"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هنوز قهری؟
نه،فقط دلم گرفته...
@adelehz
بازهم
شب دیگریست..
ومن آماده خواب...
میخوابم فقط به این امید
که به خوابم بیایی واین رویا
تاخودصبح عطر یاس بگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر❤️❤️❤️
چه بسیارند..آدمهایی که به ما نزدیکند
ولی ازما هزارسال دورند..
وآدمهایی که هزارفرسنگ ازما دورند
ولی درقلبمان زندگی میکنند...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتنت برای من
نابودگراست..
شبیه کشاورزی که عاشق گل کوکنار
شده باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنها درهر سنی باهرمدل ورنگ مویی
چاق یا لاغر باچشم ریزیا درشت
قدکوتاه یا بلند..زیبا هستند..
زیبایی درقلب مهربان چشم دلنگران ولبخندزندگی بخش شماست.😊❤️
#عادله_زمانی
🍃🌸

به کسم مکن حواله

که به جز تو کس ندارم ... 😔 😔

#عطار

@adelehz
دلم برای
این هوا
روزها
دلخوشی ها
تنگ شده ...😔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موزیک شب قطعه "یه روزی میاد"از احسان خواجه امیری...
این آهنگ چیزی نمیگه جز یک واقعیت محض!
و این واقعیت محض اینه که زمان هر دردی رو تسکین میده و همه چیز رو تغییرمیده فقط باید بگذره.😔
بشنوید با ما🎼🎧🌙
@adelehz
بگذار، كه بر شاخه این صبح دلاویز 
بنشینم و از عشق سرودی بسرایم ❤️
پ.ن تصویری از گل فراموشم نکن 🌺
صبح جمعه تون بخیر🌹🌺😘
@adelehz
گاهی فکر میکنم سرم حسابی
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مامانشون میخاد ازشون عکس یادگاری بگیره 😊💋
@adelehz
من اگر خدا بودم
قطعا یکی از گناهان کبیره را
گریاندن آدمی قرارمیدادم..
وفقط خدامیداند درپس یک قطره
کوچک اشک چه دریایی از غم موج
میزند...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه بهار این خزان ازگروه گرامافون ❤️☔️🎼 بشنوید با ما 🎼🎧🌛🌙 @adelehz
خیالت درمن جاری ست...
همچون رودی میان صحرا
#عادله_زمانی
شب رویایی❤️🌙
@adelehz
وقتی بزرگ میشوی
روزهای خوب در زندگی رفته رفته کم تر میشود..
کاش با بزرگ شدنمان حدااقل آدم های خوب
اطرافمان تحلیل نروند...
@adelehz
به من گفتی اگر انسان نبودم دلم میخواست
چه باشم..
بی تردید گفتم جغد!
صبح تاشب بنشینم وبه تو زل بزنم 😊
#عادله_زمانی
@adelehz
بدون هیچ شرطی نخواهی رفت ازیادم..
@adelehz
پاییزجان خوش آمدی..
هرسال میشود چشم انتظارت بود
وتو..بی دریغ بعدهر رفتن بازمیگردی
تومثل بعضی آدمها نیامدن را بلدنیستی
خوشحالم که بازهم میبینمت..
به خانه مان خوش آمدی🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz