یکسری آدمها هستند که آدمهای زبانی اند.
آدمهای زبانی با زبانشان زندگی میکنند .اینها آن دسته از افرادند که به زبان، بهترین آدمهای دنیا هستند .میتواند ساعتها برایت حرفهای زیبا بزند و آنقدر شیرین حرف بزند که حتی اگر آدم شیرینی دوستی نباشی، عاشقش شوی و معتاد شنیدن حرفهای شیرینش
برایت میتواند ساعتها مثل رنگهای رنگین کمان زیبایی را به زبان آورد .و تو هم محو شوی و با خودت بگویی خدایا از این آدم در دنیا کسی بهتر پیدا نخواهد شد .
این آدم پاداش کدام کار خوب من بود ؟
اما
اما وقتی پای عمل می رسد.باقلوا سخن و رنگین کلام ما شروع می کند به لنگ زدن ...
در عمل هیچ چیزی از او نمایان نمی شود.نمیبینی که حرفهایش را به عمل تبدیل کند که البته طبیعی هم هست هزینه ی سخن بسیار کمتر از عمل ست .بگذارید راحت تر بگویم سخن گفتن تقریبا مفت ست ولی عمل....
در واقع اگر به عنوان یک دختر صادق باشم باید بگویم که عاشق مردی خواهم بود که حتی یک بار هم به من نگویید فلانی دوستت دارم ولی در عملش هربار این را ثابت کند.
ببینم که در حساس ترین لحظات زندگیش دلتنگ من ست .که حواسش به ناراحتی ها و خوشی های من هست حتی اگر به زبان نیاورم که سلیقه ام را بداند و..
این را هم میدانم که تنها نیستم و هزاران دختر و پسر دیگر هم همینطور فکر میکنند .
فی الواقع عزیزانم،آدمی به کسی که هر لحظه بگوئید دوستت دارم نیازی ندارد ولی همان آدمی به کسی که حداقل ماهی یکبار اثبات کند که خاطرش را میخواهد نیاز دارد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای زبانی با زبانشان زندگی میکنند .اینها آن دسته از افرادند که به زبان، بهترین آدمهای دنیا هستند .میتواند ساعتها برایت حرفهای زیبا بزند و آنقدر شیرین حرف بزند که حتی اگر آدم شیرینی دوستی نباشی، عاشقش شوی و معتاد شنیدن حرفهای شیرینش
برایت میتواند ساعتها مثل رنگهای رنگین کمان زیبایی را به زبان آورد .و تو هم محو شوی و با خودت بگویی خدایا از این آدم در دنیا کسی بهتر پیدا نخواهد شد .
این آدم پاداش کدام کار خوب من بود ؟
اما
اما وقتی پای عمل می رسد.باقلوا سخن و رنگین کلام ما شروع می کند به لنگ زدن ...
در عمل هیچ چیزی از او نمایان نمی شود.نمیبینی که حرفهایش را به عمل تبدیل کند که البته طبیعی هم هست هزینه ی سخن بسیار کمتر از عمل ست .بگذارید راحت تر بگویم سخن گفتن تقریبا مفت ست ولی عمل....
در واقع اگر به عنوان یک دختر صادق باشم باید بگویم که عاشق مردی خواهم بود که حتی یک بار هم به من نگویید فلانی دوستت دارم ولی در عملش هربار این را ثابت کند.
ببینم که در حساس ترین لحظات زندگیش دلتنگ من ست .که حواسش به ناراحتی ها و خوشی های من هست حتی اگر به زبان نیاورم که سلیقه ام را بداند و..
این را هم میدانم که تنها نیستم و هزاران دختر و پسر دیگر هم همینطور فکر میکنند .
فی الواقع عزیزانم،آدمی به کسی که هر لحظه بگوئید دوستت دارم نیازی ندارد ولی همان آدمی به کسی که حداقل ماهی یکبار اثبات کند که خاطرش را میخواهد نیاز دارد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
پیرهن آبی چهارخانهای که برایت خریده بودم سفید شد، دیگر نیا. عطر موهایت از بالشی که جا گذاشته بودی پرید، دیگر نیا. صفحات کتاب عاشقانهای که برایم میخواندی پوسید، دیگر نیا. ریشههای گلدان حُسن یوسفی که برایم خریده بودی خُشکید، دیگر نیا. ساعتی که هدیهی اولین سالگرد باهم بودنمان بود از کار افتاد، دیگر نیا. کافهای که پاتوق همیشگیمان بود تعطیل شد، خوانندهای که آهنگ موردعلاقهمان را خوانده بود سرطان حنجره گرفت، بازیگری که تمام فیلمهایش را نگاه میکردیم از سینما خداحافظی کرد، پیر مردی که بعد از رفتنت هر روز سراغت را میگرفت مُرد و آدمی که رهایش کردی و رفتی در انتظارِ آمدنت از پا درآمد، دیگر نیا...
