سلام مجید جان
امروز نه زادروز تو بود نه سالمرگ بیبی، ولی بیدلیل دلم برایت تنگ شد.
کاش قصههایت هیچوقت تمام نمیشد.
کاش مرادیکرمانی خودکار فقیرش را زمین نمیگذاشت.
انگار تمام قصههای خوب نوجوانی با مرادی کرمانی پیر شدند و سریالهای شیک و جوان جایشان را گرفتند.
لعنت به تلویزیونی که هر چه بزرگتر شد از دنیای کوچک ما فاصله گرفت.
کاش همین امشب تمام الایدیهای بیمغز سرمرگشان را زمین میگذاشتند و تلویزیونهای چهارده خاکستری از خواب فراموشی بلندمیشدند.
.
کاش بیبی لبخندهای کوتاهش را با خودش به جاهای نامعلوم نمیبرد. کاش استکانهای کوچک دلخوشی نمیشکست.
مجید جان! به رنگ و جنس لباسهایی که از رختآویز میانسالیات آویزان میکنی کاری ندارم به طعم دهان روزگارت. من الان دلم کلهجوش میخواهد سرسفرهای که گرمکن ورزشی تو گرمترش میکرد، با همان بیتهای پر از سکته و بچهگانه با همان شوخیهای عجیب و غریب و صمیمیات.
مجید جان بدجور دلم تنگ آنروزهاست که ترک دوچرخهبیست و هشتت سوار میشدیم و کوچههای اصفهان را با موسیقی چشمان چشم آذر بغض میکردیم.
دلتنگ عصرهایی که هر چه ریاضی میخواندیم بیشتر از اعداد دور میشدیم.
به قول خودت ذهن ما اصلا ریاضی نبود. ما درس خواندیم و کتابهایمان را بیکیف زیر بغل زدیم تا در حدمرگ از میزهای چوبی چرک متنفر شویم.
ما آمدیم که با شکم خالی شعر بخوانیم و با کتابهای محجوب نداری پیر شویم.
راستی مجید جان خیلی منتظر شعرهای جدیدت هستم. منتظر چاپ شدن کتابت، به نظرم اگر شعرهایت را چاپ کنی هم دل بیبی شاد میشود هم دل تمام بچههای دهه شصت که دلخوشیشان چند دقیقه تماشای تو بود.
نمیدانم الان کجایی و چه میکنی، شاید هنوز با کتابهایت کنار زایندهرود جاری آنروزها نشستهای.
شاید هم مجبور شدی پا به سن بگذاری و به گذشتهات پشت کنی. مثل ما که مجبور شدیم... مجید! ، مجید! ، مجید!
قصه هایت کو؟...
جلال حاجی زاده
@adelehz
امروز نه زادروز تو بود نه سالمرگ بیبی، ولی بیدلیل دلم برایت تنگ شد.
کاش قصههایت هیچوقت تمام نمیشد.
کاش مرادیکرمانی خودکار فقیرش را زمین نمیگذاشت.
انگار تمام قصههای خوب نوجوانی با مرادی کرمانی پیر شدند و سریالهای شیک و جوان جایشان را گرفتند.
لعنت به تلویزیونی که هر چه بزرگتر شد از دنیای کوچک ما فاصله گرفت.
کاش همین امشب تمام الایدیهای بیمغز سرمرگشان را زمین میگذاشتند و تلویزیونهای چهارده خاکستری از خواب فراموشی بلندمیشدند.
.
کاش بیبی لبخندهای کوتاهش را با خودش به جاهای نامعلوم نمیبرد. کاش استکانهای کوچک دلخوشی نمیشکست.
مجید جان! به رنگ و جنس لباسهایی که از رختآویز میانسالیات آویزان میکنی کاری ندارم به طعم دهان روزگارت. من الان دلم کلهجوش میخواهد سرسفرهای که گرمکن ورزشی تو گرمترش میکرد، با همان بیتهای پر از سکته و بچهگانه با همان شوخیهای عجیب و غریب و صمیمیات.
مجید جان بدجور دلم تنگ آنروزهاست که ترک دوچرخهبیست و هشتت سوار میشدیم و کوچههای اصفهان را با موسیقی چشمان چشم آذر بغض میکردیم.
