روزی خواهد رسید که از تمام آنهایی که به زندگیت آمدند ولی مال تو نبودند برای رفتن شان تشکر خواهی کرد.
و خواهی گفت که کاش زودتر این اتفاق می افتاد تا یاد بگیرم که هرگز به کمتر از یک عشق واقعی راضی نباشم.
#عادله_زمانی
@adelehz
و خواهی گفت که کاش زودتر این اتفاق می افتاد تا یاد بگیرم که هرگز به کمتر از یک عشق واقعی راضی نباشم.
#عادله_زمانی
@adelehz
☘چقدر "جمعه " بدهکاریم به خودمون !
می گفت : ازدواج که کردیم یک موتور داشتیم و باهاش همه آخرهفته ها میرفتیم بیرون شهر ، کوه ، پارک و ...ناهار ظهر جمعه رو کتلت درست می کردیم همین پارک نزدیک خونه باشیم هوایی تازه کنیم .
بعد افتادیم به صرافت ماشین خریدن. افتادیم به کار و کار و اضافه کار . یه ماشین خریدیم. مدل پایین بود! سفر راه دور نمی شد بریم. اونقدر کار کردیم که ماشین رو عوض کردیم و خونه و بعد وسایل خونه و دوباره ماشین رو و باز ...
به خودمون که اومدیم دیدیم دو تا ماشین تو پارکینگ زیر چادر اند.
پرسید: امروز چندشنبه س؟
یادم میاد جمعه س.
میگه: میخوام زنگ بزنم غذا بیارن؟ چی می خوری؟
پرده رو میزنم کنار ؛ عطر جمعه میاد و کتلت از پارک سر کوچه.چند ساله اونجا جا گذاشتیمش؟!
دست بکار میشم...
میگه: چه بوی آشنایی راه انداختی!!! یه حال خوبی داره!
میگم: پاشو ؛ پاشو یه عاااالمه جمعه رو باید جبران کنیم .
هوا چقده دونفره س امروز ..
ناشناس
@adelehz
می گفت : ازدواج که کردیم یک موتور داشتیم و باهاش همه آخرهفته ها میرفتیم بیرون شهر ، کوه ، پارک و ...ناهار ظهر جمعه رو کتلت درست می کردیم همین پارک نزدیک خونه باشیم هوایی تازه کنیم .
بعد افتادیم به صرافت ماشین خریدن. افتادیم به کار و کار و اضافه کار . یه ماشین خریدیم. مدل پایین بود! سفر راه دور نمی شد بریم. اونقدر کار کردیم که ماشین رو عوض کردیم و خونه و بعد وسایل خونه و دوباره ماشین رو و باز ...
به خودمون که اومدیم دیدیم دو تا ماشین تو پارکینگ زیر چادر اند.
پرسید: امروز چندشنبه س؟
یادم میاد جمعه س.
میگه: میخوام زنگ بزنم غذا بیارن؟ چی می خوری؟
پرده رو میزنم کنار ؛ عطر جمعه میاد و کتلت از پارک سر کوچه.چند ساله اونجا جا گذاشتیمش؟!
دست بکار میشم...
میگه: چه بوی آشنایی راه انداختی!!! یه حال خوبی داره!
میگم: پاشو ؛ پاشو یه عاااالمه جمعه رو باید جبران کنیم .
هوا چقده دونفره س امروز ..
ناشناس
@adelehz
هرگاه اندوهگین شدی به من بازگرد.
دلت از اندوه عالم نگیرد من اینجا هستم ،هستم تا در روزی که از عالم خسته شدی آغوشم را برویت باز کنم..
تو هرگز دلمرده نخواهی شد هرگاه که بخواهی شکست را بپذیری مرا بیاد خواهی آورد که حضور دارم و منتظر شادی ات هستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
دلت از اندوه عالم نگیرد من اینجا هستم ،هستم تا در روزی که از عالم خسته شدی آغوشم را برویت باز کنم..
تو هرگز دلمرده نخواهی شد هرگاه که بخواهی شکست را بپذیری مرا بیاد خواهی آورد که حضور دارم و منتظر شادی ات هستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
"زنی کهگم کردم "
هرگاه اندوهگین شدی به من بازگرد. دلت از اندوه عالم نگیرد من اینجا هستم ،هستم تا در روزی که از عالم خسته شدی آغوشم را برویت باز کنم.. تو هرگز دلمرده نخواهی شد هرگاه که بخواهی شکست را بپذیری مرا بیاد خواهی آورد که حضور دارم و منتظر شادی ات هستم . #عادله_زمانی…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هروقت یکی میگرید، دیگری میخندد. دوست عزیز، این قانون عالم است، رمز کمالِ همهجانبهی آن است. اگر غیر از گریه چیزی در میان نباشد، حاصل یکنواختی محض است و اگر جز خنده چیزی نشنوی خستهکننده است. اما توزیع متناسب اشک و دستافشانی، هقهق و نغمهخوانی، روح عالم را از تنوع لازم برخوردار میکند و این روح بدل به توازن حیات میشود.
✍🏻 ماشادو د آسیس
@adelehz
✍🏻 ماشادو د آسیس
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا من و ببخشه ولی تابستون این از خیلی های ما پرهیجان تر میگذره 🤦♀😅
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میدانی مردی که با او خندیده باشم جذاب ست ولی عشق واقعی مردی ست که بتواند شانه ی گریه هایم باشد .
شاید بگویی مرد نباید طاقت دیدن اشک زن را داشته باشد اما من میگویم مرد واقعی دلدار اشکهای زن ست و همان کسی ست که نخواهد گذاشت زنی به خاطر اشتباه او اشک بریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید بگویی مرد نباید طاقت دیدن اشک زن را داشته باشد اما من میگویم مرد واقعی دلدار اشکهای زن ست و همان کسی ست که نخواهد گذاشت زنی به خاطر اشتباه او اشک بریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
ژیار کودک ۵ ساله ی جوانرودی بدست نامادری به قتل رسید .
من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره .
ما گاهی اینقدر درگیر حرف از دخترها میشیم که مظلومیت بعضی پسرها رو نادیده میگیریم متاسفانه.
@adelehz
من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره .
ما گاهی اینقدر درگیر حرف از دخترها میشیم که مظلومیت بعضی پسرها رو نادیده میگیریم متاسفانه.
@adelehz
نیست ممکن
که دل ما ز وفا برگردد
ما همانیم
اگر یار همان است که بود
گرچه نگذاشت اثر
عشق تو از نام و نشان
دل ز داغت
به همان مهر و نشان است
که بود
صائب تبریزی
@adelehz
که دل ما ز وفا برگردد
ما همانیم
اگر یار همان است که بود
گرچه نگذاشت اثر
عشق تو از نام و نشان
دل ز داغت
به همان مهر و نشان است
که بود
صائب تبریزی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ژیار کودک ۵ ساله ی جوانرودی بدست نامادری به قتل رسید . من معمولا این نوع خبرها رو در پیج نمی ذارم این مورد رو استثنا میذارم چون میخوام بگم همون طور که قتل یک دختر بچه بدست پدر یا ناپدری دردناکه قتل یه پسر بچه هم میتونه بدست نامادریش صورت بگیره . ما گاهی اینقدر…
ID : @bezhy_news
مەزهەر خالقی ــ لای لای نمامی ژینم
این لالایی و یکی از اعضای کانال فرستادن و گفتند که قتل این طفل معصوم خیلی از دوستان کوردزبان رو متاثر کرده 😔یه ضرب المثل هست که میگه بچه از مادر یتیم میشه و انگار درست میگه 😔
@adelehz
@adelehz