روزی که دختر دار بشم
به دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه ، خودت برو دنبال خوشبختی ...
بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی ...
نه من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک"دختر" توو مملکتمون
عروس شدنو خونه بخت رفتنه !!!
نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونم
قراره روزی مادر بشی ...
بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی ، احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت !
مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم ؛ هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت !
باور کنید موفقیت یک بانو در گروی
"عروس شدن"و "مادر شدنش" نیست ...
به دخترامون یاد بدیم ...
علی نیکنام راد
#شما_فرستادین
@adelehz
به دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه ، خودت برو دنبال خوشبختی ...
بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی ...
نه من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک"دختر" توو مملکتمون
عروس شدنو خونه بخت رفتنه !!!
نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونم
قراره روزی مادر بشی ...
بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی ، احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت !
مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم ؛ هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت !
باور کنید موفقیت یک بانو در گروی
"عروس شدن"و "مادر شدنش" نیست ...
به دخترامون یاد بدیم ...
علی نیکنام راد
#شما_فرستادین
@adelehz
ما در یک دنیا به خواب رفتیم و در دنیای دیگری از خواب بیدار شدیم. ناگهان دیزنی لند هم سحرآمیز نیست. پاریس هم دیگر عاشقانه نیست. حتی نیویورک هم دیگر خارق العاده به نظر نمیرسد. دیوار چین هم دیگر قلعه تدافعی نیست و مکه خالیست! به آغوش کشیدن و بوسیدن به یکباره اسلحهای مرگبار شدند و به دیدن پدر، مادر و دوستان نرفتن دلیل عشق به آنهاست و ناگهان متوجه میشویم که قدرت، زیبایی و پول بیارزش میشوند، وقتی نمیتوانند اکسیژن حیاتی را به ما بدهند. جهان به زندگی خود ادامه میدهد و زیباست، فقط انسان را در قفس قرار داده. به تصورم جهان در حال فرستادن پیام به ماست: (وجود تو لازم نیست). هوا، زمین و آسمان نیازی به وجودمان ندارند و بدون ما قادرند به زندگیشان ادامه دهند. "وقتی برگشتیم به یاد داشته باشیم که ما میهمان هستیم"
👤فرانچسکا ملاندری
@adelehz
👤فرانچسکا ملاندری
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
صدای غذا خوردن بچه سنجاب و میشنوید😍 قابلیت این و داره که آدم بمیره براش😍😍 @adelehz
یه کارتون بود یه سنجاب داشت که اسمش یادم نیست جلیقه میپوشید و یدونه هم زنگوله داشت توی گردنش
عشق بچگی من بود😍
@adelehz
عشق بچگی من بود😍
@adelehz
به دنیای رنگارنگ خودت برگرد.
اگر دنیای اطراف سیاه ست به رنگهای زنده ی درونت برگرد
نگذار روزهای سیاه قلبت را سیاه کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر دنیای اطراف سیاه ست به رنگهای زنده ی درونت برگرد
نگذار روزهای سیاه قلبت را سیاه کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
بنر جان😍 و دوست دخترش سوووو😁😍 @adelehz
اینقدر از بنر جان ❤استقبال کردید بنظرم لازمه هرچند وقت یکبار از کارتون های بچگی مون پست بذارم😍
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا به به بوسه ای دعوت کن
چنان که کسی اهل جنوب خرما تعارف کند
همان اندازه باارزش و شیرین ...
#عادله_زمانی
فیلم از دخترک دریا ❤️
نخلستانهای باشکوه روستای گنج هرمزگان
@adelehz
چنان که کسی اهل جنوب خرما تعارف کند
همان اندازه باارزش و شیرین ...
