"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عاشقی سهم زیبایی از زندگی ست .خیلی ها می گویند عشق اگر وصال نداشته باشد زیبا نیست من اما میگویم نتیجه مهم نیست مهم آن است که سالها بعد وقتی به روزهای که عاشقی کردی فکر میکنی لبخند بزنی ..قیمت همان لبخند فارغ از بارور بودن ویا عقیم بودن نهال عشق جوانی ات هزار هزار کرور می ارزد...چرا که تو میدانی حتی اگر اشتباه اما نور محبت به قلبت تابیده شده و چه باارزش تر از چراغانی شدن قلبت .....
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر امروز همان روزی نیست که رویاهایت را تحقق یافته ببینی
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
تو شادی را پیدا کن
که غم خودش میگردد وتورا پیدا میکند.
رسالتت پیدا کردن خوشی های گمشده دراین زندگیست ..
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به زندگی امیدوار باش
جایی که در پس سیاهی مطلق
جوانه ای از نور سر برمی آورد و صبح نامیده میشود .حتما برای مشکل تو هم راهی جهت حل شدن یافت خواهد شد .
این جا زمین ست ..صحنه ی رخ دادن معجزات...
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
صبح من
خیری ندارد
بی طلوع چشم تو؛
ذره‌ای چشمان خود را
باز کن خورشید من..

محمود احمدوند

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما در هیچ سرزمینی زندگی نمی‌کنیم. ما حتی بر کُره‌ی زمین هم زندگی نمی‌کنیم. منزل حقیقی ما، قلبِ کسانی‌ست که دوستشان داریم!


جین آستین
@adelehz
اگر زندگی آن طور نیست که باید باشد.هیچ چیز را تغییر نده
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
آن‌چیز که اشتباه ست باید به پایان برسد .
ولو که در آن قلبی شکسته شود یا اشکی ریخته شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
تمامِ این دنیا دروغ می‌بود..
اگر وطن دیگر خویش را
در چشمانِ تو
نمی‌دیدم..

نزار قبانی
@adelehz
یکسری آدمها هستند که آدمهای زبانی اند.
آدمهای زبانی با زبانشان زندگی میکنند .اینها آن دسته از افرادند که به زبان، بهترین آدمهای دنیا هستند .میتواند ساعتها برایت حرفهای زیبا بزند و آنقدر شیرین حرف بزند که حتی اگر آدم شیرینی دوستی نباشی، عاشقش شوی و معتاد شنیدن حرفهای شیرینش
برایت میتواند ساعتها مثل رنگهای رنگین کمان زیبایی را به زبان آورد .و تو هم محو شوی و با خودت بگویی خدایا از این آدم در دنیا کسی بهتر پیدا نخواهد شد .
این آدم پاداش کدام کار خوب من بود ؟
اما
اما وقتی پای عمل می رسد.باقلوا سخن و رنگین کلام ما شروع می کند به لنگ زدن ...
در عمل هیچ چیزی از او نمایان نمی شود.نمیبینی که حرفهایش را به عمل تبدیل کند که البته طبیعی هم هست هزینه ی سخن بسیار کمتر از عمل ست .بگذارید راحت تر بگویم سخن گفتن تقریبا مفت ست ولی عمل....
در واقع اگر به عنوان یک دختر صادق باشم باید بگویم که عاشق مردی خواهم بود که حتی یک بار هم به من نگویید فلانی دوستت دارم ولی در عملش هربار این را ثابت کند.
ببینم که در حساس ترین لحظات زندگیش دلتنگ من ست .که حواسش به ناراحتی ها و خوشی های من هست حتی اگر به زبان نیاورم که سلیقه ام را بداند و..
این را هم میدانم که تنها نیستم و هزاران دختر و پسر دیگر هم همینطور فکر میکنند .
فی الواقع عزیزانم،آدمی به کسی که هر لحظه بگوئید دوستت دارم نیازی ندارد ولی همان آدمی به کسی که حداقل ماهی یکبار اثبات کند که خاطرش را میخواهد نیاز دارد.
همین‌
#عادله_زمانی
@adelehz
بخوابیم و بدونیم دنیا که اینجوری نمی مونه عزیزم😍
شب بخیر
@adelehz