ژیار کودک ۵ ساله ی جوانرودی بدست نامادری به قتل رسید .
من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره .
ما گاهی اینقدر درگیر حرف از دخترها میشیم که مظلومیت بعضی پسرها رو نادیده میگیریم متاسفانه.
@adelehz
من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره .
ما گاهی اینقدر درگیر حرف از دخترها میشیم که مظلومیت بعضی پسرها رو نادیده میگیریم متاسفانه.
@adelehz
نیست ممکن
که دل ما ز وفا برگردد
ما همانیم
اگر یار همان است که بود
گرچه نگذاشت اثر
عشق تو از نام و نشان
دل ز داغت
به همان مهر و نشان است
که بود
صائب تبریزی
@adelehz
که دل ما ز وفا برگردد
ما همانیم
اگر یار همان است که بود
گرچه نگذاشت اثر
عشق تو از نام و نشان
دل ز داغت
به همان مهر و نشان است
که بود
صائب تبریزی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ژیار کودک ۵ ساله ی جوانرودی بدست نامادری به قتل رسید . من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره . ما گاهی اینقدر…
ID : @bezhy_news
مەزهەر خالقی ــ لای لای نمامی ژینم
این لالایی و یکی از اعضای کانال فرستادن و گفتند که قتل این طفل معصوم خیلی از دوستان کوردزبان رو متاثر کرده 😔یه ضرب المثل هست که میگه بچه از مادر یتیم میشه و انگار درست میگه 😔
@adelehz
@adelehz
آدمها شبها میشکافند
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
جوانه می زند از لابلای شب گل نور
و آنچه را ساعتی قبل سیاه و ترسناک بوده زیبا و دلپذیر میکند.
کاش خداوند در زندگی همه ی ما آدمهای دلتنگش کمی صبح بریزد که روشن کند هر زاویه ی خانه مان را
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤
@adelehz
و آنچه را ساعتی قبل سیاه و ترسناک بوده زیبا و دلپذیر میکند.
کاش خداوند در زندگی همه ی ما آدمهای دلتنگش کمی صبح بریزد که روشن کند هر زاویه ی خانه مان را
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤
@adelehz
اگر به کسی بگویی دوستت دارم قطعا شک خواهد کرد اما اگر به او بگویی از تو متنفرم سریعا باور میکند .
متاسفم اما حقیقت این ست که قدرت تنفر از عشق بالاتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
متاسفم اما حقیقت این ست که قدرت تنفر از عشق بالاتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه عکاس به این خانم ها بعد از گرفتن عکس گفته شما چه خوشگلید
و بعد از واکنش شون عکس گرفته
نتیجه رو ببینید 😍
قدرت کلمات و مهربونی اینه😍❤️
@adelehz
و بعد از واکنش شون عکس گرفته
نتیجه رو ببینید 😍
قدرت کلمات و مهربونی اینه😍❤️
@adelehz
گر یک نفست ز زندگانی گذرد
مگذار که جز به شادمانی گذرد!
هشدار! که سرمایهی سودای جهان
عمرست، چنانش گذرانی گذرد..
خيام نيشابورى
@adelehz
مگذار که جز به شادمانی گذرد!
هشدار! که سرمایهی سودای جهان
عمرست، چنانش گذرانی گذرد..
خيام نيشابورى
@adelehz
بانوی من !
دلم میخواست در عصر دیگری دوستت میداشتم
در عصری مهربانتر و شاعرانهتر
عصری که عطرِ کتاب ،
عطرِ یاس و عطرِ آزادی را بیشتر حس میکرد.
دلم میخواست تو را
در عصر شمع دوست میداشتم !
در عصر هیزم و بادبزنهای اسپانیایی
و نامههای نوشته شده با پر
و پیراهنهای تافتهی رنگارنگ
نه در عصر دیسکو ،
ماشینهای فراری و شلوارهای جین
دلم میخواست تو را در عصرِ دیگری میدیدم
عصری که در آن
گنجشکان ، پلیکانها و پریان دریایی حاکم بودند
عصری که از آنِ نقاشان بود ،
از آنِ موسیقیدانها ،
عاشقان ،
شاعران ،
کودکان
و دیوانگان
دلم میخواست تو با من بودی
در عصری که بر گل و شعر و بوریا و زن ستم نبود
ولی افسوس
ما دیر رسیدیم
ما گل عشق را جستجو میکنیم ،
در عصری که با عشق بیگانه است
نزار قبانی
@adelehz
دلم میخواست در عصر دیگری دوستت میداشتم
در عصری مهربانتر و شاعرانهتر
عصری که عطرِ کتاب ،
عطرِ یاس و عطرِ آزادی را بیشتر حس میکرد.
دلم میخواست تو را
در عصر شمع دوست میداشتم !
در عصر هیزم و بادبزنهای اسپانیایی
و نامههای نوشته شده با پر
و پیراهنهای تافتهی رنگارنگ
نه در عصر دیسکو ،
ماشینهای فراری و شلوارهای جین
دلم میخواست تو را در عصرِ دیگری میدیدم
عصری که در آن
گنجشکان ، پلیکانها و پریان دریایی حاکم بودند
عصری که از آنِ نقاشان بود ،
از آنِ موسیقیدانها ،
عاشقان ،
شاعران ،
کودکان
و دیوانگان
دلم میخواست تو با من بودی
در عصری که بر گل و شعر و بوریا و زن ستم نبود
ولی افسوس
ما دیر رسیدیم
ما گل عشق را جستجو میکنیم ،
در عصری که با عشق بیگانه است
نزار قبانی
@adelehz
بعضی آدمها فراموش نمیشوند.انقدرخوبند که نمیتوانی فراموششان کنی.انگار که بهارند..همیشه دلت میخواهدشان.بعضی آدمها نایابند اگر یکی شان را داری یعنی ثروتمندترینی و بکوش ثروتت را ازدست ندهی.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
میگن میلیونها دنیا شبیه دنیای ما وجود داره، امیدوارم حداقل تو یکیشون بهت رسیده باشم..
این و خوندم دلم گرفت .چه اندوه محالی
شب زیبا ❤️
@adelehz
این و خوندم دلم گرفت .چه اندوه محالی
شب زیبا ❤️
@adelehz