرف بزنند و احساس شون و بیان کنند اما در واقع اونها هستند که ما میتونیم از عشق بگیم بدون اونها پای احساس ما لنگ میزنه..خوبه که هستند.
@adelehz
@adelehz