Forwarded from "زنی کهگم کردم "
عزیزم
تا وقتی زیبایی وجوان
تاوقتی مشهوری و پولدار
هرکسی میتواند عاشقت شود .
اما عاشق واقعی کسی ست که وقتی تو آدم خاصی نباشی دوستت بدارد .
به بودن های ابتدای راه نیست به ماندن های ،تا انتهای راه ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
تا وقتی زیبایی وجوان
تاوقتی مشهوری و پولدار
هرکسی میتواند عاشقت شود .
اما عاشق واقعی کسی ست که وقتی تو آدم خاصی نباشی دوستت بدارد .
به بودن های ابتدای راه نیست به ماندن های ،تا انتهای راه ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
محبوبم!
شما طعم چای چین اول دشتهای لاهیجاناید، یک قندان قند که حبه حبه کامم را شیرین میکند...
محمدصالحعلاء
@adelehz
شما طعم چای چین اول دشتهای لاهیجاناید، یک قندان قند که حبه حبه کامم را شیرین میکند...
محمدصالحعلاء
@adelehz
بی تعارف بگویم، زنی که رقصیدن بلد است
شش بر صفر از بقیه جلوتر است!
زنی که رقصیدن بلد است،
میتواند یک زندگی را گرم کند
رقصیدن دلبری و ظرافت را می آموزد
کدامتان زنی را میشناسید
که بعد از چند بار قر دادن و رقصیدن
خنده روی لبانش نباشد؟!
رقصیدن، عادت به خندیدن را می آموزد
رقصیدن، شبیه عاشقی کردن است
میان عاشقی، شبیه بوسیدن است
خودتان را میان غمزه های رقص، رها کنید...
👤سیما امیرخانی
@adelehz
شش بر صفر از بقیه جلوتر است!
زنی که رقصیدن بلد است،
میتواند یک زندگی را گرم کند
رقصیدن دلبری و ظرافت را می آموزد
کدامتان زنی را میشناسید
که بعد از چند بار قر دادن و رقصیدن
خنده روی لبانش نباشد؟!
رقصیدن، عادت به خندیدن را می آموزد
رقصیدن، شبیه عاشقی کردن است
میان عاشقی، شبیه بوسیدن است
خودتان را میان غمزه های رقص، رها کنید...
👤سیما امیرخانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به ما که در جواب درخواستتون میگیم نه،
میگید مغرور
میگید خودخواه
میگید فکر کرده کیه
نه والله ما آش دهن سوزی نیستیم
فقط یادگرفتیم چیزی که نخواستیم بگیم نه
همین
@adelehz
میگید مغرور
میگید خودخواه
میگید فکر کرده کیه
نه والله ما آش دهن سوزی نیستیم
فقط یادگرفتیم چیزی که نخواستیم بگیم نه
همین
@adelehz
آرام باش؛ آرام...
حالا غزلی بخوان. غزلی بخوان برایم.
دلم برای صدایت تنگ شده است.
چه دراز زمانی است که تو را
ندیده ام و صدایت را نشنیدهام.
محمود دولت آبادی
@adelehz
حالا غزلی بخوان. غزلی بخوان برایم.
دلم برای صدایت تنگ شده است.
چه دراز زمانی است که تو را
ندیده ام و صدایت را نشنیدهام.
محمود دولت آبادی
@adelehz
گیریم
خنجر حرف تو
بر پهلوی باورها نشست
نوشدارویی، شرابی، شیونی، شعری به کارش می کنیم
دل که چرکین شد
چه کارش می کنیم؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
خنجر حرف تو
بر پهلوی باورها نشست
نوشدارویی، شرابی، شیونی، شعری به کارش می کنیم
دل که چرکین شد
چه کارش می کنیم؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
همه ی زنها عاشق رنگ قرمزهستند .نه چون رنگ زیبایی ست چون زنها به عشق،سیب سرخ،گل رز و رژ و پیراهن قرمز بیشتر ازهرکس دیگری علاقه دارند.چون زنها با رنگ سرخ زیباترند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی ۲خوابیدی و ۶ بیداری شد😴🤦♀
@adelehz
@adelehz
یک صبح از خواب بیدار شدم و بالاخره به خودم گفتم : هی فلانی امروز وقتش ست.به خدا سلام کردم،لبخندم را برداشتم و روی لبم گذاشتم.کمی فکر مثبت توی کیفم ریختم .به لحن صدایم آرامش بخشیدم ، در نگاهم سکون دریا را قرار دادم و بعد از خانه بیرون رفتم .
