ما در هیچ سرزمینی زندگی نمیکنیم. ما حتی بر کُرهی زمین هم زندگی نمیکنیم. منزل حقیقی ما، قلبِ کسانیست که دوستشان داریم!
جین آستین
@adelehz
جین آستین
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ما در هیچ سرزمینی زندگی نمیکنیم. ما حتی بر کُرهی زمین هم زندگی نمیکنیم. منزل حقیقی ما، قلبِ کسانیست که دوستشان داریم! جین آستین @adelehz
خدا میدونه ما چند سرزمین داریم و قلب مون سرزمین چند نفر تو دنیاست ..
@adelehz
@adelehz
اگر زندگی آن طور نیست که باید باشد.هیچ چیز را تغییر نده
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
آنچیز که اشتباه ست باید به پایان برسد .
ولو که در آن قلبی شکسته شود یا اشکی ریخته شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولو که در آن قلبی شکسته شود یا اشکی ریخته شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
یکسری آدمها هستند که آدمهای زبانی اند.
آدمهای زبانی با زبانشان زندگی میکنند .اینها آن دسته از افرادند که به زبان، بهترین آدمهای دنیا هستند .میتواند ساعتها برایت حرفهای زیبا بزند و آنقدر شیرین حرف بزند که حتی اگر آدم شیرینی دوستی نباشی، عاشقش شوی و معتاد شنیدن حرفهای شیرینش
برایت میتواند ساعتها مثل رنگهای رنگین کمان زیبایی را به زبان آورد .و تو هم محو شوی و با خودت بگویی خدایا از این آدم در دنیا کسی بهتر پیدا نخواهد شد .
این آدم پاداش کدام کار خوب من بود ؟
اما
اما وقتی پای عمل می رسد.باقلوا سخن و رنگین کلام ما شروع می کند به لنگ زدن ...
در عمل هیچ چیزی از او نمایان نمی شود.نمیبینی که حرفهایش را به عمل تبدیل کند که البته طبیعی هم هست هزینه ی سخن بسیار کمتر از عمل ست .بگذارید راحت تر بگویم سخن گفتن تقریبا مفت ست ولی عمل....
در واقع اگر به عنوان یک دختر صادق باشم باید بگویم که عاشق مردی خواهم بود که حتی یک بار هم به من نگویید فلانی دوستت دارم ولی در عملش هربار این را ثابت کند.
ببینم که در حساس ترین لحظات زندگیش دلتنگ من ست .که حواسش به ناراحتی ها و خوشی های من هست حتی اگر به زبان نیاورم که سلیقه ام را بداند و..
این را هم میدانم که تنها نیستم و هزاران دختر و پسر دیگر هم همینطور فکر میکنند .
فی الواقع عزیزانم،آدمی به کسی که هر لحظه بگوئید دوستت دارم نیازی ندارد ولی همان آدمی به کسی که حداقل ماهی یکبار اثبات کند که خاطرش را میخواهد نیاز دارد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای زبانی با زبانشان زندگی میکنند .اینها آن دسته از افرادند که به زبان، بهترین آدمهای دنیا هستند .میتواند ساعتها برایت حرفهای زیبا بزند و آنقدر شیرین حرف بزند که حتی اگر آدم شیرینی دوستی نباشی، عاشقش شوی و معتاد شنیدن حرفهای شیرینش
برایت میتواند ساعتها مثل رنگهای رنگین کمان زیبایی را به زبان آورد .و تو هم محو شوی و با خودت بگویی خدایا از این آدم در دنیا کسی بهتر پیدا نخواهد شد .
این آدم پاداش کدام کار خوب من بود ؟
اما
اما وقتی پای عمل می رسد.باقلوا سخن و رنگین کلام ما شروع می کند به لنگ زدن ...
در عمل هیچ چیزی از او نمایان نمی شود.نمیبینی که حرفهایش را به عمل تبدیل کند که البته طبیعی هم هست هزینه ی سخن بسیار کمتر از عمل ست .بگذارید راحت تر بگویم سخن گفتن تقریبا مفت ست ولی عمل....
در واقع اگر به عنوان یک دختر صادق باشم باید بگویم که عاشق مردی خواهم بود که حتی یک بار هم به من نگویید فلانی دوستت دارم ولی در عملش هربار این را ثابت کند.
ببینم که در حساس ترین لحظات زندگیش دلتنگ من ست .که حواسش به ناراحتی ها و خوشی های من هست حتی اگر به زبان نیاورم که سلیقه ام را بداند و..
این را هم میدانم که تنها نیستم و هزاران دختر و پسر دیگر هم همینطور فکر میکنند .
فی الواقع عزیزانم،آدمی به کسی که هر لحظه بگوئید دوستت دارم نیازی ندارد ولی همان آدمی به کسی که حداقل ماهی یکبار اثبات کند که خاطرش را میخواهد نیاز دارد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
پیرهن آبی چهارخانهای که برایت خریده بودم سفید شد، دیگر نیا. عطر موهایت از بالشی که جا گذاشته بودی پرید، دیگر نیا. صفحات کتاب عاشقانهای که برایم میخواندی پوسید، دیگر نیا. ریشههای گلدان حُسن یوسفی که برایم خریده بودی خُشکید، دیگر نیا. ساعتی که هدیهی اولین سالگرد باهم بودنمان بود از کار افتاد، دیگر نیا. کافهای که پاتوق همیشگیمان بود تعطیل شد، خوانندهای که آهنگ موردعلاقهمان را خوانده بود سرطان حنجره گرفت، بازیگری که تمام فیلمهایش را نگاه میکردیم از سینما خداحافظی کرد، پیر مردی که بعد از رفتنت هر روز سراغت را میگرفت مُرد و آدمی که رهایش کردی و رفتی در انتظارِ آمدنت از پا درآمد، دیگر نیا...
عطیه احمدی
#شما_فرستادین
@adelehz
عطیه احمدی
#شما_فرستادین
@adelehz
آیا میتوان دلی راکه خسته است چون درختی پوسیده ازخزان دربهار رویاند؟وچه معجزه ای تاچه حد عظیم لازم است؟؟
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخند آنان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخند آنان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آهو نگران است، بزن تیر خطا را
صیاد دل از کف شده! تا کی به کمینی؟
ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم
در سادهترین شکلی و پیچیدهترینی
فاضل نظری
@adelehz
صیاد دل از کف شده! تا کی به کمینی؟
ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم
در سادهترین شکلی و پیچیدهترینی
فاضل نظری
@adelehz
به جمعه خوش امد بگویید.
این همان روز قشنگی ست که برای رسیدنش یک هفته منتظربودیم.جمعه را بغل کنید حیف است مسافری که این همه راه راامده تا خوشحالمان کند را نادیده بگیریم.
#عادله_زمانی
جمعه مبارک❤
@adelehz
این همان روز قشنگی ست که برای رسیدنش یک هفته منتظربودیم.جمعه را بغل کنید حیف است مسافری که این همه راه راامده تا خوشحالمان کند را نادیده بگیریم.
#عادله_زمانی
جمعه مبارک❤
@adelehz
منتظر هیچ روز خوبی نباش .
روزهای خوب مسافران قطار نیستند که بالاخره بتو برسند.
روز خوب را باید توبسازی
با هرچه داری
ولو اگر یک لبخند و یک فکر مثبت باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
روزهای خوب مسافران قطار نیستند که بالاخره بتو برسند.
روز خوب را باید توبسازی
با هرچه داری
ولو اگر یک لبخند و یک فکر مثبت باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz