"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خدا
چیست؟
کیست؟
کجاست؟
خدا در دستیست که به یاری میگیری
درقلبیست که شاد میکنی
درلبخندیست که به لب مینشانی
خدا درعطر خوش نانیست که به دیگری میدهی
درجشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی
آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی
خدا، در تو، با تو، و برای توست...
سهراب سپهری

صبح به خیر ❤️

@adelehz
به کسی که برایت نمی‌نویسد
مزاحمِ روزهایت نمی‌شود، درباره ‌ات نمی‌خواند
مهمترین تاریخ‌های تو را حفظ نمی‌کند و زندگی‌ات را پُر از کارهای شگفت‌‌انگیز نمی‌کند ‏
وابسته نشو
وابسته نشو
وابسته نشو...

‏⁧
غسان کنفانی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دخترک با کنجکاوی به دستانش نگاه میکرد.
پرسید چرا بین انگشتان خالیست؟؟
مادربزرگ آهی کشید وگفت تا باانگشتان آنکه باید،پرش کنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
می ترسم
بگویم
"دوستت دارم"

بی تردید؛
شراب که از سبو
سرازیر شود
اندکی از آن کاسته می‌شود!

نزار قبانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
معین – سفر
تو رو دیدم تو بارون دل دریا تو بودی
تو موج سبز سبز تن صحرا تو بودی
مگه میشه ندیدت تو مهتاب شبونه
مگه میشه نخوندت تو شعر عاشقونه؟

@adelehz
از دوست داشتن های نیمه کاره میترسم
عشق یا باید باشد یا نباشد نمیشود که امروز باشد فردا نه ...
نمیشود که یک گل گلبرگ یا ساقه نداشته باشد
گل به مجموعش ست که گل میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شعر احمد شاملو
دکلمه محمد همتی
@adelehz
سر به گریبان خواب، از چه فرو برده‌ای ؟
بر قد روشندلان، جامه بریده است صبح...!

#صائب تبریزی

صبح به خیر ❤️
@adelehz
من خودمو به خاطر تمام روزهایی که تو بچگی مادرم مجبورم میکرد صبحونه بخورم و نمیخوردم نمیبخشم🤦‍♀
@adelehz
چرا ما چشمانمان را می‌بندیم وقتی:
می‌بوسیم
بغل می‌کنیم
دعا می‌کنیم
گریه می‌کنیم
رویا می‌بینیم
گوش می‌دیم
و استشمام می‌کنیم؟

چون که زیباترین چیزها در زندگی،
قابل دیدن نیستند!
بلکه به وسیله‌ی قلب حس می‌شوند!


دنزل واشنگتن
@adelehz
دوستی که عاشقش شدی هرگز دوباره تبدیل به دوستت نخواهد شد .
تو یا تا همیشه عاشق آن آدم خواهی ماند
یا از وی متنفر میشوی...
#عادله_زمانی
@adelehz
کودکی از خدا پرسید تو چه میخوری؟ چه میپوشی؟ در کجا ساکنی؟

خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!

غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...

@adelehz
همه مون یه دوست مثل این داریم که تو هر شرایطی داره سلفی میگیره 🤦‍♀😄
@adelehz
عاشق آرزوهایت باش ،تلاش کن
پشتکار داشته باش اما نهایتش را به خدا بسپار
گاهی آنچنان که فکر میکنی تلاش هم موثر نمیشود،تو تمام تلاشت را میکنی و قطعا باید برنده شوی اما ورق بر میگردد ،آنچنان که خودت هم حیران می مانی
هرگز تصور نکن که تو قادر به انجام کاری به طور صد در صد هستی چون این طور نیست .
فقط از خدا بهترینت را بخواه و صبور باش
خواهی دید که خداوند با نگاه عمیقش آنچه را که باید در دستت قرار خواهد داد.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردها،همان هایی که بلدنیستند گریه کنند و دلتنگی هایشان راقدم میزنند.شاید بدترین عذاب درحقشان همان ست که نمیتوانند اشک بریزند.شاید اشک گرانبهاترین ثروتیست که به زنان رسید..
#عادله_زمانی
@adelehz