دلتنگ عصرهایی که هر چه ریاضی میخواندیم بیشتر از اعداد دور میشدیم.
به قول خودت ذهن ما اصلا ریاضی نبود. ما درس خواندیم و کتابهایمان را بیکیف زیر بغل زدیم تا در حدمرگ از میزهای چوبی چرک متنفر شویم.
ما آمدیم که با شکم خالی شعر بخوانیم و با کتابهای محجوب نداری پیر شویم.
راستی مجید جان خیلی منتظر شعرهای جدیدت هستم. منتظر چاپ شدن کتابت، به نظرم اگر شعرهایت را چاپ کنی هم دل بیبی شاد میشود هم دل تمام بچههای دهه شصت که دلخوشیشان چند دقیقه تماشای تو بود.
نمیدانم الان کجایی و چه میکنی، شاید هنوز با کتابهایت کنار زایندهرود جاری آنروزها نشستهای.
شاید هم مجبور شدی پا به سن بگذاری و به گذشتهات پشت کنی. مثل ما که مجبور شدیم... مجید! ، مجید! ، مجید!
قصه هایت کو؟...
جلال حاجی زاده
@adelehz
👍1
"زنی کهگم کردم "
سلام مجید جان امروز نه زادروز تو بود نه سالمرگ بیبی، ولی بیدلیل دلم برایت تنگ شد. کاش قصههایت هیچوقت تمام نمیشد. کاش مرادیکرمانی خودکار فقیرش را زمین نمیگذاشت. انگار تمام قصههای خوب نوجوانی با مرادی کرمانی پیر شدند و سریالهای شیک و جوان جایشان را…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاشقی سهم زیبایی از زندگی ست .خیلی ها می گویند عشق اگر وصال نداشته باشد زیبا نیست من اما میگویم نتیجه مهم نیست مهم آن است که سالها بعد وقتی به روزهای که عاشقی کردی فکر میکنی لبخند بزنی ..قیمت همان لبخند فارغ از بارور بودن ویا عقیم بودن نهال عشق جوانی ات هزار هزار کرور می ارزد...چرا که تو میدانی حتی اگر اشتباه اما نور محبت به قلبت تابیده شده و چه باارزش تر از چراغانی شدن قلبت .....
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اگر امروز همان روزی نیست که رویاهایت را تحقق یافته ببینی
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
تو شادی را پیدا کن
که غم خودش میگردد وتورا پیدا میکند.
رسالتت پیدا کردن خوشی های گمشده دراین زندگیست ..
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
که غم خودش میگردد وتورا پیدا میکند.
رسالتت پیدا کردن خوشی های گمشده دراین زندگیست ..
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
به زندگی امیدوار باش
جایی که در پس سیاهی مطلق
جوانه ای از نور سر برمی آورد و صبح نامیده میشود .حتما برای مشکل تو هم راهی جهت حل شدن یافت خواهد شد .
این جا زمین ست ..صحنه ی رخ دادن معجزات...
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
جایی که در پس سیاهی مطلق
جوانه ای از نور سر برمی آورد و صبح نامیده میشود .حتما برای مشکل تو هم راهی جهت حل شدن یافت خواهد شد .
این جا زمین ست ..صحنه ی رخ دادن معجزات...
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
ما در هیچ سرزمینی زندگی نمیکنیم. ما حتی بر کُرهی زمین هم زندگی نمیکنیم. منزل حقیقی ما، قلبِ کسانیست که دوستشان داریم!
جین آستین
@adelehz
جین آستین
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ما در هیچ سرزمینی زندگی نمیکنیم. ما حتی بر کُرهی زمین هم زندگی نمیکنیم. منزل حقیقی ما، قلبِ کسانیست که دوستشان داریم! جین آستین @adelehz
خدا میدونه ما چند سرزمین داریم و قلب مون سرزمین چند نفر تو دنیاست ..
@adelehz
@adelehz
اگر زندگی آن طور نیست که باید باشد.هیچ چیز را تغییر نده
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید زاویه نادرستی راانتخاب کردی...
زاویه دیدت را عوض کن ..