#عادله_زمانی
فیلم از دخترک دریا ❤️
نخلستانهای باشکوه روستای گنج هرمزگان
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مدرسه میرفتم .بعضی روزها که از مدرسه بی حوصله می آمدم مادرم توی آشپزخانه بود.من ازان بچه هایی نبودم که بدوم توی اتاقم ،یکراست میرفتم آشپزخانه حتی مقنعه و روپوش مدرسه راهم همانجا می انداختم .بیحوصله بودم خسته و گرسنه .مادرم گاهی اصرار میکرد که ازتوی کابینت فلان چیز را به من بده با بی حوصلگی وقتی برمیخاستم کابینت را که باز میکردم تا مثلا نمک یا فلفل را به مادرم بدهم می دیدم که یک لاک قرمز دانه اناری که هفته پیش دیده بودمش یا یک جاسویچی عروسکی که ان سال خیلی مد شده بود و دختران هم سن و سال من به کوله های مدرسه آویزان میکردند.به من لبخند میزد.ذوق میکردم یک لحظه همه ی خستگی و بیحوصلگی و گرسنگی ام یادم می رفت .بعضی روزهای گرم هم همین داستان را داشتم ولی به شکلی دیگر ..مادرم مجبورم میکرد از داخل فریزر برایش یک بسته سبزی یا مثلا لوبیاهای سرخ کرده را بیاورم اما وقتی سراغش میرفتم بستنی هایی که عاشقشان بودم را پیدا میکردم که مادرم درست همانجایی که من را فرستاده ،چیده بودشان.مادرم خوب بلد بود چطوری خستگی را ازتنم بیرون کند راه خوشحال کردن مرا ازخودم هم بهتر میدانست.هنوزهم که بی حوصله ام و تنها هیچکس بجز مادرم نمیتواند خوشحالم کند.هنوزهم برایم بستنی میچیند توی فریزر و هنوزهم برایم لاک میخرد .مادرها وپدرها به ادم قوت زندگی میدهند اینکه میفهمی کسی هست که تورا انطوری دوست دارد که واقعی ست که هیچ وقت از تمام شدن دوست داشتنش به ترس نمی افتی ...شاید این غیرواقعی باشد شاید خیال باشد .اما کاش هرکس در زندگیش با کسی باشد که مثل مادرش مثل پدرش دوستش داشته باشد...واقعی،همیشگی ،باهر خوب و بد و تمام نشدنی
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
دلتنگ یک لیوان چای هستم با یک دوست
و سالها حرف ناگفته
شاید میانه ی حرفهایم اشکی هم ریختم کسی چه میداند...
ولی نه چای دم کشیده
و نه دوستم به خانه رسیده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
و سالها حرف ناگفته
شاید میانه ی حرفهایم اشکی هم ریختم کسی چه میداند...
ولی نه چای دم کشیده
و نه دوستم به خانه رسیده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
درحالی که کرونا عملا تمام مراسمات عروسی را لغو کرده ست یک زوج افغان در افغانستان به گرفتن عکسهای عروسی در کنار طبیعت سد امیر (بند امیر)بسنده کرده اند.
@adelehz
@adelehz
چیزی که در وجود مونرو بسیار جذاب است این است
او به داشتنِ رویا بسیار اهمیت میداد.
مرلین (یا نورماجین) در بدترین شرایط زندگی اش در یتیم خانه خودش را متعلق به آن شرایط و آن زندگی نمیدانست.
به قول خودش، خودش را متعلق به اقیانوس، آسمان و همهی دنیا میدانست.
رویای بزرگی داشت، رویای فوق العاده بودن، درخشیدن.
به قول خودش :
«همهی ما ستاره هستیم و شایستهی این هستیم که بدرخشیم».
اگر مرلین خودش را به عنوان نورماجین پرورشگاهی و بدشانس میپذیرفت شاید امروز هیچ حرفی از او نبود.
به قول اسکار وایلد : همه ما در مرداب قرار داریم ولی بعضی از ما به ستارگان نگاه میکنند.
@adelehz
او به داشتنِ رویا بسیار اهمیت میداد.
مرلین (یا نورماجین) در بدترین شرایط زندگی اش در یتیم خانه خودش را متعلق به آن شرایط و آن زندگی نمیدانست.
به قول خودش، خودش را متعلق به اقیانوس، آسمان و همهی دنیا میدانست.
رویای بزرگی داشت، رویای فوق العاده بودن، درخشیدن.
به قول خودش :
«همهی ما ستاره هستیم و شایستهی این هستیم که بدرخشیم».
اگر مرلین خودش را به عنوان نورماجین پرورشگاهی و بدشانس میپذیرفت شاید امروز هیچ حرفی از او نبود.
به قول اسکار وایلد : همه ما در مرداب قرار داریم ولی بعضی از ما به ستارگان نگاه میکنند.
@adelehz