"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
موزیک شب قطعه بهار این خزان ازگروه گرامافون ❤️☔️🎼 بشنوید با ما 🎼🎧🌛🌙 @adelehz
خیالت درمن جاری ست...
همچون رودی میان صحرا
#عادله_زمانی
شب رویایی❤️🌙
@adelehz
وقتی بزرگ میشوی
روزهای خوب در زندگی رفته رفته کم تر میشود..
کاش با بزرگ شدنمان حدااقل آدم های خوب
اطرافمان تحلیل نروند...
@adelehz
به من گفتی اگر انسان نبودم دلم میخواست
چه باشم..
بی تردید گفتم جغد!
صبح تاشب بنشینم وبه تو زل بزنم 😊
#عادله_زمانی
@adelehz
بدون هیچ شرطی نخواهی رفت ازیادم..
@adelehz
پاییزجان خوش آمدی..
هرسال میشود چشم انتظارت بود
وتو..بی دریغ بعدهر رفتن بازمیگردی
تومثل بعضی آدمها نیامدن را بلدنیستی
خوشحالم که بازهم میبینمت..
به خانه مان خوش آمدی🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بازهم شب شد
پرواز آغازشد..
روح سرگردانم را میگویم..
می آیدتاببینتت ...
شب پراز رویا🌙🌙
@adelehz
چیزی بگوحرفی بزن شـــیرین زبانم
کم‌حرف‌هاپُرچانه‌هارادوست دارند!

#محمود_فروتن
پ.ن حس خوب از عکس وشعر😊

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح امروزو بادیدن دوتا از خوشگلهای عالم شروع کنیم 😊
صبحی که بادیدن پاکی ومهربونی شروع بشه خیلی خوب پیش میره❤️😊
صبح بخیر💋
@adelehz
میشود با یک لیوان چای
وسط یک عصر داغ
شهریوری هم احساس خوشبختی کرد
اگر انکه باید باشد..
عصرهای پایانی تابستونی تون بخیر❤️
@adelehz
اگرمیشد برت میداشتم
ازان طرف دنیا و میکشیدمت
کنار خودم..
ولی حیف هیچ وقت نقاشیم خوب نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز دارد سرمیرسد.
مادرم شروع کرده به بافتن دستکش های
گرم ونرم ..
راستش هنوز نتوانستم به او بگویم
که امسال تو دستانم را گرم میکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz
آن صید غریبم ،که کنندم اگر آزاد
جایی نبرم راه، مگر خانه ی صیاد

#واله_اصفهانی

@adelehz
ای باد صبح بـین کـه کجا می‌فـرستمت
نـزدیکـــــ آفــتـاب وفــا می‌فـرستمت
این سر به مهر نامه بدان مهربان رسان
کس را خبر مکن کـه کجا می‌فـرستمت
#خاقانی
صبح زیباا🌹❤️🌹
@adelehz
وقتی " زنی " ، شال خوش رنگ و لعابش را بر سر می کند و اندکی عقبش می برد تا گیسوان زیبای بلوند یا سیاه و خوش رنگش اندکی بیرون باشد .... وقتی " زنی " مانتوی کوتاه سنتی و شلوار جین یا ساپورتش را می پوشد ... وقتی " زنی " ناخنهای بلندش را لاک کاری می کند به دقت معماری بناهای باستانی ... وقتی " زنی " با دقتی ریاضی وار رژ لب می زند و زیباییش را جلوه گر می کند ... وقتی " زنی " از ته دل می خندد ... وقتی زنی ورزش می کند ، می دود و سرحال است ... بدانیم که این زمین فسون زده ی غیرقابل تحمل با همین چیزها اندکی قابل تحمل تر می شود ... بدانیم زنان با زنانگی شان اندکی جان بخشیده اند به این هستی ساکت و بی روح ... مزاحم روح زنانگی شان نشویم ... با نگاه ها و حرکاتمان آزارشان ندهیم ... معلم اخلاق نشویم ... غیرتمان از غیرت خدا بیشتر نشود و لذت زیبایی شناسانه مان آلوده ی هوس نگردد ... همین ...

#محمد_آزاد_جلالی_زاده

@adelehz
بودنت آرامش است
گرچه فاصله زیاد باشد
من به همین بودن قانعم..
@adelehz
بعضی آدمها
شهاب سنگند..هر هزارسال یکبار می آیند
اما باآمدنشان چنان زیبایی و شگرفی می آورند که تورا تا هزارسال بعد دلخوش نگاه میدارند...
#عادله_زمانی
@adelehz
و واقعیتش
همیشه دراین خانه را
خواهم زد..
@adelehz
صبح یعنی که گل از غنچه تو وا بشود
فَلــق از شـرق تو را محوِ تماشـا بشود

صبح یعنی که ز پیمانه ی چشمانِ ترت
سر هر کوچه دو تا میکده بر پا بشود!

#مهدى_خداپرست
صبح تون به شادی برکت و خوشی❤️
@adelehz