#عادله_زمانی
@adelehz
آنچیز که اشتباه ست باید به پایان برسد .
ولو که در آن قلبی شکسته شود یا اشکی ریخته شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولو که در آن قلبی شکسته شود یا اشکی ریخته شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
یکسری آدمها هستند که آدمهای زبانی اند.
آدمهای زبانی با زبانشان زندگی میکنند .اینها آن دسته از افرادند که به زبان، بهترین آدمهای دنیا هستند .میتواند ساعتها برایت حرفهای زیبا بزند و آنقدر شیرین حرف بزند که حتی اگر آدم شیرینی دوستی نباشی، عاشقش شوی و معتاد شنیدن حرفهای شیرینش
برایت میتواند ساعتها مثل رنگهای رنگین کمان زیبایی را به زبان آورد .و تو هم محو شوی و با خودت بگویی خدایا از این آدم در دنیا کسی بهتر پیدا نخواهد شد .
این آدم پاداش کدام کار خوب من بود ؟
اما
اما وقتی پای عمل می رسد.باقلوا سخن و رنگین کلام ما شروع می کند به لنگ زدن ...
در عمل هیچ چیزی از او نمایان نمی شود.نمیبینی که حرفهایش را به عمل تبدیل کند که البته طبیعی هم هست هزینه ی سخن بسیار کمتر از عمل ست .بگذارید راحت تر بگویم سخن گفتن تقریبا مفت ست ولی عمل....
در واقع اگر به عنوان یک دختر صادق باشم باید بگویم که عاشق مردی خواهم بود که حتی یک بار هم به من نگویید فلانی دوستت دارم ولی در عملش هربار این را ثابت کند.
ببینم که در حساس ترین لحظات زندگیش دلتنگ من ست .که حواسش به ناراحتی ها و خوشی های من هست حتی اگر به زبان نیاورم که سلیقه ام را بداند و..
این را هم میدانم که تنها نیستم و هزاران دختر و پسر دیگر هم همینطور فکر میکنند .
فی الواقع عزیزانم،آدمی به کسی که هر لحظه بگوئید دوستت دارم نیازی ندارد ولی همان آدمی به کسی که حداقل ماهی یکبار اثبات کند که خاطرش را میخواهد نیاز دارد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای زبانی با زبانشان زندگی میکنند .اینها آن دسته از افرادند که به زبان، بهترین آدمهای دنیا هستند .میتواند ساعتها برایت حرفهای زیبا بزند و آنقدر شیرین حرف بزند که حتی اگر آدم شیرینی دوستی نباشی، عاشقش شوی و معتاد شنیدن حرفهای شیرینش
برایت میتواند ساعتها مثل رنگهای رنگین کمان زیبایی را به زبان آورد .و تو هم محو شوی و با خودت بگویی خدایا از این آدم در دنیا کسی بهتر پیدا نخواهد شد .
این آدم پاداش کدام کار خوب من بود ؟
اما
اما وقتی پای عمل می رسد.باقلوا سخن و رنگین کلام ما شروع می کند به لنگ زدن ...
در عمل هیچ چیزی از او نمایان نمی شود.نمیبینی که حرفهایش را به عمل تبدیل کند که البته طبیعی هم هست هزینه ی سخن بسیار کمتر از عمل ست .بگذارید راحت تر بگویم سخن گفتن تقریبا مفت ست ولی عمل....
در واقع اگر به عنوان یک دختر صادق باشم باید بگویم که عاشق مردی خواهم بود که حتی یک بار هم به من نگویید فلانی دوستت دارم ولی در عملش هربار این را ثابت کند.
ببینم که در حساس ترین لحظات زندگیش دلتنگ من ست .که حواسش به ناراحتی ها و خوشی های من هست حتی اگر به زبان نیاورم که سلیقه ام را بداند و..
این را هم میدانم که تنها نیستم و هزاران دختر و پسر دیگر هم همینطور فکر میکنند .
فی الواقع عزیزانم،آدمی به کسی که هر لحظه بگوئید دوستت دارم نیازی ندارد ولی همان آدمی به کسی که حداقل ماهی یکبار اثبات کند که خاطرش را میخواهد نیاز دارد.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz