موزیک شب قطعه "یه روزی میاد"از احسان خواجه امیری...
این آهنگ چیزی نمیگه جز یک واقعیت محض!
و این واقعیت محض اینه که زمان هر دردی رو تسکین میده و همه چیز رو تغییرمیده فقط باید بگذره.😔
بشنوید با ما🎼🎧🌙
@adelehz
این آهنگ چیزی نمیگه جز یک واقعیت محض!
و این واقعیت محض اینه که زمان هر دردی رو تسکین میده و همه چیز رو تغییرمیده فقط باید بگذره.😔
بشنوید با ما🎼🎧🌙
@adelehz
بگذار، كه بر شاخه این صبح دلاویز
بنشینم و از عشق سرودی بسرایم ❤️
پ.ن تصویری از گل فراموشم نکن 🌺
صبح جمعه تون بخیر🌹🌺😘
@adelehz
بنشینم و از عشق سرودی بسرایم ❤️
پ.ن تصویری از گل فراموشم نکن 🌺
صبح جمعه تون بخیر🌹🌺😘
@adelehz
گاهی فکر میکنم سرم حسابی
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مامانشون میخاد ازشون عکس یادگاری بگیره 😊💋
@adelehz
@adelehz
من اگر خدا بودم
قطعا یکی از گناهان کبیره را
گریاندن آدمی قرارمیدادم..
وفقط خدامیداند درپس یک قطره
کوچک اشک چه دریایی از غم موج
میزند...
#عادله_زمانی
@adelehz
قطعا یکی از گناهان کبیره را
گریاندن آدمی قرارمیدادم..
وفقط خدامیداند درپس یک قطره
کوچک اشک چه دریایی از غم موج
میزند...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه بهار این خزان ازگروه گرامافون ❤️☔️🎼 بشنوید با ما 🎼🎧🌛🌙 @adelehz
وقتی بزرگ میشوی
روزهای خوب در زندگی رفته رفته کم تر میشود..
کاش با بزرگ شدنمان حدااقل آدم های خوب
اطرافمان تحلیل نروند...
@adelehz
روزهای خوب در زندگی رفته رفته کم تر میشود..
کاش با بزرگ شدنمان حدااقل آدم های خوب
اطرافمان تحلیل نروند...
@adelehz
به من گفتی اگر انسان نبودم دلم میخواست
چه باشم..
بی تردید گفتم جغد!
صبح تاشب بنشینم وبه تو زل بزنم 😊
#عادله_زمانی
@adelehz
چه باشم..
بی تردید گفتم جغد!
صبح تاشب بنشینم وبه تو زل بزنم 😊
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییزجان خوش آمدی..
هرسال میشود چشم انتظارت بود
وتو..بی دریغ بعدهر رفتن بازمیگردی
تومثل بعضی آدمها نیامدن را بلدنیستی
خوشحالم که بازهم میبینمت..
به خانه مان خوش آمدی🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
هرسال میشود چشم انتظارت بود
وتو..بی دریغ بعدهر رفتن بازمیگردی
تومثل بعضی آدمها نیامدن را بلدنیستی
خوشحالم که بازهم میبینمت..
به خانه مان خوش آمدی🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی بگوحرفی بزن شـــیرین زبانم
کمحرفهاپُرچانههارادوست دارند!
#محمود_فروتن
پ.ن حس خوب از عکس وشعر😊
@adelehz
کمحرفهاپُرچانههارادوست دارند!
#محمود_فروتن
پ.ن حس خوب از عکس وشعر😊
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح امروزو بادیدن دوتا از خوشگلهای عالم شروع کنیم 😊
صبحی که بادیدن پاکی ومهربونی شروع بشه خیلی خوب پیش میره❤️😊
صبح بخیر💋
@adelehz
صبحی که بادیدن پاکی ومهربونی شروع بشه خیلی خوب پیش میره❤️😊
صبح بخیر💋
@adelehz
میشود با یک لیوان چای
وسط یک عصر داغ
شهریوری هم احساس خوشبختی کرد
اگر انکه باید باشد..
عصرهای پایانی تابستونی تون بخیر❤️
@adelehz
وسط یک عصر داغ
شهریوری هم احساس خوشبختی کرد
اگر انکه باید باشد..
عصرهای پایانی تابستونی تون بخیر❤️
@adelehz
اگرمیشد برت میداشتم
ازان طرف دنیا و میکشیدمت
کنار خودم..
ولی حیف هیچ وقت نقاشیم خوب نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
ازان طرف دنیا و میکشیدمت
کنار خودم..
ولی حیف هیچ وقت نقاشیم خوب نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز دارد سرمیرسد.
مادرم شروع کرده به بافتن دستکش های
گرم ونرم ..
راستش هنوز نتوانستم به او بگویم
که امسال تو دستانم را گرم میکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم شروع کرده به بافتن دستکش های
گرم ونرم ..
راستش هنوز نتوانستم به او بگویم
که امسال تو دستانم را گرم میکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz