"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بخوابیم و بدونیم دنیا که اینجوری نمی مونه عزیزم😍
شب بخیر
@adelehz
پیرهن آبی چهارخانه‌ای که برایت خریده بودم سفید شد، دیگر نیا. عطر موهایت از بالشی که جا گذاشته بودی پرید، دیگر نیا. صفحات کتاب عاشقانه‌ای که برایم می‌خواندی پوسید، دیگر نیا. ریشه‌های گلدان حُسن یوسفی که برایم خریده بودی خُشکید، دیگر نیا. ساعتی که هدیه‌ی اولین سالگرد باهم بودنمان بود از کار افتاد، دیگر نیا. کافه‌ای که پاتوق همیشگیمان بود تعطیل شد، خواننده‌ای که آهنگ موردعلاقه‌مان را خوانده بود سرطان حنجره گرفت، بازیگری که تمام فیلم‌هایش را نگاه میکردیم از سینما خداحافظی کرد، پیر مردی که بعد از رفتنت هر روز سراغت را میگرفت مُرد و آدمی که رهایش کردی و رفتی در انتظارِ آمدنت از پا درآمد، دیگر نیا...
عطیه احمدی
#شما_فرستادین
@adelehz
آیا میتوان دلی راکه خسته است چون درختی پوسیده ازخزان دربهار رویاند؟وچه معجزه ای تاچه حد عظیم لازم است؟؟
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخند آنان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
تا زمانی که جهان را قفسم می دانم
هر کجا پر بزنم طوطی بازرگانم

سجاد سامانی
@adelehz
آهو نگران است، بزن تیر خطا را
صیاد دل از کف شده! تا کی به کمینی؟
ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم
در ساده‌ترین شکلی و پیچیده‌ترینی

فاضل نظری

@adelehz
به جمعه خوش امد بگویید.
این همان روز قشنگی ست که برای رسیدنش یک هفته منتظربودیم.جمعه را بغل کنید حیف است مسافری که این همه راه راامده تا خوشحالمان کند را نادیده بگیریم.
#عادله_زمانی
جمعه مبارک
@adelehz
منتظر هیچ روز خوبی نباش .
روزهای خوب مسافران قطار نیستند که بالاخره بتو برسند.
روز خوب را باید توبسازی
با هرچه داری
ولو اگر یک لبخند و یک فکر مثبت باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بر هر دختری دانستن این موضوع واجب ست.
عروسک هیچ کس نباش.
@adelehz
به رنگ گردنش دور از دو زلفش بوسه ها دادم

به کوی کافران انگار قرآن کرده ام پیدا

محمد سهرابي

@adelehz
روزی که دختر دار بشم
به دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه ، خودت برو دنبال خوشبختی ...
بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی ...
نه من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک"دختر" توو مملکتمون
عروس شدنو خونه بخت رفتنه !!!
نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونم
قراره روزی مادر بشی ...
بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی ، احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت !
مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم ؛ هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت !
باور کنید موفقیت یک بانو در گروی
"عروس شدن"و "مادر شدنش" نیست ...
به دخترامون یاد بدیم ...

علی نیکنام راد
#شما_فرستادین

@adelehz
پای ما لنگ است و منزل بس دراز
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل

 حافظ

عکس اسماجان❤️
@adelehz
دختر بودن به همین چیزهاش قشنگه ❤️
@adelehz
ما در یک دنیا به خواب رفتیم و در دنیای دیگری از خواب بیدار شدیم. ناگهان دیزنی لند هم سحرآمیز نیست. پاریس هم دیگر عاشقانه نیست. حتی نیویورک هم دیگر خارق العاده به نظر نمی‌رسد. دیوار چین هم دیگر قلعه تدافعی نیست و مکه خالیست! به آغوش کشیدن و بوسیدن به یکباره اسلحه‌ای مرگبار شدند و به دیدن پدر، مادر و دوستان نرفتن دلیل عشق به آنهاست و ناگهان متوجه می‌شویم که قدرت، زیبایی و پول بی‌ارزش می‌شوند، وقتی نمی‌توانند اکسیژن حیاتی را به ما بدهند. جهان به زندگی خود ادامه می‌دهد و زیباست، فقط انسان را در قفس قرار داده. به تصورم جهان در حال فرستادن پیام به ماست: (وجود تو لازم نیست). هوا، زمین و آسمان نیازی به وجودمان ندارند و بدون ما قادرند به زندگی‌شان ادامه دهند. "وقتی برگشتیم به یاد داشته باشیم که ما میهمان هستیم"

👤فرانچسکا ملاندری

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صدای غذا خوردن بچه سنجاب و میشنوید😍
قابلیت این و داره که آدم بمیره براش😍😍
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
صدای غذا خوردن بچه سنجاب و میشنوید😍 قابلیت این و داره که آدم بمیره براش😍😍 @adelehz
یه کارتون بود یه سنجاب داشت که اسمش یادم نیست جلیقه میپوشید و یدونه هم زنگوله داشت توی گردنش
عشق بچگی من بود😍
@adelehz
به دنیای رنگارنگ خودت برگرد.
اگر دنیای اطراف سیاه ست به رنگهای زنده ی درونت برگرد
نگذار روزهای سیاه قلبت را سیاه کند.
#عادله_زمانی
@adelehz