عطیه احمدی
#شما_فرستادین
@adelehz
عطیه احمدی
#شما_فرستادین
@adelehz
آیا میتوان دلی راکه خسته است چون درختی پوسیده ازخزان دربهار رویاند؟وچه معجزه ای تاچه حد عظیم لازم است؟؟
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخند آنان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخند آنان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آهو نگران است، بزن تیر خطا را
صیاد دل از کف شده! تا کی به کمینی؟
ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم
در سادهترین شکلی و پیچیدهترینی
فاضل نظری
@adelehz
صیاد دل از کف شده! تا کی به کمینی؟
ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم
در سادهترین شکلی و پیچیدهترینی
فاضل نظری
@adelehz
به جمعه خوش امد بگویید.
این همان روز قشنگی ست که برای رسیدنش یک هفته منتظربودیم.جمعه را بغل کنید حیف است مسافری که این همه راه راامده تا خوشحالمان کند را نادیده بگیریم.
#عادله_زمانی
جمعه مبارک❤
@adelehz
این همان روز قشنگی ست که برای رسیدنش یک هفته منتظربودیم.جمعه را بغل کنید حیف است مسافری که این همه راه راامده تا خوشحالمان کند را نادیده بگیریم.
#عادله_زمانی
جمعه مبارک❤
@adelehz
منتظر هیچ روز خوبی نباش .
روزهای خوب مسافران قطار نیستند که بالاخره بتو برسند.
روز خوب را باید توبسازی
با هرچه داری
ولو اگر یک لبخند و یک فکر مثبت باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
روزهای خوب مسافران قطار نیستند که بالاخره بتو برسند.
روز خوب را باید توبسازی
با هرچه داری
ولو اگر یک لبخند و یک فکر مثبت باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی که دختر دار بشم
به دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه ، خودت برو دنبال خوشبختی ...
بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی ...
نه من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک"دختر" توو مملکتمون
عروس شدنو خونه بخت رفتنه !!!
نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونم
قراره روزی مادر بشی ...
بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی ، احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت !
مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم ؛ هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت !
باور کنید موفقیت یک بانو در گروی
"عروس شدن"و "مادر شدنش" نیست ...
به دخترامون یاد بدیم ...
علی نیکنام راد
#شما_فرستادین
@adelehz
به دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه ، خودت برو دنبال خوشبختی ...
بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی ...
نه من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک"دختر" توو مملکتمون
عروس شدنو خونه بخت رفتنه !!!
نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونم
قراره روزی مادر بشی ...
بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی ، احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت !
مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم ؛ هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت !
باور کنید موفقیت یک بانو در گروی
"عروس شدن"و "مادر شدنش" نیست ...
به دخترامون یاد بدیم ...
علی نیکنام راد
#شما_فرستادین
@adelehz
ما در یک دنیا به خواب رفتیم و در دنیای دیگری از خواب بیدار شدیم. ناگهان دیزنی لند هم سحرآمیز نیست. پاریس هم دیگر عاشقانه نیست. حتی نیویورک هم دیگر خارق العاده به نظر نمیرسد. دیوار چین هم دیگر قلعه تدافعی نیست و مکه خالیست! به آغوش کشیدن و بوسیدن به یکباره اسلحهای مرگبار شدند و به دیدن پدر، مادر و دوستان نرفتن دلیل عشق به آنهاست و ناگهان متوجه میشویم که قدرت، زیبایی و پول بیارزش میشوند، وقتی نمیتوانند اکسیژن حیاتی را به ما بدهند. جهان به زندگی خود ادامه میدهد و زیباست، فقط انسان را در قفس قرار داده. به تصورم جهان در حال فرستادن پیام به ماست: (وجود تو لازم نیست). هوا، زمین و آسمان نیازی به وجودمان ندارند و بدون ما قادرند به زندگیشان ادامه دهند. "وقتی برگشتیم به یاد داشته باشیم که ما میهمان هستیم"
👤فرانچسکا ملاندری
@adelehz
👤فرانچسکا ملاندری
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
صدای غذا خوردن بچه سنجاب و میشنوید😍 قابلیت این و داره که آدم بمیره براش😍😍 @adelehz
یه کارتون بود یه سنجاب داشت که اسمش یادم نیست جلیقه میپوشید و یدونه هم زنگوله داشت توی گردنش
عشق بچگی من بود😍
@adelehz
عشق بچگی من بود😍
@adelehz