چون برای جنگ آن بیرون و با سختی ها فقط باید به خدا ،لبخند ،فکر مثبت، آرامش و سکون تکیه کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون برای جنگ آن بیرون و با سختی ها فقط باید به خدا ،لبخند ،فکر مثبت، آرامش و سکون تکیه کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
دست ها حکایت غریبی دارند...
اگر از من بپرسند قلب دوم آدم کجاست ،می گویم در دستهایش.
از ابتدایی ترین لحظه های زندگی که تکان دادنشان نشانه آغاز است تا لحظه آخر که روی هم گذاشتنشان می شود پایان ؛ و در این میان ، نبض زندگیست که در دست ها میزند.
دست ها قوی ترین مجرای احساسات آدم هستند.
وقتی خشمگین باشد مشت میشوند ، مضطرب باشد می لرزند، خوشحال باشد می رقصند و غمگین باشد ، اشک هایش را پاک می کنند.
دست ها دوستی ها را شکل می دهند وعهد ها می بندند .
واقعیت این است که بدون دخالت دست ها پای هر احساسی همیشه لنگ است و آدم شبیه همان ماشین هایی میشود که ساخته شده اند برای اینکه کارها را ( بدون دخالت دست ) انجام دهند.
دست ها میتوانند عشق های پنهان را برملا کنند ، آن زمان که حتی چشم ها شهامت ابراز ندارند.
دست ها می توانند پل بشوند برای عبور آدم از تنهایی ها.
و درست جایی که واژه ها از بیان احساس عاجز میشوند ، این دست ها هستند که میدان را دست میگیرند.
دست ها عصاره وجود آدم ها هستند
آدم میتواند گاهی حتی دلتنگ دست های کسی باشد.
دست ها حکایت غریبی دارند و من فکر میکنم شاملو بهتر از هرکسی آن را فهمیده بود که گفت : دستت را به من بده ،زیرا که من ریشه های تو را دریافته ام و دست های تو با دستان من آشناست...
یاسمین نورایی
@adelehz
اگر از من بپرسند قلب دوم آدم کجاست ،می گویم در دستهایش.
از ابتدایی ترین لحظه های زندگی که تکان دادنشان نشانه آغاز است تا لحظه آخر که روی هم گذاشتنشان می شود پایان ؛ و در این میان ، نبض زندگیست که در دست ها میزند.
دست ها قوی ترین مجرای احساسات آدم هستند.
وقتی خشمگین باشد مشت میشوند ، مضطرب باشد می لرزند، خوشحال باشد می رقصند و غمگین باشد ، اشک هایش را پاک می کنند.
دست ها دوستی ها را شکل می دهند وعهد ها می بندند .
واقعیت این است که بدون دخالت دست ها پای هر احساسی همیشه لنگ است و آدم شبیه همان ماشین هایی میشود که ساخته شده اند برای اینکه کارها را ( بدون دخالت دست ) انجام دهند.
دست ها میتوانند عشق های پنهان را برملا کنند ، آن زمان که حتی چشم ها شهامت ابراز ندارند.
دست ها می توانند پل بشوند برای عبور آدم از تنهایی ها.
و درست جایی که واژه ها از بیان احساس عاجز میشوند ، این دست ها هستند که میدان را دست میگیرند.
دست ها عصاره وجود آدم ها هستند
آدم میتواند گاهی حتی دلتنگ دست های کسی باشد.
دست ها حکایت غریبی دارند و من فکر میکنم شاملو بهتر از هرکسی آن را فهمیده بود که گفت : دستت را به من بده ،زیرا که من ریشه های تو را دریافته ام و دست های تو با دستان من آشناست...
یاسمین نورایی
@adelehz