Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آهو نگران است، بزن تیر خطا را
صیاد دل از کف شده! تا کی به کمینی؟
ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم
در سادهترین شکلی و پیچیدهترینی
فاضل نظری
@adelehz
صیاد دل از کف شده! تا کی به کمینی؟
ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم
در سادهترین شکلی و پیچیدهترینی
فاضل نظری
@adelehz
به جمعه خوش امد بگویید.
این همان روز قشنگی ست که برای رسیدنش یک هفته منتظربودیم.جمعه را بغل کنید حیف است مسافری که این همه راه راامده تا خوشحالمان کند را نادیده بگیریم.
#عادله_زمانی
جمعه مبارک❤
@adelehz
این همان روز قشنگی ست که برای رسیدنش یک هفته منتظربودیم.جمعه را بغل کنید حیف است مسافری که این همه راه راامده تا خوشحالمان کند را نادیده بگیریم.
#عادله_زمانی
جمعه مبارک❤
@adelehz
منتظر هیچ روز خوبی نباش .
روزهای خوب مسافران قطار نیستند که بالاخره بتو برسند.
روز خوب را باید توبسازی
با هرچه داری
ولو اگر یک لبخند و یک فکر مثبت باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
روزهای خوب مسافران قطار نیستند که بالاخره بتو برسند.
روز خوب را باید توبسازی
با هرچه داری
ولو اگر یک لبخند و یک فکر مثبت باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی که دختر دار بشم
به دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه ، خودت برو دنبال خوشبختی ...
بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی ...
نه من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک"دختر" توو مملکتمون
عروس شدنو خونه بخت رفتنه !!!
نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونم
قراره روزی مادر بشی ...
بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی ، احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت !
مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم ؛ هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت !
باور کنید موفقیت یک بانو در گروی
"عروس شدن"و "مادر شدنش" نیست ...
به دخترامون یاد بدیم ...
علی نیکنام راد
#شما_فرستادین
@adelehz
به دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه ، خودت برو دنبال خوشبختی ...
بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی ...
نه من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک"دختر" توو مملکتمون
عروس شدنو خونه بخت رفتنه !!!
نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونم
قراره روزی مادر بشی ...
بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی ، احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت !
مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم ؛ هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت !
باور کنید موفقیت یک بانو در گروی
"عروس شدن"و "مادر شدنش" نیست ...
به دخترامون یاد بدیم ...
علی نیکنام راد
#شما_فرستادین
@adelehz
ما در یک دنیا به خواب رفتیم و در دنیای دیگری از خواب بیدار شدیم. ناگهان دیزنی لند هم سحرآمیز نیست. پاریس هم دیگر عاشقانه نیست. حتی نیویورک هم دیگر خارق العاده به نظر نمیرسد. دیوار چین هم دیگر قلعه تدافعی نیست و مکه خالیست! به آغوش کشیدن و بوسیدن به یکباره اسلحهای مرگبار شدند و به دیدن پدر، مادر و دوستان نرفتن دلیل عشق به آنهاست و ناگهان متوجه میشویم که قدرت، زیبایی و پول بیارزش میشوند، وقتی نمیتوانند اکسیژن حیاتی را به ما بدهند. جهان به زندگی خود ادامه میدهد و زیباست، فقط انسان را در قفس قرار داده. به تصورم جهان در حال فرستادن پیام به ماست: (وجود تو لازم نیست). هوا، زمین و آسمان نیازی به وجودمان ندارند و بدون ما قادرند به زندگیشان ادامه دهند. "وقتی برگشتیم به یاد داشته باشیم که ما میهمان هستیم"
👤فرانچسکا ملاندری
@adelehz
👤فرانچسکا ملاندری
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
صدای غذا خوردن بچه سنجاب و میشنوید😍 قابلیت این و داره که آدم بمیره براش😍😍 @adelehz
یه کارتون بود یه سنجاب داشت که اسمش یادم نیست جلیقه میپوشید و یدونه هم زنگوله داشت توی گردنش
عشق بچگی من بود😍
@adelehz
عشق بچگی من بود😍
@adelehz
به دنیای رنگارنگ خودت برگرد.
اگر دنیای اطراف سیاه ست به رنگهای زنده ی درونت برگرد
نگذار روزهای سیاه قلبت را سیاه کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر دنیای اطراف سیاه ست به رنگهای زنده ی درونت برگرد
نگذار روزهای سیاه قلبت را سیاه کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
بنر جان😍 و دوست دخترش سوووو😁😍 @adelehz
اینقدر از بنر جان ❤استقبال کردید بنظرم لازمه هرچند وقت یکبار از کارتون های بچگی مون پست بذارم😍
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرا به به بوسه ای دعوت کن
چنان که کسی اهل جنوب خرما تعارف کند
همان اندازه باارزش و شیرین ...
#عادله_زمانی
فیلم از دخترک دریا ❤️
نخلستانهای باشکوه روستای گنج هرمزگان
@adelehz
چنان که کسی اهل جنوب خرما تعارف کند
همان اندازه باارزش و شیرین ...
#عادله_زمانی
فیلم از دخترک دریا ❤️
نخلستانهای باشکوه روستای گنج هرمزگان
@adelehz