Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
"زنی کهگم کردم "
هرگاه اندوهگین شدی به من بازگرد. دلت از اندوه عالم نگیرد من اینجا هستم ،هستم تا در روزی که از عالم خسته شدی آغوشم را برویت باز کنم.. تو هرگز دلمرده نخواهی شد هرگاه که بخواهی شکست را بپذیری مرا بیاد خواهی آورد که حضور دارم و منتظر شادی ات هستم . #عادله_زمانی…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هروقت یکی میگرید، دیگری میخندد. دوست عزیز، این قانون عالم است، رمز کمالِ همهجانبهی آن است. اگر غیر از گریه چیزی در میان نباشد، حاصل یکنواختی محض است و اگر جز خنده چیزی نشنوی خستهکننده است. اما توزیع متناسب اشک و دستافشانی، هقهق و نغمهخوانی، روح عالم را از تنوع لازم برخوردار میکند و این روح بدل به توازن حیات میشود.
✍🏻 ماشادو د آسیس
@adelehz
✍🏻 ماشادو د آسیس
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا من و ببخشه ولی تابستون این از خیلی های ما پرهیجان تر میگذره 🤦♀😅
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میدانی مردی که با او خندیده باشم جذاب ست ولی عشق واقعی مردی ست که بتواند شانه ی گریه هایم باشد .
شاید بگویی مرد نباید طاقت دیدن اشک زن را داشته باشد اما من میگویم مرد واقعی دلدار اشکهای زن ست و همان کسی ست که نخواهد گذاشت زنی به خاطر اشتباه او اشک بریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید بگویی مرد نباید طاقت دیدن اشک زن را داشته باشد اما من میگویم مرد واقعی دلدار اشکهای زن ست و همان کسی ست که نخواهد گذاشت زنی به خاطر اشتباه او اشک بریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
ژیار کودک ۵ ساله ی جوانرودی بدست نامادری به قتل رسید .
من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره .
ما گاهی اینقدر درگیر حرف از دخترها میشیم که مظلومیت بعضی پسرها رو نادیده میگیریم متاسفانه.
@adelehz
من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره .
ما گاهی اینقدر درگیر حرف از دخترها میشیم که مظلومیت بعضی پسرها رو نادیده میگیریم متاسفانه.
@adelehz
نیست ممکن
که دل ما ز وفا برگردد
ما همانیم
اگر یار همان است که بود
گرچه نگذاشت اثر
عشق تو از نام و نشان
دل ز داغت
به همان مهر و نشان است
که بود
صائب تبریزی
@adelehz
که دل ما ز وفا برگردد
ما همانیم
اگر یار همان است که بود
گرچه نگذاشت اثر
عشق تو از نام و نشان
دل ز داغت
به همان مهر و نشان است
که بود
صائب تبریزی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ژیار کودک ۵ ساله ی جوانرودی بدست نامادری به قتل رسید . من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره . ما گاهی اینقدر…
ID : @bezhy_news
مەزهەر خالقی ــ لای لای نمامی ژینم
این لالایی و یکی از اعضای کانال فرستادن و گفتند که قتل این طفل معصوم خیلی از دوستان کوردزبان رو متاثر کرده 😔یه ضرب المثل هست که میگه بچه از مادر یتیم میشه و انگار درست میگه 😔
@adelehz
@adelehz
آدمها شبها میشکافند
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
جوانه می زند از لابلای شب گل نور
و آنچه را ساعتی قبل سیاه و ترسناک بوده زیبا و دلپذیر میکند.
کاش خداوند در زندگی همه ی ما آدمهای دلتنگش کمی صبح بریزد که روشن کند هر زاویه ی خانه مان را
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤
@adelehz
و آنچه را ساعتی قبل سیاه و ترسناک بوده زیبا و دلپذیر میکند.
کاش خداوند در زندگی همه ی ما آدمهای دلتنگش کمی صبح بریزد که روشن کند هر زاویه ی خانه مان را
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤
@adelehz
اگر به کسی بگویی دوستت دارم قطعا شک خواهد کرد اما اگر به او بگویی از تو متنفرم سریعا باور میکند .
متاسفم اما حقیقت این ست که قدرت تنفر از عشق بالاتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
متاسفم اما حقیقت این ست که قدرت تنفر از عشق بالاتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه عکاس به این خانم ها بعد از گرفتن عکس گفته شما چه خوشگلید
و بعد از واکنش شون عکس گرفته
نتیجه رو ببینید 😍
قدرت کلمات و مهربونی اینه😍❤️
@adelehz
و بعد از واکنش شون عکس گرفته
نتیجه رو ببینید 😍
قدرت کلمات و مهربونی اینه😍❤️
@adelehz
گر یک نفست ز زندگانی گذرد
مگذار که جز به شادمانی گذرد!
هشدار! که سرمایهی سودای جهان
عمرست، چنانش گذرانی گذرد..
خيام نيشابورى
@adelehz
مگذار که جز به شادمانی گذرد!
هشدار! که سرمایهی سودای جهان
عمرست، چنانش گذرانی گذرد..
خيام نيشابورى
@adelehz